Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Tunnen 200 heikkolahjaista Eduskunta
Oon huomionkipee pikkupoika enkä mikään mies😂😁
Tunnen, mm. äitini oli minun kasvatuksessani, ja kasvatukseni suhteen sellainen.
Olen joutunut korjailemaan tilannetta itse. Ihan näihin päiviin, ja nyt alan vihdoin olla itse tyytyväinen....
Nyt olen 54v.
(sanoin muun muassa)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, mm. äitini oli minun kasvatuksessani, ja kasvatukseni suhteen sellainen.
Olen joutunut korjailemaan tilannetta itse. Ihan näihin päiviin, ja nyt alan vihdoin olla itse tyytyväinen....
Nyt olen 54v.
(sanoin muun muassa)
Oijjoi oijjoi oijjoi yhteiskunta on julmaa mun on pakko käydä koulua ja sitten mennä duuniin että saisin fyrkkaa😁😂
Onse aika sairas tää yhteiskunta kun pakotetaan käymään koulussa,töissä ja jne. Kyllä se on ihan järjetöntä touhua pakottaa ihmisiä tekemään jotain mitä ei itse halua.
Mun työkaveri on siinä rajalla. Ihan täysillä tekee töitä, mutta eiköhän moni kehitysvammainen tekisi duunin paremmin.
Vai olikohan se sittenkin kristallilapsi vai sateenkaari lapsi? 😂
Se kertooo huonosta hahmotuskyvystä. Nyky maaailmassa et voi enäää poimia suuresta informaatio virtauksista juttuja sieltä tääältä, pitää ymmärtää selkeät systeemit ja ideat niiden taustoista sekä pyskiä kirkastamaaan ajatuksesi yhä edemmmäs totuuttta. Jos ideoilla ei ole selkeää hahmoa pääässä niin siihen ei silloin kerry mmitäään selkeää informaatiota myöskäään jollloin kaikki ajattelu muuttuu vaillinaiseksi. Ja netisssähän tehdään sitä että omien intressejen pohjalta kerätään asioita sieltä tääältä ja muutetaan se mukamas faktaksi jollloin yritetään saaada kannatusta omalle "faktalle" ja muut uskomaaan että se olisi tottta.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri on siinä rajalla. Ihan täysillä tekee töitä, mutta eiköhän moni kehitysvammainen tekisi duunin paremmin.
Niinkö???
Vierailija kirjoitti:
Se kertooo huonosta hahmotuskyvystä. Nyky maaailmassa et voi enäää poimia suuresta informaatio virtauksista juttuja sieltä tääältä, pitää ymmärtää selkeät systeemit ja ideat niiden taustoista sekä pyskiä kirkastamaaan ajatuksesi yhä edemmmäs totuuttta. Jos ideoilla ei ole selkeää hahmoa pääässä niin siihen ei silloin kerry mmitäään selkeää informaatiota myöskäään jollloin kaikki ajattelu muuttuu vaillinaiseksi. Ja netisssähän tehdään sitä että omien intressejen pohjalta kerätään asioita sieltä tääältä ja muutetaan se mukamas faktaksi jollloin yritetään saaada kannatusta omalle "faktalle" ja muut uskomaaan että se olisi tottta.
ihanko totta?
Feministihallitus on näitä heikkolahjaisia täynnä. Sortavat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö???
Mitä täänyt tarkoittaa? Kerro ihmeessä jos on joku selvä raja kehitysvammaisuuden ja normaalin välillä. Ja monet kehitysvammaiset ovat superhyviä jossain snadissa jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Feministihallitus on näitä heikkolahjaisia täynnä. Sortavat miehiä.
Eikös feministit ole tasa arvon kannattajia sukupuolien välillä?