Onko miehesi helvetin enkeli?
Kommentit (188)
Mua vain ketuttaisi eniten se että pitää jotain pöllyä trokata eikä ansaita rehellisellä duunilla liksaansa.
Sekä jätkien lapselliset salaseurat ja vihkimisriitit. Kasvaisivat jo aikuisiksi. Olin mäkin salaseurassa ikää 8v.
Tästä Bandidos seurueesta tullut dokkari oli hyvä. Gurun poikahan oli sanonut etten mä sun pelleilyihin rupea. Pojasta polvi paranee!
mutta ku on samperin sika-mies. jee jee!
hemmetti.
Vaikka sun mies, ap, olisi kuinka mukava isä ja aviomies, niin miten voit sulkea silmäsi siltä todellisuudelta, että miehesi on kriminaali? Mä en ikinä suvaitsisi lasteni kasvattajana ja lähivanhempana miestä, jonka moraali on noin venyvä ja ylpeänä edustaa rikollisjärjestöä varmasti itse rikoksiin osallistuen (vaikka sinä ap et sitä koskaan tule myöntämäänkään). Kasvata siinä lapset sitten kaidalle tielle.
Etävanhempi tulisi meidän isistä että heilahtaa jos enkeleihin tai muihin vastaaviin järjestöihin liittyisi. Koska se väistämättä tietäisi osallistumista rikolliseen toimintaan. Se on fakta, että noissa porukoissa ei hengailla huvikseen muiden tehdessä "työt".
Nosta pääsi pensaasta ja katso totuutta silmiin.
Oikeasti se porukkahan on pienimunaisia (symbolisesti, jos joku ei tajua) ja huono itsetuntoisia luusereita täynnä. Heissä ei ole mitään ihailtavaa vaan ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Samaa tasoa kuin raiskaajat yms. Vai onko huumekauppa muka jotain korkeatasoista toimintaa? Samanmoista ihmiselämän tuhoamista omien halujensa ja tarpeidensa takia. Kenellä syy on rikoksiin on raha ja kenellä kieroutuneet halut. Aivan sama, jos lopputuloksena viattomat kärsii. Itseasiassa jotenkin kieroutunut on helpommin ymmärrettävä kuin harkitusti, toisten elämästä piittaamatta ja omaa etua tavoitellen haluaa itselleen rahaa myymällä huumeita.
Poliisi epäilee: tekijöillä yhteyksiä Helvetin enkeleihin
Malmön asemalle yritettiin kätkeä 70 kiloa räjähteitä
08.06.2008 16:53
Ruotsin poliisi on pidättänyt kaksi miestä, joiden epäillään yrittäneen kätkeä 70 kilon dynamiittilastin säilytyslokeroon Malmön keskusrautatieasemalle.
42- ja 41-vuotiaat miehet otettiin kiinni torstaina. Heillä epäillään olevan yhteyksiä Helvetin enkelit -moottoripyöräjengiin.
Sanomalehti Sydsvenskanin haastattelemien asiantuntijoiden mukaan dynamiitti olisi räjähtäessään aiheuttanut suurta tuhoa. Räjähdys olisi ollut niin voimakas, että asemarakennus olisi romahtanut ja sisällä olevat ihmiset saaneet surmansa.
Poliisi uskoo, että dynamiittilasti oli tarkoitus kuljettaa Malmön kautta Pohjois-Ruotsiin. Poliisi ei ole kertonut, onko tiedossa mihin räjähteet oli tarkoitus käyttää.
Kaikkiaan viisi ihmistä on pidätetty tapaukseen liittyen.
Kaikkihan sen tietää, että Helvetin Enkeleissä kukaan ei voi toimia omien yksilöllisten periaatteiden mukaan. Ei edes ap:n ihana mies. Kaikki sitoutuvat kerhon toimintaan hyväksyen siis tämän tapauksen kaltaiset toimet, huumekaupan yms.
Alun teksti kopioitu Iltasanomista.
Näitä "kerholaisia" asustaa muutama lähellä. Mielenkiintoista on, ettei heidän perheistään kukaan käy töissä, rahaa kuitenkin tuntuu olevan vaikka kuinka. Kalliita autoja, pyöriä, merkkivaatteita, matkoja. jne. Eikös kaupungin asuntoihinkin ole jotku varallisuus/tulorajat??
minä käyn töissä. hoidan kotiani ja lapsiani. elän aivan normaalia elämää.
minä käyn töissä. hoidan kotiani ja lapsiani. elän aivan normaalia elämää.
ei tosin paljoa kototöissä ehdi auttamaan ja paljolti hoidan lapsianikin yksin. mutta hyvä isä hän on. emme kulje merkkivaatteissa, koska arvostan kierrättämistä enemmän kuin rahantyöntämistä kalliisiin vaatteisiin. eikä me nyt niin rikkaita olla.
ap
Perheellisiä miehiä kummatkin ja ihan hyviä isiä ja miehiä vaimoilleen.
Ja vaimot ovat tavallisaa äitejä ja hemmetin mukavia sellaisia!
Vai henkivartijan hommissa? Vai mopoja rassaamassa kerholla?
Meidän isi ei ainakaan ole koskaan niitä tarvinnut mihinkään. Ehkä se ei ole sit tarpeeksi hyvä isi ja aviomies.
Onhan noita kaikenlaisia välien selvittelyjä.
Miltä miehesi näyttää? Pitkä tukka jne?
Vankilakunditkin saavat järjestäen kasat kirjeitä ihastuneilta naisilta, jotka eivät todellakaan ole voineet tutustua vankien luonteeseen, kuhan ovat lukeneet mitä lehdissä on kirjoitettu heidän rikoksistaan. Ei mene jakeluun. Onko naisilla joku käännytys/parantamisvietti?
Ap yrittää selittää ja selittää ja selittää, muttei suostu näkemään totuutta. Mä en ainakaan huolisi lasteni isäksi miestä, joka ei ole lakia kunnioittava ja rikollisjärjestön jäsen.
Helvetin Enkelit on ryhmä, jossa on olemassa tiukka ryhmäkuri. Ap:n mieskään ei voi sooloilla hyvänä ja rakastavana perheenisänä, joka on kaiken rikollisen toiminnan ulkopuolella, vaan osallistuu toimintaan ihan omin pikku kätösin. Vaik ei oliskaan ollut Malmössä dynamiittivarkaissa tällä kertaa, niin ens kerralla voi olla mikäli käsky käy. Miksi et ap voi tätä myöntää?
"En ole tekemisissä huumeiden, väkivallan tai rikollisuuden kanssa.", sanoo ap, jonka mies on Helvetin enkeli.
Tässä täydellinen esimerkki näiden prätkä-ämmien järjenjuoksusta. Tyhmiä kuin miestensä biker-saappaat.