Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi helvetin enkeli?

Vierailija
07.06.2008 |

tai muu biker-mies?..

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä mieheni kodin ulkopuolisesta elämästä,tiedän enkelien säännöt ja tiedän mitä he tekevät ja mitä eivät.En kuitenkaan halua tietää sen tarkemmin mieheni tekemisistä.

Outoa porukkaa täällä kun pitää saada haukkua muut ihmiset heitä tai heidän tapojaan tuntematta.

-2-

Vierailija
102/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helvetin enkelit tai Hells Angels on kansainvälinen moottoripyöräjärjestö. Alkuperäinen järjestö on perustettu 1948 Fontanassa, Kaliforniassa, Yhdysvalloissa. Yhdysvaltain ilmavoimissa toisen maailmansodan aikana toimineiden nuorten miesten perustaman kerhon nimi otettiin Howard Hughesin lentoelokuvasta Hell's Angels. Sittemmin järjestö on levinnyt Yhdysvaltain ulkopuolelle ja toimii nykyisin myös Suomessa. Järjestöön kuuluu arviolta noin 1 800 jäsentä 22 eri maassa[1].

Helvetin enkelit sanovat julkisesti olevansa pelkkä moottoripyöräkerho, mutta useita organisaation jäseniä on tuomittu laittomuuksista. Yleisesti poliisin keskuudessa järjestöä pidetään rikollisena, vaikka HAMC itse kiistää syytetyt laittomuudet. Helvetin enkelit ovat tunnetusti ajaneet vain amerikkalaisvalmisteisilla Harley Davidson -merkkisillä custom-moottoripyörillä, mutta nykyisin myös Buell -merkkisillä streetfighter-moottoripyörillä. Helvetin enkelit on niin kutsuttu 1%-moottoripyöräkerho. Termi tulee lausunnosta "99 % moottoripyöräilijöistä on kunnollisia, lakianoudattavia kansalaisia". Lausunnon antoi American Motorcyclist Association, AMA, joka halusi tehdä selvän pesäeron Hollisterissa, yhdysvaltalaisessa pikkukaupungissa, riehakkaan viikonlopun viettäneisiin moottoripyöräilijöihin. Hell's Angelsin jäsenet päättivät tietoisesti kuulua jäljelle jäävään yhteen prosenttiin. Tämän merkkinä on kerholiiveissä kangasmerkki, jossa prosenttiluku esiintyy. 1%-aate ei kuitenkaan liity rikollisuuteen, vaan yhteiskunnan normeista irtisanoutumiseen.lähde?

FBI:n arvion mukaan Helvetin enkelien pyörittämän huumeliiketoiminnan liikevaihto on miljardi dollaria vuodessa."

Lähde: Suomen Wikipedia

Tätä sinä ja miehesi siis riemulla kannatatte. Hyvä juttu. I rest my case.

27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä porukassa yksi bikeri olisi ihan kotonaan.

Vierailija
104/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on tullut semmonen kuva, et nainen on omistustavaraa.

ei arvosteta ihmisenä.puhutaan huorista ja kontrolloidaan naisen menoja jne..

tollast paskaa huomas kun seurustelinn yhden urpon kaa, joka oli yhdes baikerjengis. toisaalta se oli maalta ja siel voi sit olla perinteisempää.

onko sulla näin ap?

Vierailija
105/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka hän oli aivan tavallisen tallin jäsen, niin se elämäntyyli johti meillä eroon. Mies oli aivan ihana, mutta en vaan kestänyt sitä alituista tallilla hengailua, kesän rallireissuja ja tallibileitä, yleensäkään sitä elämään mottoripyörän ympärillä. Bikeriporukka keskimäärin on mukavaa tavallista miesainesta, mutta tuolloin ainakin helvetin enkelit ja bandidosit olivat keskimäärin aivan karseeta porukkaa, ja jos bileisiin näitä ilmaantui niin oli "ilo irti". Tuolloin jengien väliset riidat olivat senlaatuisia, että monet tavalliset tallit lopettivatkin toimintansa kokonaan, kun piti valita kenen puolella on. Sääli.

Lisäksi bikeriporukassa se homma on sellasta patsastelua ja naisen asema aikalailla keulakoristeena olemista (olin tuolloin kaunis 20v, nyt jotain muuta :)), joten vaikka ei minulla suuret vaatimukset ympärillä olevien ihmisten älykkyystasosta ole, niin homma riitti 3 vuoden jälkeen. Ikävä oli jättää hyvä mies ystäväpiirin vuoksi, mutta onneksi sain vielä paremman miehen ja paremman elämän. Ja kyllä tuli mulla ainakin tää teinistä alkanut pahismies-putki katkaistua, oli aika hyvä mitä joku tästä aiheesta aiemmassa kirjoituksessa sanoi.

Voimia teille, ketkä bikerivaimoja olette.

Ei ole helppoa elämää!

