Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en vaan jaksa enää...

Vierailija
02.01.2012 |

Saan jatkuvaa negatiivista palautetta koskien ulkonäköäni, luonnettani, älykkyyttäni...

Olen ruma, lihava, tylsä, outo, tyhmä. Tunnen itseni arvottomaksi, koska en merkitse kellekkään mitään. Kaikki muut on mua parempia, ja nolaan itseni jo pelkästään ihmisten joukossa liikkumalla.

Tää itseinho ja yksinäisyys on niin raastavaa, en silti uskalla tehdä mitään lopullista...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitä, minkä voit. Se mitä ei voi muuttaa, on vain hyväksyttävä itsessään. Sinun on lähdettävä vahvistamaan itseäsi. Kuinka ihmeessä sinulle on tuollaisia asioita sanottu? Suosittelen, että hkaudut ammattilaisen luokse ajoissa. Selvitätte yhdessä, mitä asioita voit muuttaa käyttäytymisessäsi, vai olisiko mahdollisuutta hankkiutua sellaisten ihmisten pariin, jotka vahvistavat itsetuntoasi, eikä heikennä sitä. Olisiko kenties kyse henkisestä väkivallasta? Masennuksesta ja asioiden paisumisesta mielessäsi? Tarvitset keskusteluapua.

Vierailija
2/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, jotka eivät hauku sinua. monissa vapaaehtoistöissä tarvitaan porukkaa ja siellä on suvaitsevia, kaiken nähneitä ihmisiä jotka eivät hauku ketään. Missä päin asut?

Vierailija
4/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten kanssa tekemisissä, jotka saavat olosi tuntemaan kurjaksi. Älä anna heille valtaa itseesi.

Vierailija
5/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kukaan ei miellytä kaikkia; vaikka miten olisi missi tai malli nii sitä joku pitää rumana/tyhmänä ja plaaplaa.

Mutta en usko että kaikki sinulle sanoo että olet sitä tai tätä tai jos näin tekevät niin ehkä voisi mennä itseensä?

Tai toinen vaihtoehto on että olet vainoharhainen ja luulet että ihmiset ajattelee näin sinusta?

Itse olen melko tavallinen perheenäiti, eikä minulla ole niin suureellisia ajatuksia itsestäni että vieraat ihmiset miettii paljonkin millainen olen, saati minua haukkuu. Luultavasti aika harva sitä pohtii. En itsekään mieti jatuvastti perheen ulkopuolisia ihmisiä.

Mitä lopullista sinun pitäisikään tehdä?

Jos sinulla on itseinhoa niin miten kävisi terapia?

Aina on joku sinua jossain parempi. Kaikilla on näin!! Se joku on sinua kauniimpi ei ole viisaampi mutta voittaa taas jonkun juoksemisessa ja yksi on parempi maalaamaan kuin toiset.

Tuollainen vertailu kuuluu nuoruuteen mutta on hyvin epäoleellista.

Ehkä sun kannattaisi etsiä joku mielekäs harrastus vaikka? Siinä ei tartte olla paras!

Ehkä toi paras/kaunein on jäänyt jostain lapsuudesta. Oletko koittanut miellyttää? Liian kiltti?