Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Maa ja vesi elementti on femiinisiä ja ilma tuli on maskuliinisia.
En tunne henkilökohtaisesti (onneksi), mutta Sanna Marin sopii tuohon kuvaelmaan.
Saga Vanninen voitti maaliskuun ensimmäinen päivä hopeaa 5 ottelussa halli yleisurheilun mm-kisoissa Glasgowissa. Hän teki uuden SE:n 4676. Entinen SE oli Tiia Hautalan nimissä 4581 vuodelta 2000. Mitali oli vasta toinen Suomelle halli yleisurheilun mm-kisoissa. Edellisen kerran Suomi juhli halli yleisurheilun mm -kisoissa mitalia 29 vuotta sitten,kun Mika Halvari voitti kultaa kuulantyönnössä.
Saga Vannisen sarja oli 60 m aitajuoksu, 8.33, korkeushyppy 179, kuulantyöntö 15.01,pituushyppy 641 ja 800 m juoksu 2.20.59
Saga Vanninen on kans härkä horoskoopiltaan. Hän on syntynyt 4.5.2003.
Mitä seuraavaksi pitäs luetella? 🤔 Joku varmaan tokaisee tähän että luettele lääkityksesi,tai itsesi. 😂
Tämä palsta on sellaisten kokoontumispaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on sellaisten kokoontumispaikka. Niinkö??? 😀
Edellisen kerran on ollut flunssa viime toukokuussa. Silloin minulla oli kuumettakin. Vatsatauti minulla on ollut viimeksi joulukuussa 2013. Toivottavasti ei tulisi enää ikinä sitä tautia.
Voitko tehdä oman ketjun ja spämmätä sinne?
Minä. En ole käynyt mitään kouluja senjälkeen, kun lopetin kansalaiskoulun 1975. Erilaisilla sekahommilla pääsin eläkeikään asti ja eläkkeelle jäin lokakuussa 2023. Kotitöistä olen aina selvinnyt ja lapsia ei ole. Ei vajaaälyisen kannata lisääntyä!
Vierailija kirjoitti:
Voitko tehdä oman ketjun ja spämmätä sinne?
Minulla on oma ketju yleistietoa/nippelitietoa/ sekoilua yms. 🙂
Ei taas tällä hetkellä jaksa keskittyä mihinkään. 😢
Miksi pitää olla välillä tälläistä? 🤔
Hakaniemen torin lähettyvillä niitä on, soita teollisuusliittoon. Vastuuttomi vallanhaluisia ääliöitä.
Jaksaiskohan aina keskittyä,jos käyttäis jotain ADHD lääkettä 🤔 Tuskinpa niitten avullakaan aina jaksaa keskittyä. 😀
Tai siis suomeksi se on Jin ja jang.