Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toi Henna voi olla noin suttuisen näköinen?

Vierailija
20.12.2011 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122014978740_vi.shtml

Siis ei oo mun mielestä yhtään kyllä kolmekymppisen näköinen, vaan näyttää jotenkin tosi kulahtaneelta ja vanhalta. Mitä mieltä muut?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..verrata tätä Hennaa ja Virpiä. Virpi on huikeasti laadukkaampi ihan vaatteet päälläkin (niin kuin tuolla yhdessä keskustelussa sanottiin). Mua vähän säälittää jopa, että pitää kaupata vaimoaan noin, vaikka ilmeisesti itse on siihen tyrkyllä.

Vierailija
2/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän se edes ole vielä kolmeakymmentä...jotenki ei oo mun mielestä viehättävä eikä kaunis...tissitkin saa rahalla jos haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin kasarilta?? :) Hevonen tulee mieleen noin vahvoista kasvonpiirteistä...

Vierailija
4/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasari on tosi hyvä kuvaamaan tota lookia! Krepit vaan puuttuu! :D

Vierailija
5/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan, että valvoo, vetää röökii eikä sylje lasiin kuten ei miehensäkään.

Vierailija
6/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hyvin sopivat yhteen.

Vierailija
7/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat eivät olleet kyllä kovin mairittelevat. Kai niissä oli haettu jotain seksikästä, mutta mun mielestä näytti halvalta. Smoky eyes -look näyttää suttuiselta ja poseeraus on jotenkin amatöörimäistä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
8/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun vertaa hehkeään Virpiin...

Vierailija
9/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun katsoo esimerkiksi käsivarsia ja reisiä viimeisessä kuvassa. Niistä olisi kyllä moni av-mamma kateellinen...

Vierailija
10/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoista. On vähän sellainen kirveellä veistetyn näköinen. Kuivakka kasvoiltaan jo nyt. Hevosnaama. (sorry)

Vierailija
11/31 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaipaisi ehkä tehokkaampia kasvoja kosteuttavia ja kuoria tuotteita, sekä hieman peiteainetta esim. tummille silmänalusille. Jotkut nyt vain ovat kasvonpiirteiltään vanhemman oloisia kuin toiset, toisaalta hän varmaan sitten on kymmeniä vuosia täsmälleen saman näköinen.

Vierailija
12/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jotka näyttävät jo parikymmpisenä 10 vuotta vanhemmalta, tekevät pisimpään töitä, kun näyttävät aina samalta. Eli jos on vanhan näköinen nuorena, ei välttämättä ulkonäkö muutukaan, vaan näyttää samalta vielä kolmikymppisenäkin.

Vierailija
13/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne jotka edelleen töitä tekevät kyllä näyttävät nuoremmilta mitä ovat, eivätkä ole uransa alussa olleet mitään "ikäistään vanhemman oloisia".

On eri asia ns. säilyä hyvin vert. näyttää nuorelta. Geeneistä pitkälti kiinni, kenellä iho alkaa roikkua/rypistyä ja kenellä ei. Yleensä monen ongelma on se, että hukataan se luonnollinen kauneus, eli 1. huonot elintavat, liikaa alkoholia, tupakkaa, aurinkoa, valvomista, huonoa ravintoa jne. jne. 2. meikataan liikaa, sentin pakkelikerros ja ripsipidennykset ym. eivät saa näyttämään nuorelta, päinvastoin sellainen kevyt kuulas meikki saa näyttämään nuoremmalta. 3. halpa tyyli vanhentaa myös, eli liian blondi kuontalo missä liikaa pidennyksiä ja "suttura" vaatteet eivät tee kenestäkään kaunista.

Voidaan ajatella eroa "seksikkään ladyn" ja Tukiaisen välillä, toinen on halvan, suttuisen ja vanhan oloinen, toinen taas tyylikkään seksikäs. Esim. Tuksu ja muut b-luokan julkkiset vert. Jenni Vartiainen, Mirella Koullias, ja muut joissa on seksikkyyttä ja tyylikyyttä ilman överiksi vetämistä.

Esim. tuollainen Henna asustus ei minusta ole seksikäs, vert. vaikka ihoa nuoleva hyvin leikattu jakkupuku (bleiseri+tiukat housut) joka peittää mutta on seksikäs samaan aikaan. Yleensä myös esim. minit farkkushortsit kera esim. valkoisen paitapuseron on seksikkäämpi vert. tuollainen yhdistelmä, mallina nainen jossa luonnolisuutta ja katseessa sitä seksikkyyttä, toimisi paljon paremmin.

Vierailija
14/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin joskus 12-vuotiaana n. 17-vuotiaan näköinen. Nyt reilusti 40 olen edelleenkin ihan baby face... Kukaan ei ukso, että mun aika isot lapset on mun.

Noi tummat silmänaluset on aika pahat! Ja kuten tossa yläpuolella kommentoitiin, niin tuo teko-seksikäs asu on aika karu. Seksikkäämpää olisi jokin vähän hillitympi. Ja toi takamus on kyllä työnnetty aika pitkälle...

Mutta eikös tämä olekin joku tusinatyttö, joka yrittää tanssia. Ei voi odottaa Kate Moss -poseerauksia ja stailausta.

Vierailija
15/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christy Turlington on näyttänyt jo kaksikymmpisenä kypsältä naiselta. Ei tietenkään "ryppyiseltä" mutta koskaan ei ole ollut tyttömäisen näköinen, paitsi tehtynä ja silloinkin on ollut otsatukka tms. On paljon muitankin vastaavia malleja. Niin ja siis murto-osa mallintöitä tekevistä on HUIPPUmalleja!

Terkuin alalla oleva Englannista (ei malli)

Vierailija
16/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanhentaa.

Vierailija
17/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värin pitäisi olla kai tumma, tuo keltainen sävy ei käy ollenkaan.

Vierailija
18/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Tauno ihan itse otti kullastaan nämä kuvat. Onko niillä niin kova rahantarve, että pitää tällaisia ottaa ja myydä? Vai saivatko näistä edes rahaa?

Vierailija
19/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamala!

Vierailija
20/31 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rusketus ja valkaistut hampaat tekee ison kontrastin toisiinsa nähden. Lisäksi jos hiusten väri olisi vähän toisen sävyinen, hän olisi tyystin toisen näköinen (luonnollinen)