Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Vierailija
04.04.2012 |

miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?

Kommentit (4735)

Vierailija
1941/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi valmistavan opetuksen kautta (2 kk) lähihoitajaksi opiskelemaan. Siis ihan testeillä todettu heikkolahjaisuus (laaja-alaiset oppimishäiriöt)

Kummallista, että sinne pääsee heknkolahjaisetkin.

Vierailija
1942/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 24/7 känny kädes mut onneksi ihminen on tehty silleen et välil pitää nukkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsi valmistavan opetuksen kautta (2 kk) lähihoitajaksi opiskelemaan. Siis ihan testeillä todettu heikkolahjaisuus (laaja-alaiset oppimishäiriöt)

Sehän on vaa hieno homma että pääsee. Eikä aina ne psykologien testit kerro totuutta ihmisestä välttämättä.

Vierailija
1944/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyhhhyyy

Vierailija
1945/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan narsismia eli itteeni

Vierailija
1946/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina välillä pelkään että mä oon narsisti

Vierailija
1947/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö kukaan muu olevansa narsisti?

Vierailija
1948/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ole psykopaatti ainakaan

Vierailija
1949/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla paha ihminen

Vierailija
1950/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla empaattinen

Vierailija
1951/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Sanna Marin

On heikkolahjainen? Tuskinpa sentään!

Vierailija
1952/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan itseäni kun en oo niin empaattinen kun haluaisin olla

Vierailija
1953/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paha ihminen olen että ihan itteäkin surettaa😢😥😓

Vierailija
1954/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan psykopaatti ehkä kummiskaan mutta todella itsekeskeinen ihminen eli narsisti😓

Vierailija
1955/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaa hieno homma että pääsee. Eikä aina ne psykologien testit kerro totuutta ihmisestä välttämättä.

Se ei ole hieno homma. Olin kerran heikkolahjaisen lähihoitajaopiskelijan ohjaajana, eikä hän ymmärtänyt mitään potilaan hoidosta. Teki mitä pyydettiin tekemään (ei kuitenkaan oma-aloitteisesti), mutta mitään syvempää ymmärrystä siitä miksi näitä asioita tehdään ei löytynyt. Silloin kaikki vastuu kaatuu työkaverille. Ei tuollaista ihmistä voi luottaa yksin yövuoroon, kun pitäisi osata toimia, jos potilaalle tuleekin jotain akuutimpaa ongelmaa. Ei myöskään ole oikein, että on tietyt ammattitaitovaatimukset, tietyt asiat jotka on pakko osasta kun olet valmistunut ja hän ei niitä hallitse kun on päässyt kaikesta helpommin läpi. Todistukseen tulee ihan sama tutkinto suoritetuksi ilman mitään merkintää siitä, että kaikki on menty mukautetun suunnitelman kanssa läpi. Menisitkö itse mukaitetun koulun käyneen lääkärin hoidettavaksi?

Vierailija
1956/4735 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osaan todella hyvin manipuloida ihmisiä puolelleni joka ei oo itsestänikään välillä kovin kivaa

Vierailija
1957/4735 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole hieno homma. Olin kerran heikkolahjaisen lähihoitajaopiskelijan ohjaajana, eikä hän ymmärtänyt mitään potilaan hoidosta. Teki mitä pyydettiin tekemään (ei kuitenkaan oma-aloitteisesti), mutta mitään syvempää ymmärrystä siitä miksi näitä asioita tehdään ei löytynyt. Silloin kaikki vastuu kaatuu työkaverille. Ei tuollaista ihmistä voi luottaa yksin yövuoroon, kun pitäisi osata toimia, jos potilaalle tuleekin jotain akuutimpaa ongelmaa. Ei myöskään ole oikein, että on tietyt ammattitaitovaatimukset, tietyt asiat jotka on pakko osasta kun olet valmistunut ja hän ei niitä hallitse kun on päässyt kaikesta helpommin läpi. Todistukseen tulee ihan sama tutkinto suoritetuksi ilman mitään merkintää siitä, että kaikki on menty mukautetun suunnitelman kanssa läpi. Menisitkö itse mukaitetun koulun käyneen lääkärin hoidettavaksi?

Olen yrittänyt opettaa yhtä, joka ei meinaa selvitä helpoimmistakaan lääkelaskuista, ei ole vaan alkeellisintakaan tajua miten ne pitäisi laskea. Miten semmoinen ihminen pystyy huolehtimaan potilaiden/asiakkaiden lääkehoidosta turvallisesti? On todellakin väärin että tuommoisilla taidoilla pääsee koulut läpi.

Vierailija
1958/4735 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieg heil🖐️

Vierailija
1959/4735 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen natsihullunarsistipsykopaatti

Vierailija
1960/4735 |