Onko miehesi helvetin enkeli?
Kommentit (188)
Helvetin enkeleiden ja Bandidosin intressinä ei ole enää profiloitua rikollisryhmäksi. Mutta ei ole mitään syytä ajatella, että he olisivat meillä jotain muuta kuin muualla, Risto Lohi sanoo.
Helvetin enkelit on laajentunut myös Moskovaan, ja Venäjällä toimii myös Outlaws (Lainsuojattomat), jota Suomessa ei toistaiseksi ole nähty. Yhteys Suomen ja Venäjän kerhojen välillä on jo olemassa. Krp:ssä ei osata vielä ennustaa, mitä tästä mahdollisesti seuraa.
Onneksi mun mies harrastaa extremelajeja, ei huumeleikkejä.
Mulla kans mies, joka on "nuoruudessaan" istunut linnassa ja tehny ja kokenut kaikenlaista. Nykyisin hyvä isä, työtätekevä kansalainen.
eikös se oo eri asia. tämän ap:n mies kuuluu jengiin nyt vaikka on isä jne..
monihan meistä on nuoruudessaan virheitä tehnyt. eikä se estä meitä olemasta hyviä vanhempia. kaikki vaan ei aikuistu ja lopeta niitä pahis leikkejä. mun meiehellä on nuoruudesta tuomio rattijuopumuksesta. mutta siitä on pian 10 vuotta aikaa ja mies on lopettanut aikuistuttuaan tuommoset typeryydet ja tajuaa ettei hänellä ole oikeutta leikkiä muiden hengillä eikä omallaankaan.
noin hyvin "koulutettu" ettei muka edes haluta tietää mitä mies puuhaa viettäessään paljon aikaa pois kotoa.
Tuollainenhan siis ei ole normaalia - kyllä minä ainakin haluaisin tietää mitä mies puuhailee. Eli kiinnostaisi ihan oikeasti tietää, että millä keinoilla ap:lle on perusteltu tämä? Millä mekanismilla nainen saadaan alistumaan tähän?
joka ei todellakaan tiedä yhtään mitään noista biker-maailmasta ym., on, että ap ei tiedä eikä haluakaan tietää mitä mies puuhailee sillä aikaa kun on (paljon) poissa kotoa. Ja silti väittää tietävänsä ettei mies ole sekaantunut mihinkään rikolliseen eikä tarvi pelätä sitä eikä tätä. Hiukan ristiriitaista.
joka ei todellakaan tiedä yhtään mitään noista biker-maailmasta ym., on, että ap ei tiedä eikä haluakaan tietää mitä mies puuhailee sillä aikaa kun on (paljon) poissa kotoa. Ja silti väittää tietävänsä ettei mies ole sekaantunut mihinkään rikolliseen eikä tarvi pelätä sitä eikä tätä. Hiukan ristiriitaista.
ja äitinä en voi olla ihmettelemättä, miksei ap halua tietää miehensä touhuista. hänen lastensa isä puuhaliee illat mitä tahansa ja tätä äitiä ei kiinnosta. kyllä mä haluisin tietää millasten asioiden kanssa lapset joutuvat elämään.
Mies selittää kotona, että ajellaan vaan vähän pyörillä... Googlaamalla helvetin enkelit saa tietää KRP:n näkemyksen asiasta ja siitä mitä KRP aikoo tehdä asialle.
Joka tapauksessa ap:n mies hyväksyy rikollisuuden ja noiden kerhojen rikollisen osan toiminnan, jos kerran heidän joukoissaan hengailee. En jaksa uskoa että siellä leiri pulmuset ropaa mopojaan toisessa nurkassa ja leiri hurjat säätää rikollista toimintaansa toisessa nurkassa. Mä en pystyisi hyväksymään aviomiehekseni ihmistä joka hengailee rikollisten kanssa, vaikka tämä ei ihan suoraan rikoksiin sekaantuisikaan. Kertoohan se jo TODELLA paljon ihmisen arvomaailmasta. Tai sitten takana on joku muu syy. Kuten sen että on havainnut biker-piirien tarjoavan oivan ympäristön pettämiselle. Vaimo ei kysy mihin meet mitä teet, porukat pitää suunsa kiinni ja taatusti noitten tyyppien liepeillä roikkuu just sellaisia itsensä kanssa hukassa olevia groupie-tyttöjä, jotka tosiaan ihannoi tämäntyyppisiä miehiä ja housut pysyy huonosti jalassa.
