Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Vierailija
04.04.2012 |

miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?

Kommentit (4735)

Vierailija
961/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vasen aivopuolisko vahvempi kun oikea aivopuolisko. Eli itelle on helpompaa kielijutut ja laskeminen kuin hahmottamis ja hienomotoriikka jutut. Toki minä osaan käyttää molempia aivopuoliskoja mutta enemmän käytän vasempaa aivopuoliskoja.

Jos vasenta puolta vaurioittaa mekaanisesti, niin oikea voi kehittyä paremmaksi. Tiesitkö sen?

Vierailija
962/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vasen aivopuolisko vahvempi kun oikea aivopuolisko. Eli itelle on helpompaa kielijutut ja laskeminen kuin hahmottamis ja hienomotoriikka jutut. Toki minä osaan käyttää molempia aivopuoliskoja mutta enemmän käytän vasempaa aivopuoliskoja.

Jos vasenta puolta vaurioittaa mekaanisesti, niin oikea voi kehittyä paremmaksi. Tiesitkö sen?

En tiennyt,en mä nyt mikään kaikkitietävä ole sentään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteiskunnan syöpä😂

Vierailija
964/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman sekoin ja hulluin immeinen. 😂 Minun paikka ois varmaan apinoiden kans jossain eläintarhassa😂

Vierailija
965/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää trollausta vai mitä tää on? Emt. Eiks trollaus oo taidetta? 🤔

Vierailija
966/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monella ihmisellä on noin, että toinen aivopuolisko on luonnostaan vahvempi. Toki aivopuoliskojen välistä yhteyttä voi vahvistaa eri harjoitteiden kautta mutta se, että toinen on hallitsevampi, ei tee kenestäkään heikkolahjaista. Olettaen, että lainatussa viestissä siihen viitattiin?

Vierailija
967/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit on muka sadisteja ja psykopaatteja. 😂 No kai mä sit oon Sadisti ja psykopaatti😀👎

Vierailija
968/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä kai mä kirjoittelen vain siksi kun minulla on tylsää😀

Vierailija
969/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit mä oon nii vamu😀

Vierailija
970/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen narsisti joka kerää huomiota 😀 Pitäs lähtee tsykologin puheille ja saaha tää luonteenvinoisuus pois itsestäni😀

Vierailija
971/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja kiitos on mukava lueskella kun immeiset kommentoi tänne jotain😀

Vierailija
972/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keskustelua keskustelua ja vielä kerran keskustelua hyvä immeiset😊👍

Vierailija
973/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turetti naama kirjoitti:

Neil Young - Southern Man

Naama ja silmäluomet nytkähtelee tilulilu-kitarasooloista siihen malliin että näytän ihan vajakilta.

Seuraavaksi pyörähtää saman esittäjä, mutta Like a Hurricane.

Todennäköisesti naama tekee pahemmat tourettet.

okei👍

Vierailija
974/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne suulaat ihmiset viipyy jotka tulis pitää keskustelua yllä?

Vierailija
975/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin eihän kukaan ole samanlainen nettihörhö kuin minä😂

Vierailija
976/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorillle pitää tarjota esim kesätöitä jotta he saaavat ihan konkreettisia loogisia haasteita jotta aivot kehitttyvät täyteen mitttaansa.

Vierailija
977/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 1h 27 min aikaa keskustella ennen kuin tää palsta menee nukkuu😂

Vierailija
978/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorillle pitää tarjota esim kesätöitä jotta he saaavat ihan konkreettisia loogisia haasteita jotta aivot kehitttyvät täyteen mitttaansa.

Esiim aivot vaativat sitä että eteeen tulee haasteita, erilaisia systeemejä joiden aukot vaaativat täydennystä. Kun pystyy täydentämäään aukon on merkkki siitä että on oivaltanut ja havainnut systeemin toimivuuden.

Vierailija
979/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan nuorille kesätöitä ollut aina. Mut tosiasiahan on et joku mansikanpoiminta ei kehitä kenenkään aivoja.

Vierailija
980/4735 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yks kirjoittaja luulee olevansa hankala, mutta minä säälin häntä. Kunpa ei tekisi mitään itselleen :( Luultavasti hän vastaa minulle. Mikä vain vahvistaa epäilykseni :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan