Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4832)
Niin ja mä tiedän et kanta kertaa korkeus jaettuna kahdella että silleen lasketaan kolmion pinta-ala mut toi maailman helpoin lasku ei vaan avaudu niin ei avaudu😂
Tiedättekö te ketään toista sellaista tapausta et osaa laskea vaikeimpia laskuja mut 1 ynnä 1 ei vaan avaudu,haluisin tietää et oonko mä ainutlaatuinen vai onko sellaisia muita kun mä?🤔
Niin ja kyl mä prossalaskutkin haldaan kun tiedän esim että 25 prosenttia numerosta 8 on 2😀
Tämähän saa jopa enemmän vastauksia kuin otsikko joka alkaa "Miten te keskimääräistä älykkäämmät..."
Mut mä en osaa 3 ynnä 3 ei vaan aivot suodata tollasia laskuja😥
Niin ja sit 3 jaettuna 2 ja 3×3 on kans ihan herpeaa minulle😥 Mulla täytyy olla joku puoli dyskalkulia tai jtn😀
1265 + 1265 =2530 Helppoa kun tekoheinän teko laskee tollanen mut 1×1 nii vaikeaa nii vaikeaa😥
20,+6 saattaa olla 28 tai 27 en minä vitt. tiiä mut 20*6=120 siitä ei ole epäilystäkään,mulla on kyllä epätasainen matikkapää😀
Ja sitten mä muistan kaikkien perheenjäsenten puh.nuneot mut oma syntymäaika ei taho päässä pysyä😂
Missään muussa asioissa mulla ei tällästä epätasaisuutta kun numeroiden Kaa😀
Pii=3,14 tonki mä muistan jopa😀 oon kyl dementikko kun oma syntymäaika harvoin muistuu mielehen😀
Vierailija kirjoitti:
Tämähän saa jopa enemmän vastauksia kuin otsikko joka alkaa "Miten te keskimääräistä älykkäämmät..."
Se on tuon trollin tai Tiina 50-v (josta en ole ennen kuullut, joku FB:ssa tunnettu) ansiota, että tämä ketju saa monta, monta sivua.
Tai kyl mä mun syntymävuoden muistan mut se päivä on niin vaikee muistaa ja et mones kuu😀 Niin merkillistä niin merkillistä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tuon trollin tai Tiina 50-v (josta en ole ennen kuullut, joku FB:ssa tunnettu) ansiota, että tämä ketju saa monta, monta sivua.
Eli mä en ole turha tyyppi? 🤗
Mut nyt vois tunnustaa et kyl mä oikeesti tiiän et 1+1= 2 ja jne,jos joku idiootti ei tajunnut sitä🤗
Ne pahantahtoiset trollit ei ikinä ees myönnä olevansa trolleja🤗
Mä voin myöntää olevani jopa narsisti tai psykopaatti🤗
Hauskaa että tätä kysytään täällä jossa on pelkästään meitä heikkolahjaisia :D
Niin ja mä osaan laske päässä vaikka 365 plus 365 et sehän on 730 mut miten voi olla mahdollista et 1 ynnä 1 ei oo avautunut mulle,ihan ihme arvot mulla😂🤔