Tai sitten takana on joku muu syy. Kuten sen että on havainnut biker-piirien tarjoavan oivan ympäristön pettämiselle. Vaimo ei kysy mihin meet mitä teet, porukat pitää suunsa kiinni ja taatusti noitten tyyppien liepeillä roikkuu just sellaisia itsensä kanssa hukassa olevia groupie-tyttöjä, jotka tosiaan ihannoi tämäntyyppisiä miehiä ja housut pysyy huonosti jalassa.
johonkin jenkkiautojengiin ja illat tosiaan kuluu pitkälti siellä tallilla vai miksi sitä sanoisi. Mutta kyllä mun kaverilla on käsitys mitä siellä puuhataan! Kyllä sinne saa vaimotkini mennä roikkumaan vaikka koko illaksi, harva kyllä jaksaa paitsi seurustelun alkuaikoina. Jos siltä mieheltä kysyttäis mitä sä siellä teet, vastaus olisi säädetään autoja, istutaan sohvalla ja vedetään pari kaljaa ja läpätetään. Jo se että ap:n miehen touhun ympärillä leijuu tämmöinen ihme salaperäisyyden verho, on mielestäni lievästi sanottuna epäilyttävää.
Kyseessä kuitenkin suht pieni ja "kiltti" porukka. Aika hurjan näköisiäkin on osa. Isoja miehiä nahkavaatteissa ja isot pyörät. Mutta huumorintajuisia ja kilttejä ovat.
Kyseessä kuitenkin suht pieni ja "kiltti" porukka. Aika hurjan näköisiäkin on osa. Isoja miehiä nahkavaatteissa ja isot pyörät. Mutta huumorintajuisia ja kilttejä ovat.
mun kaikkien aikojen lemppari ketju löytyi taas :D
olla 100% varma ettei miehesi koskaan petä, jos miehesi ei edes ole kotona koskaan etkä hänen puuhistaan tiedä mitään?
mieheni ei voi sanoa tietävänsä kaikkea, mitä minä harrastan ja teen kun hän ei ole paikalla. se ei tarkoita, ettäkö touhuni olisivat laittomia tai että pettäisin.
ap
missä miehesi on kun ei ole kotona. kyllä mä tiedän mihin mieheni menee ja mitä tekee kun ovesta uos astuu
mielestäni se on puolison kunnioittamista. minun ei tarvitse tietää hänen jokaista liikettään. samalla tavoin hän kunnioittaa minua. tuntuisi ahdistavalta joutua selittelemään puolisolle kaikki tekemiset je menemiset.
ap
tuleeko sitten vai pettämishalukas luonne vääjäämättä jos hyppää hd:n selkään?
melkosta magiaa, heh
mites hd- naiset? nekin pettävät, koska ajelevat hd:llä?
vai vaikuttaako hd erilailla naisiin? jos, niin miten se naisiin vaikuttaa sun mielestä?
hehheh...
Mulla kans mies, joka on "nuoruudessaan" istunut linnassa ja tehny ja kokenut kaikenlaista. Nykyisin hyvä isä, työtätekevä kansalainen.
On ollut linnassa monta kertaa, viimeisin oli vuosia sitten kun me oltiin oltu yhdessä 1,5 vuotta. Ja kyseinen asia mistä kakku tuli tapahtui meidän suhteen alkumetreillä.
Mä olen monta kertaa tästä kirjoittanutkin, että elämä ei ole niin simppeliä. että jos mies on se insinööri tai lääkäri ja "maineeltaan nuhteeton", niin silloi hän olisi myös ihana puoliso ja hyvä isä.
Tai jos mies on konna tai biker-mies tms. niin se tarkoittaisi saman tien perhehelvettiä.
Eiköhän se vaimon ja lasten kannalta ole niin, ettätärkeintä perheelle on se, miten mies perhettään kohtelee, ei se millainen hänen urakehityksensä tai ulkokuvansa on.
Ja ei, en tarkoita, että jokainen lääkärin tai insinöörin puoliso eläisi perhehelvetissä, ei. Tarkoitin sitä, että ihmiset ei ole niin mustavalkoisia tapauksia, että jos on esim. biker mies, niin se saman tien tarkoittaisi myös perheelle kauheita kärsimyksiä ja pettämistä ja väkivaltaa. Noita asioita voi ihan yhät hyvin esiintyä siinä ulkokultaisessa lääkäriperheessä. ONko niissä silloin parempi mies ja isä?
[/quote]