Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Mut enhän minä mikään Eino Leino ole😂
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tämän ketjun on nostanut joku heikkolahjainen, joka hassun hauskasti "keskustelee" itsensä kanssa................
😂😂😂😂😂😄😄😄😄😄😄😁😀😅😆
Nyt on kello pykälässä öitä kaikille😂
Heikkolahjaisuuskin on aika laaja käsite. Toisessa äärilaidassa on lähellä normaaliälykkyyttä ja "menee täydestä". Toisessa päässä taas haasteet voivat olla lähellä lievää kehitysvammaa, ja voi tarvita tukea monissa elämää koskevissa asioissa. Etenkin työllistyminen on vaikeaa vaikeasti heikkolahjaisille.
Laaja-alaiset oppimisvaikeudet on yksi aste kehitysvammasta ylöspäin. Semmoisia varmaan jokainen tuntee.
Tunnen. Meillä koko suku. Uusi sukupolvi ei opiskele, vaan entistäkin laiskempia vaikkei ole rahasta kiinni kun aikaisempien sukupolvien menestymättömyys selitettiin aina ettei ollut rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Laaja-alaiset oppimisvaikeudet on yksi aste kehitysvammasta ylöspäin. Semmoisia varmaan jokainen tuntee.
En minä ainakaan tunne muita kun indigoimmeisiä😂
Kyllä. Pääsivät ylelle töihin. Ei mitään ongelmia.
Mä tiedän kehitysvammaisia mutta ne heikkolahjaiset on indigoimmeisiä eli vanhoja sieluja😂
Yhden, hammaslääkäri Forssasta, elää 80 luvulla tänäkin päivänä.
Ei onneksi harjoita ammattiaan.
Yläkerran naapuri ja PS:n mepit.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Laaja-alaisista oppimisvaikeuksista kärsivät eivät todellakaan ole lähelläkään kehitysvammaisia. Annat ymmärtää, että älyllisesti kehitysvammainen yksilö olisi yhtä kuin oppimisvaikeuksista kärsivä yksilö. Sitä se ei ole. Kaltaisiasi väärän tiedon levittäjiä varmaan jokainen tuntee.
Mikä on vanha sielu? Onks se semmoinen joka on vanha?🤔 Ei ole vanha sielu on semmoinen joka on syntynyt monta kertaa tänne maapallolle eli vanha periaatteessa😄😂
Itseni lisäksi en, mutta pärjännyt olen.
Aika typerä sana toi heikkolahjainen👎 Kukaan ei ole lahjaton,me kaikki ollaan Jumalan lahjoja😂😄
Parempi olis alhaisälykkyysosamääräinen😀
Jaahas, tämän ketjun on nostanut joku heikkolahjainen, joka hassun hauskasti "keskustelee" itsensä kanssa................