Stagala on oikeassa
Oon keski-ikäinen nainen ja mun mielestä Stagala on täysin oikeassa siinä että naiset ovat itse vastuussa siitä joutuvatko ahdistelun/raiskauksen uhreiksi. Eihän siinä ole mitään järkeä että nainen kulkee viikonloppuyönä kännissä, minihameessa ja tissit esillä kaupungilla kun tällöin on täysin helppo kohde saalistajille vieteltäväksi eikä oma harkintakyky toimi. Ollaanhan sitä itsekin oltu joskus nuoria ja naiiveja mutta kun naiset saa enemmän ikää eikä elä enää miesten huomiosta niin elämän realiteetit kyllä valkenee ennen pitkään. Ei siinäkään olisi mitään järkeä että rikkaan näköisenä ihmisenä menisi hämäräkujille kulkemaan helpoksi kohteeksi varkaille. Missä on ihmisten terve itsesuojeluvaisto tänä päivänä? Sitä nimittäin tarvittaisiin uhriutumisen sijasta.
Kommentit (81)
Tämä kommentti saa kritiikkiä sen takia että raiskaus on ennen kaikkea vallankäyttöä eikä uhrin pukeutumisella ole siinä vaikutusta.
Ja naisen pukeutumisen vuoksi miesten ei tarvitse ottaa vastuuta käyttäytymisestään???
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen pukeutumisen vuoksi miesten ei tarvitse ottaa vastuuta käyttäytymisestään???
Unelmamaailmassa kyllä mutta reaalimaailmassa me ei voi koskaan kouluttaa kaikkia miehiä. Rikollisia tulee olemaan aina ja heitä tässä tulisikin varoa. Kaikkia ei vaan kiinnosta yhteiskunnan säännöt ja normit vaan he elää impulssien varassa.
Incelit esittämässä naisia, osa 1468832. Ehkä joku joskus puskaraiskaa incelinkin, kun noin raiskauksenuhriakin kadehtivat?
Vierailija kirjoitti:
Eihän asiat nyt ihan noin mustavalkoista ole. Ihan sama mitä sulla on päällä, kukaan ei saa koskea ilman lupaa. Jotkut sitten antaa luvan, mutta sitten onkin jo liian myöhäistä, kun EI sanaa ei ymmärretä tai katuma päälle tulon käsitettä ei ymmärretä.
Kyllä mä sanon, että nuoret naiset voisi pitää itsestään ja toisistaan parempaa huolta. Ei lähdetä yöaikaan kenenkään tuntemattoman luo jatkoille yksin etenkään. Tai tosiaan kuljeta yö aikaan kaupungin kaduilla. Ennen tietenkin pysty siihen taksikuskiin luottamaan eri tavalla, mutta eiköhän niistäkin kuitenkin vielä suurinosa ole ihan turvallisia kuskeja. Tai sopii kyydin etukäteen tutun kanssa.
Naiset pitäkään itsenne turvassa! Ymmärrän pointin mitä Stagala yrittää sanoa, vaikka sanookin asiansa huonosti.
Ei se ole pelkästään pukeutuminen vaan ennemminkin mihin kuntoon itsensä alkoholilla ja nykyään yleisemmin kaikenmaailman napeilla vedetään.
Haluaisin nähdä hänen ottelevan Kihlströmoä ja Ukkolaa vastaan.
Tätä yhteiskunnallista keskustelua on kyllä kaivattu. Naiset luulee että ne on immuuneja kaikelle kritiikille ja että heillä on vain oikeuksia eikä yhtään velvollisuuksia pitää itsestään huolta. Tässä onkin feministeillä pohdittavaa että miten sukupuolten välinen tasa-arvo voi toteutua jos naiset ovat itse sitä vesittämässä omalla käytöksellään kun jännämiehet kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä yhteiskunnallista keskustelua on kyllä kaivattu. Naiset luulee että ne on immuuneja kaikelle kritiikille ja että heillä on vain oikeuksia eikä yhtään velvollisuuksia pitää itsestään huolta. Tässä onkin feministeillä pohdittavaa että miten sukupuolten välinen tasa-arvo voi toteutua jos naiset ovat itse sitä vesittämässä omalla käytöksellään kun jännämiehet kiihottaa.
Kerropa tämä sille mummolle, joka raiskattiin pyykkituvassa. Siitäs sait, mitäs olit niin kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
vain hyvin pieni osa miehistä kykenee moiseen
Vierailija kirjoitti:
Incelit esittämässä naisia, osa 1468832. Ehkä joku joskus puskaraiskaa incelinkin, kun noin raiskauksenuhriakin kadehtivat?
Naistuomarin mielestä puskaraìskaus ei ole raiskaus. Mieti hetki sitä, että mikä tässä valtiossa on pielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa tämä sille mummolle, joka raiskattiin pyykkituvassa. Siitäs sait, mitäs olit niin kiihottava.
kerropa sinä sille mummolle, että olet äänestänyt tämän puolesta
Vierailija kirjoitti:
Värkin kuvaako olet vailla, vai miten tämä -olen nainen- tulisi todistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerropa sinä sille mummolle, että olet äänestänyt tämän puolesta
Ai sen puolesta, että raiskauksen uhreja syyllistetään toisen ihmisen tekemästä väkivallasta?
tilanne on aivan toinen Suomessa 2025 jolloin hirviömäiset saalistajat kiertävät päivittäin jopa sairaaloita yms. mistä saalistavat uhrejaan (tyttöjä, naisia) ja kuinka paljon Baltien / Ukrainalaisten / islam-somali yms. saalistajien ryhmiä on nyt Suomessa?
joka päivä joku uhri syyllistetään ja rikolliset vapautetaan tai päästetään olemattomilla tuomioilla, aina sama tapauksesta riippumatta, ja jos rikolliset saalistavat ryhmässä mädäntynyt oikeusjärjestelmä oikein kannustaa tähän toimintaan
Sellainen uhrin syyllistäjä siellä. Ap.
Oikea suorahan (suoraan käkättimeen) se juurikin pudotti Immunkin. Joten on oikeassa.
Samalla logiikalla on myös oikein, että mies-stagaloita nussitaan perseeseen baari-iltojen päätteeksi. Ei pidä humaltua ja kävellä perse pystyssä kaupungilla, ovat itse aiheuttaneet oman raiskauksensa nuo miehet. Lisäksi jos mies stagaloiden naama ja jutut vituttaa, jos joku vetää turpaan on sekin täysin itseaiheutettua.
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla on myös oikein, että mies-stagaloita nussitaan perseeseen baari-iltojen päätteeksi. Ei pidä humaltua ja kävellä perse pystyssä kaupungilla, ovat itse aiheuttaneet oman raiskauksensa nuo miehet. Lisäksi jos mies stagaloiden naama ja jutut vituttaa, jos joku vetää turpaan on sekin täysin itseaiheutettua.
Näinhän se todetaan miesten kohdalla. Mitäs läksi, oma syy.
Kuinka sä kehtaat???