Miten toi Henna voi olla noin suttuisen näköinen?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122014978740_vi.shtml
Siis ei oo mun mielestä yhtään kyllä kolmekymppisen näköinen, vaan näyttää jotenkin tosi kulahtaneelta ja vanhalta. Mitä mieltä muut?
Kommentit (31)
tyypillinen White Trash mamma parikymppisenä.. Ehkä + 20-30 kg tohon päälle.
Mä oon aina ajatellut että toi Henna on vaan hoikempi versio (ulkonäöllisesti) siitä Pikku Britannian hirviöteiniäidistä, "Oh my god I can't believe you just said that.."- tyyppi.
No joo, hyvin nuo Tauskin kanssa toisensa ansaitsevat. Kaksi junttia.
kulahtanut kellertävä tukka, amatöörimäinen silmämeikki, rusketukseen yhdistettynä aivan liian vaalea huulipuna ja valkaistut hampaat. Olen jo pitkään katsonut, että Tauski ja Henna on molemmat kasarijäänteitä. Tauski jäänyt henkisestikin kasaritasolleen..
- liian tumma ruiskurusketus
- ruiskurusketuksen päälle vielä meikkivoide, puuteri ja vielä aurinkopuuteri.
- liian voimakas silmämeikki, ei korostuksia vaan tasaisen mustat pandasilmät
- kasvojen ympärillä roikkuva tukka
paksut kulmat, tekorusketus ja valkaistut isot hampaat, turkoosi silmämeikki on kaikki ehtaa 80-lukua!
Tauskin naisihanne eittämättä...
Mun mielestä Henna muistuttaa jotenkin Virpiä, molemmat tosi kasareita. Virpi ehkä hieman freesimpi (todellakin vain hieman), mutta ei myöskään mikään moderni nainen, samaa kasari-ysäri näköä molempien naisten tyyleissä. Tauski itsekin kunnon "punaniska", nyt vielä "söpöllä" pappavatsalla varustettuna. ;)
Mietin kans miksi Henna näyttää kasvoista niin vanhalta ja kulahtaneelta. Olisiko sitten huono iho yritetty peittää paksulla meikillä ja liian tummalla tekorusketuksella. Ehkä myös tuo kasari hiustyyli vaikuttaa..(?)
Mutta ainakin tuo Iltsikan otsikointi sai aikaan tyrskähdyksen "..kuvaajana Tauski".. ;D
mikä ihmeen koirankakka tuossa alimmassa kuvassa on seinän vieressä? :D
mikä ihmeen koirankakka tuossa alimmassa kuvassa on seinän vieressä? :D
on Hennan alkkarit paiskattu siihen kaikessa kiireessa, edellisessa kuvassa niita ei viela nay.
Taunolle rakkain ja ihanin ihminen, kun jo rakastanut yli 7vuotta, toivottavasti ovat onnellisia elämänsä loppuun asti.
Minun silmiin ei ole kaunis, eikä edes nätti. Julkisuustyrkky, luulee olevansa seksikäs ja saattaahan tuo jonkun silmiin ollakin, kun makuja on niin monia. Mun miehellä on erilainen maku: ei pidä tekotisseistä, tekorusketuksesta, paksusta maskista jne.
Se vanhentaa. Esim. noi hiukset ovat täysin väärän sävyiset hänelle, tollaset keltaiset juurta myöten. Hiuksien pitäis olla raikkaat ja sellaset vois saada raidoittamalla?
Toi rusketus on joo kauhee ja sit kulmakarvat on meikattu liian tummiksi ( harmaiksi ) ja silmät liian tummiksi myös.
Ja sitten se tosiasia, että kova treeni näkyy joillain myös naamassa; Hennan rasvaprosentti on varmaan tosi alhainen ja siksi naama alkaa näyttää "bodarin" naamalta, eikö?
Suosittelen siis seuraavaa ( ihan niinkuin multa kysyttäis:DD, mut ): rusketus -50%, meikki lämpimän sävyiseksi ja vaaleaammaksi, hiukset raidoilla raikkaiksi ja hiusten tyvi aavistuksen tummemmaksi, kuin latva. Ja sit vaatteet: kannattais unohtaa noi revitys farkut ja printtipaidat jne - Hennan ja Tauskin tyyli on on tällä hetkellä ehkä nolointa, mitä tiedän. ( Tukiainenkin on tyylikkäämpi ).
Ja tupakkaa ei todellakaan sais polttaa. Hyi hyi!
Vaatteet ja meikit aivan järjettömän kamalat.
Liian musta tekorusketus, liikaa puuteria, tukan väri luonnoton ja himmeä, meikki muutenkin... Olen minäkin miettinyt miksi on niin kuluneen näköinen.