Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen kaverilla on laaja-alaiset oppimishäiriöt. Eli siis alentunut älykkyys.
Hänestä tuli lähihoitaja hiljattain. (peruskoulun jälkeen oli jossain valmistavassa koulutuksessa pari kuukautta ja sitten työnnettiin tuonne)
Niinhän ne lääkärit väittää kun niitten asiantuntemus ei riitä näitten uuden ajan lasten ymmärtämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri on siinä rajalla. Ihan täysillä tekee töitä, mutta eiköhän moni kehitysvammainen tekisi duunin paremmin.
Niinkö???
Mitä täänyt tarkoittaa? Kerro ihmeessä jos on joku selvä raja kehitysvammaisuuden ja normaalin välillä. Ja monet kehitysvammaiset ovat superhyviä jossain snadissa jutussa.[/quote) Kehitysvammaisten äo on alle 70 ja normaaleilla se on 85 ylöspäin. Mutta älykkyystestit on vähä huonoja kun älykkyyttä on monenlaista olemassa.
Maailman tyhmin ihminen on minä😂
Minä en ole heikkolahjainen vaan minä olen laikkohehjainen😀
Eiköhän noita ole joka luokalla peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noita ole joka luokalla peruskoulussa.
ai ketä?
Vierailija kirjoitti:
P e r s u t?
Joo persut on persoja viinalle
Minuuusta se ei arkipäiväisessä ajattelussa ole mitenkäään sellainen että sitä pitäisi erityisesti nostaa esille vaan tärkeiiintä on se että ihmise saavat apua mahdollisimman hyvin ja jokainen kykenisi elämäään omien ongelmiensa kansssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri on siinä rajalla. Ihan täysillä tekee töitä, mutta eiköhän moni kehitysvammainen tekisi duunin paremmin.
Täytyyhän jonkun tehdä täysiä töitä että firma pysyy pystyssä ja te muut voitte lonnia ja lähteä normaaliin aikaan töistä. Pakkohan sen on olla vammane, että saisi ylläpidettyä teidät miesvahvuudessa.
Joo Albet Einsteinikin on laikkohehjainen
Vierailija kirjoitti:
Minuuusta se ei arkipäiväisessä ajattelussa ole mitenkäään sellainen että sitä pitäisi erityisesti nostaa esille vaan tärkeiiintä on se että ihmise saavat apua mahdollisimman hyvin ja jokainen kykenisi elämäään omien ongelmiensa kansssa.
?????
En tunne yhtään heikkolahjaista tai kehitysvammaista ihmistä henkilökohtaisesti, mutta isoisäni antoi joskus muinoin hyvän neuvon jota olen noudattanut.
"Anna aina itsestäsi vähän hidas kuva" "Ole vähän tyhmä tahallasi"
"Sillä tavoin näkee ilkeät ihmiset ja hyväksikäyttäjätkin näyttää nahkansa".
"Ja annat muille paremman itsetunnon, hölmöläinen nostattaa muiden itsetuntoa, eikä hölmöläistä koeta uhkana jatkuvassa kilpailussa".
Isoisäni viisauden perimää olen näihin päiviin jatkanut ja esiintynyt lähes koko ikäni Laotsemaisena typeryksenä. Typeryys on viisauden viittani.
Olen siis todellisuudessa muita älykkäämpi ja kaikessa parempi, mutta kätken sen, ettei teillä hyvät ihmiset tulisi paha mieli.
t. Tauno Lato
Adolf Hitlerkin on leimattu psykopaatiksi,homoseksuaaliksi yms.
Muistellaan hetki LATOSEA kirjoitti:
En tunne yhtään heikkolahjaista tai kehitysvammaista ihmistä henkilökohtaisesti, mutta isoisäni antoi joskus muinoin hyvän neuvon jota olen noudattanut.
"Anna aina itsestäsi vähän hidas kuva" "Ole vähän tyhmä tahallasi"
"Sillä tavoin näkee ilkeät ihmiset ja hyväksikäyttäjätkin näyttää nahkansa".
"Ja annat muille paremman itsetunnon, hölmöläinen nostattaa muiden itsetuntoa, eikä hölmöläistä koeta uhkana jatkuvassa kilpailussa".
Isoisäni viisauden perimää olen näihin päiviin jatkanut ja esiintynyt lähes koko ikäni Laotsemaisena typeryksenä. Typeryys on viisauden viittani.
Olen siis todellisuudessa muita älykkäämpi ja kaikessa parempi, mutta kätken sen, ettei teillä hyvät ihmiset tulisi paha mieli.
t. Tauno Lato
👍
Olen heikkolahjainen vain psykologien typerien testien mukaan😀
Minulla on vasen aivopuolisko vahvempi kun oikea aivopuolisko. Eli itelle on helpompaa kielijutut ja laskeminen kuin hahmottamis ja hienomotoriikka jutut. Toki minä osaan käyttää molempia aivopuoliskoja mutta enemmän käytän vasempaa aivopuoliskoja.
Mun lapsen kaverilla on laaja-alaiset oppimishäiriöt. Eli siis alentunut älykkyys.
Hänestä tuli lähihoitaja hiljattain. (peruskoulun jälkeen oli jossain valmistavassa koulutuksessa pari kuukautta ja sitten työnnettiin tuonne)