Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
25*15= 375😊 Toi on helppo laskee silleen et 25*10=250 ja sitten laskee et 25*5 on 125 ja sitten laskee vaan 250+125= 375
Mä luulen et kovin moni älykkö ei ees osaa laskea tollasia kertolaskuja päässä ja minä osaan vaikka olen heikkolahjainen😊
Oonkohan minä numero nero kun mä muistan niin hyvin numerosarjojakin😊
Vai oonkohan minä savantihminen mutta emmä ole jälkeenjäänyt muiltakaan osin kun osaan siivota,tiskata,pyykätä,laittaa ruokaa ja maksaa laskut omatoimisesti,😀 Paitsi äiti siivoo mun kämpän kun ite en jaksa ja välillä tiskaakin,mutta pyykit hoidan ite😀
Mut en tiedä ADHD lääke auttasko siihen et jaksais tehä noita kotihommia😀
Mut indigolapset on nii luovia ihmisiä niin ne sentakia inhoo rutiineja😊
Mut kun ei ole olemassa mitään indigoihmisiä 😊
Mitä eikö indigoihmisiä ole olemassa🤔 No ei vaa se preusotieteellistä paskaa😀
Saattahan indigoihmisiä olla hyvinki olemassa mutta eihän lääketiede tiedosta kyseistä ilmiötä😀
Mä en haluu kuolla tänä yönä😊
I,m a bisexual 😊 Mitä oonks mä biseksuaali,voi härregud minä en tiennyt sitä itsekkään🤔😀😊
Työkaverini saattaa olla heikkolahjainen. Tehdään työtä joka on periaatteessa aika yksinkertaista suorittavaa toimistotyötä ja viime vuosiin asti hän on pärjännyt välttävästi. Toki tarvinnut paljon tukea ja toistoa järjestelmien kanssa tavanomaisesta MS Wordin käytöstä lähtien. Nykyään vaan kun vaatimukset ovat kasvaneet niitä yksinkertaisia hommia on yhä vähemmän eikä sellaiselle perussihteerikölle, joka keittää kahvit, tulostaa paperiniput ja hoitaa puhelimitse kaikki asiat, enää ole tarve. Etenkään nyt kun olemme etätöissä. Pitäisi kyetä itsenäiseen tiedonhakuun, opetella eri palvelukanavien käyttöä ja toimia oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini saattaa olla heikkolahjainen. Tehdään työtä joka on periaatteessa aika yksinkertaista suorittavaa toimistotyötä ja viime vuosiin asti hän on pärjännyt välttävästi. Toki tarvinnut paljon tukea ja toistoa järjestelmien kanssa tavanomaisesta MS Wordin käytöstä lähtien. Nykyään vaan kun vaatimukset ovat kasvaneet niitä yksinkertaisia hommia on yhä vähemmän eikä sellaiselle perussihteerikölle, joka keittää kahvit, tulostaa paperiniput ja hoitaa puhelimitse kaikki asiat, enää ole tarve. Etenkään nyt kun olemme etätöissä. Pitäisi kyetä itsenäiseen tiedonhakuun, opetella eri palvelukanavien käyttöä ja toimia oma-aloitteisesti.
Tai sitten sinä ite olet heikkolahjainen😀
1km=1000m 1km=10000dm 1 km= 100000cm 1 km=1000000 mm😊 Osaakohan heikkolahjaiset noi😀