Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Spede Pasanen on hyvä tyyppi, Spede Pasanen ei oo hyvä tyyppi😀😁
Spede Pasasen sielu vaeltelee 😁
Heikkolahjaisilla on oma puolue oikein Suomen suurin, että ei se alhainen äo ole mikään harvinaisuus.
Spede Pasanen saattaa olla edelleen keskuudessamme😁
Mutta ei kukaan pysty samanlaisiin saavutuksiin Elämässä kuin Pertti boy Pasanen😀
Uuno Turhapuro on kyl nii legendaarinen kun voi vaan olla😁
Minä omistan kaikki Uuno lehfat, mut ei niitä enää oikein jaksa tsiigaa😁😀😁😀
Käyttäjä32761 kirjoitti:
Minulla nuo oppimisvaikeudet on lähinnä hahmottamisen alueella. Minulle oli käytäntö aina vaikeampaa kuin teoria. Mutta matikassa geometria ja sanalliset tuotti vaikeuksia,kertotaulut ja semmoiset peruslaskut menee kuin vettä vaan. Kielet ja osa reaaliaineista meni ihan ok.Minä olin ala-asteella Ihan tavallisella luokalla ,mutta minulla oli yksilöllistetty oppimismäärä. Yläasteella olin pienluokalla jossa oli kaikki aineet mukautetusti. Amiksen kävin rakennusalalla jossa minulla piti vaan mukauttaa ne näytöt ja yleisaineet kävin normaalisti. Minä sain melko monesta yleisaineesta amiksessa sen toiseksi parhaimman arvosanan eli 2 esim kaikista äikän ja enkun kursseista,mutta ruotsista sain 1. Matikassa meillä oli 3 kurssia peruslaskutoimitukset,geometria ja tilastomatematiikka,joista kahdesta ekasta kurssista sain 1 ja tuosta tilastomatematiikka kurssista sain 2. Kemiasta sain 1 ja fysiikasta 2. Minä olen käynyt myös myyjän koulutuksen josta minulla ei ole tutkintotodistusta ollenkaan,mutta siitäkin olen kaikki teoriajutut saanu läpi. Matikka oli mun vahvuus siinä myyjän koulutuksessa kun sain kaikista Matikka jutuista 2 ja muut jutut oli 1. Meillä oli siinä laskutoimenperusteita ja yritystaloudenlaskentoimi laskuja.Liikunnassa minua on kehuttu erittäin ketteräksi koulussa. En tiedä mitä järkee tässä kirjoittelussa on.Minulla on vain tällä hetkellä semmoinen fiilis että huvittaa kirjoittaa😀
Et siis todellisuudessa ole käynyt kokonaan tuota koulutusta, koska et ole saanut siitä tutkintotodistusta. Se ei riitä vielä mihinkään, että olet kaikki "teoriajutut saanu läpi".
No sanotaanko sit et puoliksi olen käyny😁
No on minulla kuitenkin 1 koulutus käytynä jost se tutkintotodistus😀😁
Tiedän perheen jossa äiti heikkolahjainen ja isä normaaliälyinen, käyttää puolisoa oman erinomaisuudensa korostamiseen. Kehuu kuinka hän hoitaa kaiken ja puoliso ei ilman häntä pärjäisi, kun ei saa töitä mistään eikä osaa asioita hoitaa, valittaa kuinka rasittava ja tyhmä toinen on kuitenkaa ei halua erota jne.. Ällöttävä mies.
Heillä neljä lasta; lähihoitaja, sairaanhoitaja ja 2xopettaja, että ihan hyvin noilla taustoilla.
Koulu on paskaa että siellä ei kyllä opi mitään😀
I,m indigochild ja minä tarviin erilaiset oppimistyylit😁
Pahinta on heikkolahjainen narsisti. Tunnen erään tällaisen ja mielestäni oli aika huvittavaakin seurata hänen toilailujaan. Piti kokoajan sellaista kulissia että oli älykkäämpi ja taitavampi kuin moni muu mutta sitten kun käytännössä piti antaa näyttöä tälle niin olikin ihan päinvastaista. Silti kun tämä tuli ilmi alkoi toisten syyttelyt...
Joo minäkin olen heikkolahjainen narsisti, mut narsismistahan voi vaan syyttää vanhempia😁😀
Liekköhän kellään kuuluisalla henkilöllä hahmotushäiriötä, en ainakaan ole tietoinen asiasta😀