Vierailija
106/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, minäkään en usko että enkelit olisivat olleet kyseessä, kun on lapsia uhkailtu.. En todellakaan voi uskoa sitä.

Toiseksi, minä sanoin somaleista.. En sano toista kertaa ja pahoittelen junttimaisuuttani.

Minäkään en kysele mieheni tekemisistä. Eikä minulle kerrota. Ja onhan se raskasta välillä, kun on lapsiin väsynyt ja mies ei ole auttamassa.. Mutta minä olen tämän hyväksynyt..

teillä on nyt vähän fantastiset kuvitelmat enkeleiden arjen vietosta.. Luuletteko tosiaan että kaiket illat ja viikonloput käyvät vaan hakkaamassa ihmisiä ja piilottelemassa huumeita? heh..

Vierailija
107/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei kyl enää oo missää biker-jengissä,mut nuoruudessa oli,ja kuulu myös muihi jengeihin.Nykyste ei siis kuulu mihkää niihin,mut edelleen pitää heihin yhteyttä ja näin.....eikä oo mitään ongelmia perheelle.Aivan ihana mies on=)=)Annetaas noi arvosteliat olla omassa arvossaan=)=)

Vierailija
108/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tosiaankin mahtava henkinen yhteys, mutta vielä tärkeämpää on yhteisymmärrys välillämme, sekä kunnioitus tätä kulttuuriamme kohtaan missä elämme.

ap

Vierailija
109/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että munkin on todella vaikea uskoa, että joku Helvetin enkeli olisi uhkaillut lapsia tai perhettä.

Kyllä noissa oikeissa "uskottavissa" jengeissä on ihan perussääntö se, että 2ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön", ja ulkopuoliset jätetään ulkopuolelle. Eli perheet ja ystävät jätetään ulkopuolelle kaikista kostomeiningeistä.

Olisi muuten hauska tietää, MIKSi tuon yhden lapsia on uhkailtu? Mitä itse/oma mies on tehnyt/ mihin sekaantunut?

Tuskin kukaan sattumalta päiväkodin pihalta valitsee lapsia, että noitapas alan uhkailemaan...

Vierailija
110/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapsia uhkailtiin? en osaa kuvitellakaan että minun lapsiani uhkailtaisiin..

ap

Vierailija
111/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka tekemisistä ei edes halua tietää...

Vierailija
112/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitan otsikkoni tuolle, joka ei ymmärrä miten voi olla hyvä henkinen yhteys mieheeni.

Elämä ei koostu vain yhdestä osa-alueesta.

ap

Vierailija
113/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit että Enkeli mies vaatii naiselta sopeutumista?

Millaista teidän arki on? tarkoitatko sopeutumista siihen että mies on niin paljon omissa riennoissaan eikä aikaa riitä paljoakaan perheelle vai sopeutumista omaan enkeli rooliisi, siis täytyykö helvetin enkelin naisen käyttäytyä jollain tietyllä tavalla?

Kaikki Enkelit ei oo linnassa.Mulla kyllä mies on maailman ihanin mua kohtaan...En muuta odotakkaan.

Etkö todella odota mieheltäsi muuta kun että hän on sinua kohtaan ihana? Onko sinulle sama miten elämäsi tärkein ihminen käyttäytyy muuta maailmaa kohtaan? jaatko miehesi arvomaailman vai pystytkö kunnioittamaan miestä jonka arvot ovat omiasi vastaan?

Vierailija
114/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaan mieheni arvomaailman ja kunnioitan häntä suuresti.

Vierailija
115/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
116/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän arki on normaalia meidän arkea. kotitöitä, lasten hoitoa, työssäkäyntiä jne. minulla ei ole "enkeli-roolia". tarkoitan sopeutumista siihen, että miehellä on paljon menoja. Minä jaan mieheni arvomaailman ja kunnioitan häntä suuresti.

Vierailija
117/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat jotain sellasta mistä et halua tietää mitään.

Vierailija
118/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan uskollisia nämä biker-miehet eivät ole. Päinvastoin heillä ihan normaalia että kierrellessään tapahtumia, heillä on tapana kyllä nautiskellla muista naisista surutta. Ja hehän ovat toisilleen hyvin lojaaleja ja näistä hetken nautinnoista ei kukaan puhu vaimoille. Heillä on hyvin tiivis kaveruus jossa kaveria ei petetä.

Vaimoja kunnioitetaan, muttei uskollisuudessa. Muihin tekemisiin en puutu, mutta toi uskollisuushomma on ihan fakta juttu. Ja he osaavat kyllä olla ilkeitä jos joku menee kertomaan ohi suunsa. Tekevät tosi inhottavia asioita vahingoittaakseen sen elämää joka menee tekemään virheen. Ja peittelevät hyvin tekosensa, se onnistuu koska heillä on toi tiivis yhteys ja veljeys. Pystyvät tekoihin mihin monet muut eivät.

Vierailija
119/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida tietää kyseistä maailmasta mitään.

ap

Vierailija
120/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi