Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Vierailija
04.04.2012 |

miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?

Kommentit (4735)

Vierailija
2041/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki toimistotyöntekijät on Heikkolahjaisuus😀

Vierailija
2042/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkolahjaisia😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini saattaa olla heikkolahjainen. Tehdään työtä joka on periaatteessa aika yksinkertaista suorittavaa toimistotyötä ja viime vuosiin asti hän on pärjännyt välttävästi. Toki tarvinnut paljon tukea ja toistoa järjestelmien kanssa tavanomaisesta MS Wordin käytöstä lähtien. Nykyään vaan kun vaatimukset ovat kasvaneet niitä yksinkertaisia hommia on yhä vähemmän eikä sellaiselle perussihteerikölle, joka keittää kahvit, tulostaa paperiniput ja hoitaa puhelimitse kaikki asiat, enää ole tarve. Etenkään nyt kun olemme etätöissä. Pitäisi kyetä itsenäiseen tiedonhakuun, opetella eri palvelukanavien käyttöä ja toimia oma-aloitteisesti.

Tai sitten sinä ite olet heikkolahjainen😀

Ihan miten vaan... Sori jos osuin herkkään kohtaan.

Vierailija
2044/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ne ei oo heikkolahjaisia jotka on olleet entisessä elämässä toimistotyöntekijät😀 Missä ihmeen entisessä elämässä🤔 No emt😀

Vierailija
2045/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini saattaa olla heikkolahjainen. Tehdään työtä joka on periaatteessa aika yksinkertaista suorittavaa toimistotyötä ja viime vuosiin asti hän on pärjännyt välttävästi. Toki tarvinnut paljon tukea ja toistoa järjestelmien kanssa tavanomaisesta MS Wordin käytöstä lähtien. Nykyään vaan kun vaatimukset ovat kasvaneet niitä yksinkertaisia hommia on yhä vähemmän eikä sellaiselle perussihteerikölle, joka keittää kahvit, tulostaa paperiniput ja hoitaa puhelimitse kaikki asiat, enää ole tarve. Etenkään nyt kun olemme etätöissä. Pitäisi kyetä itsenäiseen tiedonhakuun, opetella eri palvelukanavien käyttöä ja toimia oma-aloitteisesti.

Tai sitten sinä ite olet heikkolahjainen😀

Ihan miten vaan... Sori jos osuin herkkään kohtaan.

Oliks sulla nuoli?😀

Vierailija
2046/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks meillä enemmän elämiä ku tää 1🤔 Voi vaikka kuinka monta😀

Vierailija
2047/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sit seuraavas elämäs kissa😊

Vierailija
2048/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa kaikki paskaaaaaa😊😀

Vierailija
2049/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammaisten elämä on varmaan yhtä helppoa kun eläinten elämä.

Olisihan se hienoa olla kehitysvammainen. Saisi asua yhteiskunnan kustantamassa asuntolassa kehitysvammaisten kavereiden kanssa ja jossa henkilökunta tekee ruuan ja siivoaa. Eläisin kuin viiden tähden hotellissa. Ei tarvitsisi kustantaa hammaslääkäriäkään itse kun yhteiskunta maksaa. Eipä ihme kun kehitysvammaiset ovat onnellisia.

Mitä tämä kateus kehitysvammaisia kohtaan tällä palstalla on? Juu, vammauttakaa itsenne jotta rahahanat aukeaa. Eiköhän sitten mieli muutu kun itse vammainen tai vanhemmat joutuu tappelemaan etuuksista ja kuntoutuksista. Vanhemmat tai vammainen itse saa toimia lakimiehenä ja kertoa kuinka laissa mainitaan oikeus siihen ja tähän.

Vierailija
2050/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammaisten elämä on varmaan yhtä helppoa kun eläinten elämä.

Olisihan se hienoa olla kehitysvammainen. Saisi asua yhteiskunnan kustantamassa asuntolassa kehitysvammaisten kavereiden kanssa ja jossa henkilökunta tekee ruuan ja siivoaa. Eläisin kuin viiden tähden hotellissa. Ei tarvitsisi kustantaa hammaslääkäriäkään itse kun yhteiskunta maksaa. Eipä ihme kun kehitysvammaiset ovat onnellisia.

Mitä tämä kateus kehitysvammaisia kohtaan tällä palstalla on? Juu, vammauttakaa itsenne jotta rahahanat aukeaa. Eiköhän sitten mieli muutu kun itse vammainen tai vanhemmat joutuu tappelemaan etuuksista ja kuntoutuksista. Vanhemmat tai vammainen itse saa toimia lakimiehenä ja kertoa kuinka laissa mainitaan oikeus siihen ja tähän.

Ei kehitysvammaisten aivokapasiteetti riitä kehitysvamman murehtimiseen😊

2051/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värittävä Pipsa!

Vierailija
2052/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollani alalla on paljon kandeja, kopioituja väitöskirjoja tai muuta ammattilieroilua.

Vierailija
2053/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Värittävä Pipsa!

Mikä se on? 😊

Vierailija
2054/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi täällä tekee🤔 Ai kuka minä vai? No sitä elä kysy minulta mitä mä täällä teen😀

Vierailija
2055/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoidon tarpeessa😊

2056/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Värittävä Pipsa!

Mikä se on? 😊

Googlaa niin selviää! Googlen kuvahaulla löytyy hyvin selittäviä kuvia. 😄

Hän on siis eräs bloggari/tubettaja/somepersoona, joka sopii hyvin tähän otsikon kysymykseen. Ihan hauska tyyppi, huumoriarvoa löytyy.

Vierailija
2057/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä olen hoidon tarpeessa? 🤔 No siksi kun aivot ovat päättäneet niin😀 Tiesit sä et aivot on kun tietokone jotka tarvii säännöllisin väliajoin huoltaa ettei ne mee tilttiin samalla lailla kun tietokone? 😀

Vierailija
2058/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Värittävä Pipsa!

Mikä se on? 😊

Googlaa niin selviää! Googlen kuvahaulla löytyy hyvin selittäviä kuvia. 😄

Hän on siis eräs bloggari/tubettaja/somepersoona, joka sopii hyvin tähän otsikon kysymykseen. Ihan hauska tyyppi, huumoriarvoa löytyy.

Sori en osaa😀

Vierailija
2059/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinko minä hyvin tuon otsikon kysymykseen? 😊

Vierailija
2060/4735 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhu minulle mitää😥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän