Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi helvetin enkeli?

Vierailija
07.06.2008 |

tai muu biker-mies?..

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
82/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kysele mieheni tekemisistä. Eikä minulle kerrota.

Taidat olla provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten harvinaisen tyhmä ja sinisilmäinen nainen...

Vierailija
84/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on hondasoturi.. iltaisin istumme pommisuojassa (jota meillä ei edes ole) ja pelkäämme ihmisiä.. kotimme on muuten normaali, mutta siellä on seinillä hondasotureiden juhlaviirejä. lapsemme on kasvatettu uskomaan, että mopo on jumala. emme käy töissä, koska aikamme kuluu paskaa jauhaessa ja metallimusaa kuunnellessa, silti olemme kumpikin hyvässä työssä.. mieheni ei kerro minulle mistään mitään, mutta en silti aio kertoa mitä hän minulle eilenkin kertoi. mieheni kunnioittaa minua niin paljon, että ei petä minua muiden kuin tyttöystävänsä kanssa. olen onnellinen siitä, että saan käydä tallilla aina kuin haluan, eli silloin kun siellä ei ole ketään muita. minua arvostetaan, eli minulle ei puhuta koskaan mitään. hoidan lapsia ja kotia miestäni kunnioittaen, josta saan palkaksi herpeksen tai hepatiitin. miehelläni ei ole rikosrekisteriä, koska hän juuri vapautui vankilasta. kaiken se kestää, kaiken se kärsii.. rakkaus on ikuista ja loput yksityiskohdat voitte lukea alibi-lehdestä. aamen.

ei ap

Vierailija
85/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ihminen on konna se ei voi olla hyvä isä, koska hyvä isä välittää lapsilleen sellaista arvomaailmaa, jota ei ole ihmisellä joka on konna.

Jos on parannuksen tehnyt niin se on sitten asia erikseen.

Vierailija
86/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vakka kantensa valitsee. Ap, jos olisit kunnon kansalainen, ja saanut lapsuudessasi rakkautta ja huolenpitoa, et olisi nyt tuossa hävettävässä jamassa jonkun nilkin reikänä.

Voin oikein hienosti kuvitella kurjan elämänne: molemmat vanhemmat kurjassa duunarityössä (josta ollaan saikulla jatkuvasti), rööki palaa ja bisse maistuu, kannabista poltellaan ja piriä vedetään, luottotiedot ovat menneet, myöhässä olevia laskuja on kaapit täynnä. Asutte kerrostalossa vuokralla, kaveripiiri on junttia HD-paitoihin pukeutunutta rupusakkia, lapset ovat levottomia pikku rassukoita.

Vierailija
87/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei osaa edes puolustautua :( on aivan ymmälläni miten joku VOI olla noin idiootti!!

Vierailija
88/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinua ei kerta kiinnosta tietää miehesi puuhista, niin mitä itse epäilet että hän harrastelee ollessaan poissa kotoa? Jos hän luulojesi mukaan on vaikkapa vapaaehtoistyössä vanhainkodissa mummoja ulkoiluttamassa, niin miksi et haluaisi tietää tästä??

Vierailija
89/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinua ei kerta kiinnosta tietää miehesi puuhista, niin mitä itse epäilet että hän harrastelee ollessaan poissa kotoa? Jos hän luulojesi mukaan on vaikkapa vapaaehtoistyössä vanhainkodissa mummoja ulkoiluttamassa, niin miksi et haluaisi tietää tästä??

Vierailija
90/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mamma pistää linkin poliisille ja sit ne pyytävät ip:n ja vie ap:n ukon vankilaan.

Rehellisistä hommista vois kertoa, mutta koska ei kerro mitään vedän johtopäätöksen että ei ole kovin rehellisissä hommissa.

Vierailija
91/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoko mies ap:n mummoon??

Vierailija
92/188 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
93/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo rakastunu aluksi siihen että mies kuuluu enkeleihin,vaan siihen minkälainen se on.

Kuvitteletteko te, että meidän elämä on jotenki erilaista kun teidän?Ihan normaalia arkea sitä eletään tässäkin perheessä.En ymmärrä miks sitä kritisoidaan niin pahasti,en minäkään kritisoi toisten ratkaisuja vaikka ne ovatkin erilaisia kun omani.

-2-

Vierailija
94/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2-

Vierailija
95/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo pahis-vaihe yleensä käydä läpi teini-iän kapinavuosina? Aikuinen nainen, joka ihannoi kriminaalijärjestön jäseniä on kyllä todella säälittävä.

Ei tavallisissa prätkäihmisissä mitään kummallista ole, mutta mitä hienoa on jossain helvetinvenkulassa?

Vierailija
96/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tämän ketjun naisten "ihanista miehistä" tai heidän hengenheimolaisensa uhkasi taaperoikäisten lasteni henkeä useampaan otteeseen erään kolmannen osapuolen pyynnöstä. Helvetin enkelit, siinäpä vasta ihanteellista isä- ja aviomiesmateriaalia. Isot miehet pelottelevat raskaana olevia naisia ja pikkulapsia. Jepjep, olkaa naiset ylpeitä valinnoistanne!

Mutta ihan aikuisten oikeasti: Käyttekö te ihan täysillä?

Vierailija
97/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minunkin aika hvetin vaikea uskoa, että lapsiani uhkailtaisiin yhtään miltään taholta, mutta niinpäs vain kävikin.

Onhan se arki varmaan ihan samanlaista, joo, mutta mites se kaikki muu? Millainen henkinen yhteys sinulla on mieheesi? Suljetko silmäsi kaikelta siltä, mitä miehesi edustaa ja mitä olemuksellaan ja "vakaumuksellaan" osoittaa kannattavansa? Vai oletko kaikessa "hengessä mukana"? Kyllä minä kritisoin rikollisuuden kannattajan ratkaisuja. En siksi, että ne ovat erilaisia kuin omani, vaan siksi, että ne ovat moraalisesti ja eettisesti väärin.

27

Vierailija
98/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kaikessa "hengessä mukana",mutta ei se mulle kuulu mitä ne touhuaa. Kunhan mitään asioita ei tuoda kotiin asti.

Oon kyllä pahoillani sun lapsies uhkailusta mutta se on käytännössä mahdotonta enkeleiden taholta.Se on ihan hyvin voinut olla jokin nimeltä mainitsematon kerho. Kaikki ei toimi samalla tavalla.

-2-

Vierailija
99/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en todellakaan vertaa kunniallisia kansalaisia ihonvärin takia rikollisjärjestön jäseniin.

Lue vielä ihan ajatuksen kanssa ja mieti kuka tässä ketjussa somaleista kirjoitti...

Vierailija
100/188 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku porvoolainen kerho kyseessä?

Sinulla on siis hyvä henkinen yhteys mieheesi, jonka kodin ulkopuolisesta elämästä et tiedä mitään? Heh, siinä vasta sielujen sympatiaa :-)

Ja aika mielenkiintoista, että voit lausua varmoja mielipiteitä siitä, mitä enkelit voivat tai eivät voi tehdä, vaikket heidän touhuistaan omien sanojesi mukaan mitään halua tietää. Miten voi ihminen puhua itsensä noin pahasti pussiin kahden kappaleen viestissä? Varmaan jonkun sortin maailmanennätys tuokin.

Hyvää jatkoa ja öitä vaan teille!

27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi