Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Vierailija
04.04.2012 |

miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?

Kommentit (4735)

Vierailija
1441/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon new age hörhö😂😀 Mitä oonks mä new age hörhö🤔 No mieluummin niin kuin alhaisälykkyysosamääräinen😂😀

Vierailija
1442/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yks ex-kollega. Töissä hän oli aikamoinen sähläri ja muut sai jatkuvasti paikata hänen töitään. Oli ollut töissä koulussa avustajana, mutta potkastiin sieltä päiväkotiin. Lähihoitaja koulutukseltaan. Oli työpaikalla epäsuosittu sähläämisensä, toisten asioihin puuttumisen, neuvojen antamisen, kovan äänen käytön, jatkuvan pälättämisen, outojen tunnereaktioiden, typeryytensä... takia. Mutta jotkut näytti pitävän hänestä varmaan viihdearvon vuoksi. Kukaan ei halunnut ottaa häntä tiimiinsä. Muuten hänellä on elämä mallillaan. Mies joka tienaa ihan hyvin ja on kai aika koulutettu. Omistusasunto ja paljon matkustelua. Lapsi joka on melko hyvin koulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämmönen ketju saa keikkua vapaana, kun toisaalta ihan järkeviäkin ketjuja suljetaan?

Vierailija
1444/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on New age? Tarkoittaako se uutta ikää? 🤔 No ei se nyt sitä tarkoita😄 New age liike tarkoittaa hmm en osaa itekkään selittää,miten mä voisin kun olen alhaisälykkyysosamääräinen😂😀

Vierailija
1445/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämmönen ketju saa keikkua vapaana, kun toisaalta ihan järkeviäkin ketjuja suljetaan?

No varmaan siksi kun tää on järkevä ketju😂😄

Vierailija
1446/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa jopa ministeri tasolla on henkilöitä joilta on elämän hallinta koulutuksen puutteessa vavaista. ei sillä tasolla pitäisi mutu tuntumalla mennä

Vierailija
1447/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on varmaan niin viihdyttävä niin ylläpito ei poista tätä ketjua😄😂 Kiitos kuuluu Jumalalle kun on tehnyt minusta niin viihdyttävän immeisen😂😄👍

Vierailija
1448/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahja ihmiskunnalle😄😂 XD Minun kaltaisia pellejä tarvitaan että ihmisillä olis hauskaa😂

Vierailija
1449/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heikkolahjaisella. miten se määritellään, hidas ja ei tajuu kaikkea heti vai ettei pärjännyt koulussa ? vai mitä. Tunnen parikin tyyppiä joilla ei vaan koulu sujunut, kielet ja matikka eivät jääneet päähän ja juuri ja juuri rimaa hipoen pääsivät peruskoulusta läpi. Molemmat pärjänneet hyvin elämässä ja on lapsia (lahjakkaita)

Kehitysvamma ja heikkolahjaisuus määritellään psykologin tutkimuksella. Ei siis mikään mielipidekysymys.

Vierailija
1450/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari Sanoman moderaattoria ,eivät pärjää normaalissa työelämässä mutta ovat vihreissä ja sitä kautta pääsivät Sanomalle.

Vierailija
1451/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heikkolahjaisella. miten se määritellään, hidas ja ei tajuu kaikkea heti vai ettei pärjännyt koulussa ? vai mitä. Tunnen parikin tyyppiä joilla ei vaan koulu sujunut, kielet ja matikka eivät jääneet päähän ja juuri ja juuri rimaa hipoen pääsivät peruskoulusta läpi. Molemmat pärjänneet hyvin elämässä ja on lapsia (lahjakkaita)

Kehitysvamma ja heikkolahjaisuus määritellään psykologin tutkimuksella. Ei siis mikään mielipidekysymys.

No tällä palstalla se on ollut mielipide kysymys😄

Vierailija
1452/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa heikkolahjainen,no minähän oon😂 No niin psykologit luulee,mutta minä tiedän ite sen että minä olen vanha sielu😂😄Lääkärien ja psykologien ymmärrys ei riitä näihin indigoihmisiin😄 Ja se on tosi surullista😢

Vierailija
1453/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille määräillään ADHD diagnooseja yms ja määräillään nappeja popsittavaksi👎 Ihan niinku lääkkeet parantaisi kenenkään oloa☹️

Vierailija
1454/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä olen viisas ja olen ottanut asioista selvää ja enkä ole sortunut mihinkään ADHD mömmöihin🤗

Vierailija
1455/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totuus että täällä maapallolla on uudestisyntyneitä immeisiä 👍 Ihmiset herätkää pikkuhiljaa!!!!!!! 🤗 Totuus on tämä🤗 Maapallo tarvii näitä valontyöntekijöitä että tää pallo pelastus🤗

Vierailija
1456/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku totuus on se että kerranhan täällä eletään😄 Mitä onkse totuus että kerranhan täällä eletään🤔 No miten selitätte sen että jotkut ihmiset näyttää samannäköisiltä,siis en tarkoita kaksosia😄😂

Vierailija
1457/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman tyhmin immeinen on minä😄😂

Vierailija
1458/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä että olenko minä tyhmä vai viisas😂😄

Vierailija
1459/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku se mulle😄

Vierailija
1460/4735 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmyys määritellään? 😄 Määritelläänkö se silleen että käyttäytyy tyhmästi? 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän