Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi helvetin enkeli?

Vierailija
07.06.2008 |

tai muu biker-mies?..

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen oma luonne?

Kyllä uskon että ihan yhtä uskollisia on nämä miehet kun muutkin. Ikävää jos sua on pettäny joku biker-mies mutta ei kuitenkaan yleistetä.

-2-

Vierailija
122/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaan elänyt yli 20- vuotta kyseisessä porukassa ja tiedän aika paljon ja olen nähnyt aika paljon...jopa liikaa. Ja täytyy sanoa että aika avoimesti noi pettämiset tapahtuu ja kukaan ei kyllä niistä mene laulamaan. Enkä itse tunne YHTÄÄN biker-miestä joka ei olisi pettänyt. Arvostavat silti vaimojaan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppa ap montako asetta teillä on kotona?

Vierailija
124/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh.. oletko tosissasi?

ap

Vierailija
125/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muu ole mahdollista, eihän? Suomihan on niin hyvä maa, vai mitä arvon "enkeli-vaimot"? Hah. Olisikohan tarpeen herätä todellisuuteen, jota miehenne osaltaan ovat luomassa?

Meitä uhkailtiin ja miestäni kiristettiin monin tavoin, vaikka meistä kukaan ei ollut sekaantunut yhtään mihinkään laittomuuksiin. Kyllä tässä oli ihan muiden ihmisten sekoiluista kyse. Mieheni tapasi erään tyypin myös kasvotusten ja olemme nauhoittaneet näitä juttuja.

Enpä olisi pahimmissa painajaisissanikaan voinut kuvitella, että joutuisin pelkäämään lasteni puolesta tuolla tavalla. Olemme tavallinen, onnellinen ydinperhe eikä meillä ole mitään tekemistä minkäänlaisen rikollisuuden kanssa. Valvoin kuukausia kaikki yöt, pidin lapsia poissa päivähoidosta, koska en uskaltanut päästää heitä silmistäni ja soittelin kauppareissulla olevalla miehelle n. 5 sekunnin välein varmistaakseni, että hän on edelleen hengissä. Kesken yhteisen kauppareissun saimme puhelun, jossa kerrottiin yksityiskohtaisesti, mitä miehelleni tapahtuu sen ja sen ajan sisällä oikeudenkäynnin jälkeen, jos ei ala puheet muuttua. Istuttiin siinä sitten lasten kanssa kauppakeskuksen kahviossa ja kuunneltiin tätä. Sellaista oli meidän elämämme n. vuoden verran. Kokeilkaapa huviksenne.

Ja ap, sinun miehesi on rikollisjärjestön jäsen. Silti et voisi kuvitellakaan, että lapsiasi uhkailtaisiin. Just joo. Oletko muuten miettinyt, millaisia lapsia olette kasvattamassa? Millaisia arvoja miehesi heihin iskostaa, tietoisesti tai tietämättään? Elämässä on muutakin kuin pinta, tiesitkö sen?

Eikö sinua oikeasti tippaakaan kiinnosta se tosiasia, että pelkkä tämän järjestön jäsenyys tai julkinen kannattaminen jollakin tasolla, tarkoittaa järjestäytyneen rikollisuuden kannattamista ja tukemista? Tuette elämäntavallanne rikollisuutta, joka on osaltaan syypää lukemattomien ihmisten, myös lasten, kuolemiin mm. huumerikollisuuden kautta.

Uskomatonta sakkia.

27

Vierailija
126/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
127/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teidän perheen linja ulospäin

Vierailija
128/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kasvatettu hyvin. ja nro 59, en tajua yhtään mistä puhut..

ap

Vierailija
129/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuuria.

Vierailija
130/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä siinä juuri mättääkin. Elät laput silmillä ja tulpat korvissa.

27

Vierailija
131/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysyinkin kun kuulostaa niin oudolta. Tämä vastauksesi kyllä vain vahvistaa sitä...

en vastaa tuohon skandaalin-hekuiseen kysymykseen mieheni puuhista

et taida tietää kyseistä maailmasta mitään.

ap

Vierailija
132/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nro 59 on ilmeisesti itse sekaantunut johonkin, mihin ei olisi pitänyt sekaantua.

ap

Vierailija
133/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen huutelen todellisuudentajusi perään.

Meidän kaikkien pitää siis vain katsoa rikollista touhua sormiemme lävitse, kuten te teette, ettemme vain "sekaantuisi johonkin, mihin ei pitäisi sekaantua"? Sillä tavalla maailmasta tulee parempi paikka meille kaikille, vai mitä?

27/59

Vierailija
134/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nro 59 on ilmeisesti itse sekaantunut johonkin, mihin ei olisi pitänyt sekaantua.

ap

Oiskohan mahdollista, että on joutunut tilanteeseen tahtomattaan? Ja sitten joku lainsuojaton on alkanut uhkailemaan, koska on pelännyt oman perseensä puolesta?

Itse kerran pentuna näin jotain pelottavaa kotikylällämme. Soitin poliisille lähimmästä kioskista ja miehet otettiin samana iltana kiinni (asiaan liittyi ase, huumeet, varastettu auto ja väkivalta). Olin vasta pentu ja toimin kasvatuksen mukaan oikein, enkä edes tajunnut, että tämä voi johtaa uhkailuun, pelotteluun, kiristykseen jne.. Elimme pelossa koko perhe. Mitään ei tosiaan tapahtunut, mutta pelko siitä pilasi pitkän ajan elämästämme.

Tämä ei tosin liity juuri enkeleihin, mutta uskon, että 59:n tilanteessa voisi olla jotain tämänkaltaista taustalla. Ehkä ei ole halunnut sekaantua mihinkään, ehkä on vain uhri itse tms.???

Vierailija
135/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeiden, väkivallan tai rikollisuuden kanssa.

ap

Vierailija
136/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:stä on jännää kuvitella, että mies on outlaw-bikeri ja kuuluu kansainväliseen rikollisjärjestöön. Laittominta, mitä ap:n mies on tehnyt on luultavasti kahenkympin ylinopeus yöllä suoralla tyhjällä tiellä.

Annetaan ap:n elää kuvitelmissaan ja ap:n miehen käydä PeHoSo:n saunailloissa.

Vierailija
137/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikeasti olemassa perähikiän hondasoturit?

:)

ap

Vierailija
138/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oikeasti olemassa perähikiän hondasoturit?

ap

Vierailija
139/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meille tule edes ylinopeus-sakkoja.

ap

Vierailija
140/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, olen pahoillani teidän puolestanne. toivottavasti tuo kaikki on jo kokonaan ohi ja nuo paskiaiset linnassa ja pitkään.

sielä ne enkelivaimot sitten käymät itkemässä että miksi heidän kunnolliset ja niin ihanat miehet ovat sielä ja lapset ilman isää.

ikinä en tuollaiseen mieheen menisi sekaantumaan ja niin kuin joku jo sanoikin tuon uhmavaiheen, että rakastutaan pahismiehiin pitäin olla ohi jo 18 vuotiaana.

mikäs siinä leikkikää hengellänne ja mielenterveydellänne tollasten paskiaisten kanssa. inhottaa vaan että teette lapsiakin tollaseen elämään. kiva sitten kun omat lapset tapetaan joidenkin huume sotkujen takia tai istuvat linnassa toistumiseen.

no kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi