Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi helvetin enkeli?

Vierailija
07.06.2008 |

tai muu biker-mies?..

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etää ostavat vaatteensa merkin mukaan, tatuoivat /pukevat/harrastavat jne yhden asian mukaan.Ihan sama onko kyseessä HD/bemari/KISS/nyrkkeily/jalkapallo tai mikä tahansa----ylipäätään minusta on Idiotismia rajata elämän alue pukeutumista/ullkonäköä/kodin sisustusta tms myöten jonkun "aateen" eteen!Vaikka käänteisesti tajuan että esim. HD;n luoja on ollut fiksu kun on tajunnut mitä kaikkea paskaa tuolla logolla voi myydä näille idioorteille.

Vierailija
182/188 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonkinlainen riippuvuus toisiin ihmisiin tai ryhmiin tai jonhonkin materiaaliin on tietynlaista sairautta tai joissakin tapauksissa elämän vaihe joka joillekkin aikuisillekkin jää "päälle" eli suomeksi; ei päästä ihmisyyden kasvussa eteenpäin vaan jäädään tähän vaiheeseen. Näin käy yleensä ihmisille joilla heikko itsetunto ja ovat näin riippuvaisia ryhmän hyväksynnästä eli saavat ns. voimaa ihmisyyteen toisten ihmisten hyväksynnällä ja jotta saavat tämän "ihmisarvon" edes jossain ovat valmiita mukautumaan ryhmän mukaan ja näin ollen omaksuvat ryhmän tavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hondasoturit... hih!

Vierailija
184/188 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miten mielestäsi miehen harrastus/ elämäntapa näkyy kotonanne

- millä tavalla elämäntyylinne eroaa keksivertoperheen elämästä

- aiheuttaako elämäntyyli joitain velvoitteita tai rajoitteita sinulle tai miehellesi

- mikä asia on ollut vaikea hyväksyä

- mikä elämäntyylissänne viehättää sinua eniten?

Vierailija
185/188 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se homma on sillä lailla, että jos joku haluaa pettää, niin kyllä se sen tekee, oli sitten kyseessä KTM, VTM, lääkäri, MC- tyyppi jne. jne. Tavalla tai toisella. Kukaan ei ole niin Sherlok Holmes, että pystyy jatkuvasti tarkalleen tietämään puolisonsa tekemiset. Sen vuoksi parisuhteen yksi kulmakivi on luottamus. Voi joko luottaa, tai sitten ei, mutta tietää ei voi koskaan ilman kiinni jäämistä. Ilman luottamusta parisuhde on yhtä helvettiä, molemmille. Kokemuksella voin sanoa. Onneksi itse olen myös niin sinisilmäinen, että ei ole tarvinnut kokea mustasukkaisuuskohtauksia.

Mitä taas liivimiehiin tulee, niin itselläni ei ole huonoja kokemuksia, vaikka muutamia tunnenkin. Onhan se toisaalta kiehtova maailma, mutta silti jätän kyllä väliin. Kavereita, jotka eivät jätä missään tilanteessa kun löytyy liiviporukoiden ulkopuoleltakin, onneksi.

Iskä

Vierailija
186/188 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei oikeesti. Ku luin tämän kaiken paskan täältä niin voisin sanoa, että HARVA teistä kuulosti yhtää aikuiselta. Te ootte ku mitkäki teinit tappelemassa turhasta asiasta. Teillä kaikilla on oma elämä ja te teette omat valinnat, jotka vaikuttaa myöhemmin teidän tulevaisuuteen. Mutta miettikää kaikki omalle kohdalle, jos te ootte rakastanu jotakuta oikein pitkään ja se päättää liittyä johonki moottoripyörä porukkaan, nii siinäkö se oli? Jos oikeesti rakastaa jotaki nii siitä ei päästä irti. Vaikka miten hankala tilanne olisi. Ei kukaan teistä jättäis kettää sen takia et ne ois huonossa seurassa.
Mä en nyt täällä oo haukkumassa ketään vaan sanon, että te kaikki ootte väärässä. Ehkei Ap omista unelma miestä, mutta se ei kuulu teille. Se ei oo teidän suhde! Teillä ei pitäis puskee nokkaanne toisten asioihin. Sitä paitsi Ap halusi jutella jonku kanssa, EI VIITTÄ KILOA PASKAA NISKAAN. Kieltämättä, te joilla on lapsia kotona, miten te viititte ees vihjata, että Ap:n mies olisi huono roolimalli kun itse haukutte täällä muita pystyyn minkä kerkeette ja mitä lapsellisimmalla tavalla...

Vierailija
187/188 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne lapset ei tiedä että äiti on anonyymisti netissä tyhmä ja/tai paha, niin eihän se silloin vaikuta!!

Vierailija
188/188 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomieheni on HAMC-jäsen. Se ei meidän elämää häiritse paskan vertaa,päinvastoin. Jokainen mc-mies on aina käyttäytynyt mua kohtaan asiallisesti, samaaa ei voi sanoa paikallisissa ravintoloissa pyörivistä ukoista.

joku kysyi, että mikä tässä "kaikessa" viehättää! Ensiksikin olen rakastunut mieheeni vuosia sitten, ja juuri siihen mieheen,en sen harrastuksin, toiseksi miehelläni on minun mielestäni(lue mun arvomaailmassa) sivistyneempi harrastus kuin monella muulla.(errataaan nyt vaikka baarissa notkumista).

lapset pitävät miestäni maailman parhaana ja nuorin sanoo, et "isi on kuin nallekarhu!

Törmään todella usein ennakkoluuloihin itsestäni ja miehestäni.Esimerkkinä voisin sanoa, että on henkilöitä jotka tulevat sanomaan minulle päin naamaa, että mieheni on pelottavan näköinen.

En ole koskaan pelännyt miestäni enkä hänen ystäviään.

eikä ulkonäkö ole miinusta,oma mies maku on lähempänä Veeti Kalliota kuin Jyrki Kataista.

Toisille se katainen-look on miellyttävämpi.

monet tuntemattomat ihmiset arvostelevat mua ulkonäköni ja mieheni takia...ja voi kuinka moni onkaan myöhemmin tutustuttuaan sanonut, että olivat väärässä.

Jokainen taplaatkoon tyylillään,minä omallani. Mulle mun mies on täydellinen,juuri sitä mitä mieheltä toivon,kunnioittaa ja rakastaa,hellii ja lellii, puhuu ja pitää perhettä tärkeimpänä. on päihteetön ja nuoruudessaan tehnyt tyhmyyksiä,joista kärsinyt rangaistukset. Nykyään aikuistunut,ja elämä luistaa toisin kun on virheistään oppinut.

Tosin on myös valitettavasti mc-porukoissa miehiä,jotka eivät täytä näitä kehyksiä ja naiset ja perhe tulevat kakkosena.

Meillä ei niin ole,olen onnellisesti naimisissa. Emn arvostele muiden miehiä,joten tutustukaa tosiaan oikeasti sellaiseen aikuiseen (eli jo 35-vuotiaaseen) mc mieheen.....tulette pian kritisoijat yllättymäään ;). niinhän se on miehilläkin naismaut erilaisia.

turhauttavaa ennakkoluuloisuutta....

onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän