Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalia?

Vierailija
18.12.2011 |

En humallu!

Otin illan ensimmäisen lasillisen klo22 ja sen jälkeen olen lipittänyt tähän mennessä pullon viiniä ja noin 30cl väkeviä.

Aluksi ajattelin ottaa vain lasillisen yömyssyksi, mutta lasillisella ei ollut edes rentouttavaa vaikutusta. Olen nyt jatkanut tätä jo määrällisesti räävitöntä kalsarikännäilyä em määriin asti mutta pää on vesiselvä, selvempi kuin koskaan näin myöhään valvottuani.

Kasvaneista toleransseistakaan tämä ei voi johtua koska normaalisti juon noin kolme annosta viikossa.

Paljonkohan uskaltaisin juoda saadakseni unen päästä kiinni? Alkaa nimittäin olemaan epätoivoinen ja pelottava fiilis kun ei uni tule vaikka pitäisi olla jo kaatokännissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli lasia vodkaa ja loput maun mukkaan limua tai tuoremehua, niin eiköhän se rupea siittä pikkuhiljaa ramasemaan. Olen tässä itsekin tissutellut pullon hehkuviiniä ja pullon punkkua kun odottelen että parempi puolisko tulee kotiin, soitti kyllä jo tossa puoli tuntia sitten taksijonosta että jos voisinkin hakea sen, mutta eihän se käy kun olen aivan perseet olalla.

Vierailija
2/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipasin kaapilta taas piiitkän (12cl) siivun rommia ja avasin uuden pullon punkkua ja lopetin sen viinilasien kanssa homostelun ja silpaisin suoraan puoli pulloa isoon mukiin. Ei tunnu viel ramasevan vaik kohta puoli tuntia mennyt viime paukusta.

Normaalisti nuo määrät on ehdoton maksimi mitä voisin edes juoda illan aikana:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla