Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Valta tekee ihmisen itsekkääksi😊
Kaikista maailman ammateista en haluaisi olla poliitikko😊
Mut ennemmin mä poliitikko olisin kun siivooja tai joku muu paskatyöntekijä😀 Mut kaikista paras työ on olla vapaana😊
Tässähän ois hyvä ammatti tää nettipalstalle kirjoittelu😊
Olenko mä heikkolahjainen kertokaa te viisaammat se minulle? 😊
Mä tiedän 6*6 on 36 mut sitä mä en tiedä että tietääkö kaikki heikkolahjaiset ton😀
Voiko olla niin että heikkolahjainen osaa kertotaulut? 😊
Niin ja minulla on hyvä on muisti ja liikunnallisestikkin on kehuttu ketteräksi koulussa. Silti minulla on diagnoosina monimuotoinen laaja-alainen oppimiskyvynhäiriö😊
Voiko olla et psykologit on erehtyneet? 😊
Jos mä jossain asiassa olen heikkolahjainen niin se on hienomotoriikka ja hahmottaminen😊
Mä tiedän aika paljon maitten pääkaupunkeja ja lippuja😊 Numeromuisti mulla on todella hyvä muistan kaikkien perheenjäsenten puhelinnumerot syntymäajan,oman tilinumeron ja yhen toisen tilinumeron ulkoa ja ties mitä muita numerosarjoja😊 Sitten muistan kaikki Uuno Turhapurojen vuosiluvut ulkoa😊 Minulla on myös Asperger diagnosoitu että ehkä minulla on sentakia niin hyvä muisti. Mutta indigolapsilla on myös muisti kapasiteetti laaja😊
Kyllähän minä se indigoihminen olen ja tuo monimuotoinen laaja-alainen oppimiskyvynhäiriö ja asperger on virheellisesti annettu minulle😊 Suurin osa ihmisistä ei ymmärrä indigoihmis juttua kun suurin osa ihmisistä on niin tyhmiä/tietämättömiä😊
Minulla on paljon tietoa päässä😊
Näillä indigoihmisillä on myös epätasainen kykyprofiili samalla lailla kun Asperger ja ADHD diagnoosin saaneilla😊
Indigoihmisillä on korkea äo mutta niitten akateeminen suorituskyky on korkeintaan keskitasoinen,paitsi aineissa joista he pitää niitä hän voi opiskella korkealla tasolla😊
Se on osittain psykologien vika että minä en ole töissä kun mut on leimattu heikkolahjaiseksi😊 Mut toisaalta en mä haluiskaan olla töissä kun ei minulla ole mitään haaveammattia ollut koskaan😊 Mä oon kyl suorittanut Talonrakennusalan perustutkinnon josta näytöt oon suorittanut mukautetusti ja yleisaineet normaalisti😊 Sitten olen myös käynyt työkkärin kautta sellasen lyhytkoulutuksen myyjän ammattitutkinnon josta en saanut ollenkaan tutkintotodistusta😊 Jotenki musta tuntuu siltä että minua ei ole tarkoitettu töihin niin sentakia mulla on diagnosoitu nuo oppimisvaikeudet ja en ole pärjännyt kouluissa😊
Mä en sovi normaaliin yhteiskunnan muottiin😊
Mä en sovi normaaliin yhteiskunnan muottiin😊
Ja minä en mihinkään tuettuun suojatyöhön lähe😊
Ne on vaan sellaisia että ne harvoin ajattelee kansan etua. 😀