Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Mut kai te tiiätte et suljetulla asuu sellaiset henkilöt,jotka ovat vaaraksi itselleen ja muille ? 😀 Mut kyl mä oon ollut joskus psykiatrisella osastolla tutkittavana. 🙂
Onko härät hulluja? 🤔 Minä oon härkä horoskoopiltaan 😀
Krista Muhonen ja Adolf Hitler on syntyneet 20.4. Nekin saattaa olla härkiä, ainakin joittenkin astrologisten tulkintojen mukaan. No Hitler ainakin oli täys psykopaatti. Krista Muhosellakin on paljon kaikkia eri mielenterveysongelmia.
Mut uuden astrologisen tähtikärtän mukaan härän horoskooppi alkaa vasta kun on syntynyt 13.5. Mut mä oon härkä uudenkin tähtikartan mukaan.
Mut minulla saattaa olla synttärit melkein samana päivä kun Uuno Turhapurolla oli. 😀 Siinä Tupla-Uuno leffassa Sörsselssön viettää Vappua,vaikka siinä on Vapusta jo kaksi ja puoli viikkoa. Uunollahan on synttärit siinä leffassa ja siitä voipi olettaa et Uunolla on synttärit joskus toukokuun puolenvälin paikkeilla,ja niin on mullakin. 🙂
Yksi kouluaikainen luokkakaveri on nykyään automyyjänä. Ilmeisesti pärjää ihan tavanomaisesti, vaikka ei ole ihan tähtitaivaan kirkkain tähti.
Kiinteitä horoskooppimerkkejä on härkä,leijona,skorpioni ja vesimies. Kiinteät horoskooppimorkit ovat esimerkiksi voimakastahtoisia ja stabiileja. 🙂
Johtavia horoskooppimerkkejä on oinas, rapu,vaaka ja kauris. Johtavat horoskooppimerkit ovat esimerkiksi dynaamisia ja aktiivisia. 🙂
Muuttuvat horoskooppimerkit ovat kaksonen, neitsyt, jousimies ja kalat. 🙂
Horoskooppimerkkien elementit ovat, maa,vesi,ilma ja tuli. 🙂
Maa elementin horoskooppimerkkejä ovat,härkä, neitsyt ja kauris.
Vesi elementin merkkejä ovat,rapu,skorpioni ja kalat.
Ilma elementin merkkejä ovat, kaksonen, vaaka ja vesimies.
Tuli elementin merkkejä ovat oinas, leijona ja jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Onko härät hulluja? 🤔 Minä oon härkä horoskoopiltaan 😀
Hulluin tietämäni ihminen on härkä horoskoopiltaan.
Muut tuntemani härät ovat viisaita ja hyviä ihmisiä. Vastaus kysymykseesi, ei, härät eivät ole hulluja.
Vain tämä yksi on.
Kyllä minä muutaman uskovaisen tunnen.
Kaikilla horoskooppimerkeillä on oma vasta merkkinsä.
Vastapareja ovat oinas ja vaaka, härkä ja skorpioni,kaksonen ja jousimies,rapu ja kauris,leijona ja vesimies ja neitsyt ja kalat. Nämä vastaparit säteilevät yin ja yang energiaa.
Mutta jotkut luulee et minä asun suljetulla,jossa on omat määrätyt ajat et milloin pääsee nettiin. 😂