Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4818)
Mut jotenkin tuntuu siltä että kovinkaan moni ei halua opetella mitään asioita ulkoa nykyään varsinkaan.
Se oisi vaan hyvää aivojumppaa opetella asioita ulkoa. Niin ja siitä tulee hyvä mieli kun huomaa että nyt mä osaan nämä kaikki.
Kyllä mua kyrsii kun olen unohtanut niiden kahden Metsolat sarjan jakson nimet. Voisinhan mie tarkistaa ne,mutta mie odotan vielä että jos ne tulisiskin vielä mieleen.
Tänään minun on taas pakko kirjoitella tälle palstalle. Ei huvita katsoa salkkareita. Sain tänään muuten uuden videopelinkin. Pelailin sitä tuossa pari tuntia,mutta sitten jäin jumiin yhteen kohtaan. Mie oon kyllä tyhmä videopeleissä. Saattaa sekin olla syy siihen,että miksi minä kirjoittelen taas tälle palstalle.
Tämä on viikko on muutenkin ollut vähän pyllystä,ei oo oikein rutiinit ollut valttia tällä viikolla. En tiiä sitten onko siitä johtuvaa kun kävin baarissa viime lauantaina,nii menikö sitten energiat sinne,vai mistä lie johtunut?
47 min päästä mie pistän iltapäivä kahvit tippumaan ja sitten 1h ja 2 min päästä lähden lenkille.
No en henkilökohtaisesti mutta onhan esim Arkadianmäki niitä täynnä..
Toivottavasti se lenkillä käynti vähän piristäisi. Vois harkita sitten jos jatkaisi sitä videopeliä yrittää päästä eteenpäin.
En tiiä jotenkin tuntuu siltä aina kun käy jossain niin sen jälkeiset päivät on vähän pyllystä. Ehkä mun pitäisi pysyä aina vaan kotona. Tai ainakin jos on sellaisissa meluisissa paikoissa.
Ehkä se vaikuttaa kun mie oon niin autistinen/ introvertti luonne.
No nyt tuli mieleen Metsolat sarjan 25:n jakson nimi Elisen varjoissa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli mieleen Metsolat sarjan 25:n jakson nimi Elisen varjoissa.
Siis Eilisen varjossa.
No nyt tuli mieleen myös Metsolat sarjan 27:nnen jakson nimi Uudet tuulet. On se tuo muisti vähän jännä aina välillä.
Ei mua huvitakkaan keittää kahvia ja lähteä lenkille. Nää on näitä taas. Mie oon varmaan niin seko tyyppi. 😪 Tai sit oon niin ADHD. 😀
Ehkä minulla on joku mieliala häiriö tai jotain,kun tää mun elämä on välillä tälläistä. Saattaahan sekin vaikuttaa,et mie en oo töissä,aina vaan kotona. Tai sitten Aspergerin syndrooma vaikuttaa,tai sitten tähdet vaikuttaa tai jotain.
Tai sitten vaan heikkolahjainen.
En minä oo tänä vuonna pahemmin kirjoitellut tänne ennen tätä päivää. Mie oon keskustellut tänä vuonna facebookissa yhdessä elokuva ryhmässä. Mutta nyt ei huvita keskustella siellä vaan huvittaa vaan höpistä yksin täällä. Oon varmaan taas hullu kun pullosta tullut.
Mitä jos tähdet määrittelee ihan oikeasti ihmisen elämän? Milloinkohan tiedemiehet tajuaa sen asian ja monen muunkin asian?
Ehkä kaikki ihmiset pystyy luettelemaan kaikki Metsolat sarjan jaksojen nimet,jos on vaan malttia opetella.