Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku tehdä pahaa mun vauvalle tai varastaa sen?

Vierailija
17.12.2011 |

Mua itkettää ja pelottaa, vauvakin itkee. Kylpyhuoneen ilmastointikanavasta kuuluu ihmisten puhetta ja patterit kohisee :( Kuka meitä oikein seuraa? Mä vaan itken ja halaan mun vauvaa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hakeutua jonkun ystävän, sukulaisen luokse.. Ihan senkin takia että ei taida olla kaikki lamput palamassa sulla?!!

Tottakai vauva itkee kun vaistoaa sinun hätäsi joka ei varmasti ole todellinen. Miksi ihmeessä ajattelet noin? Tottahan ilmastointikanavasta kuuluu ihmisten puhetta, naapurista varmasti kuuluu puhetta mikä ihan normaalia. Patterit kohisee lähes jokaisella, vesi siellä kiertää..

Jospa nyt rauhoittuisit, soittaisit jollekkin että voisiko joku tulla kylään tai sitten viet vauvan hoitoon jollekkin ystävälle/sukulaisella ja menet itse tk-päivystykseen kertomaan harhoistasi ja jospa saisit apua.

Jos tämä nyt ei sitten ole provo...

Vierailija
2/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jos jotkut tietää kannattaako lapsi kaapata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa taksi ja mene vaikka samantien päivystykseen, toi ei ole normaali tila

Vierailija
4/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä uskalla mennä mihinkään, joku voi varastaa mun vauvan tai sossut vie.. Vauva on itkenyt jo monta päivää, enkä tiedä mikä sillä on. Onko joku tehnyt sille pahaa? ap

Vierailija
5/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasi voisi oikeasti itkeä siksi että olet itse stressaantunut, hysteerinen tms. Jos siis vauva on saanut ruokaa, kuiva vaippa, ei ilmaa vatsassa jne. Minkä ikäinen vauvasi on? Oletko yksinhuoltajana vauvalle?

Ota nyt hyvä ihminen yhteyttä omaan terveyskeskuspäivystykseen! Ei kukaan siellä tee mitää pahaa lapsellesi tai sinulle!! Vahingoitat vauvaa vaan enemmän eikä vauvakaan rauhoitu jos et itse rauhoitu.

Parasta mitä teet lapsellesi on että hoidat itsesi kuntoon!!

Itse olen ammatiltani mth, tiedän minkälaista on elää pelkojen kanssa, ammattinipuolesta jo.

Mutta mihin ajattelin tuon johtavan!? Ei vauvasi tuosta rauhoitu, nyt soitat jollekkin läheisellesi, äidillesi? isällesi? sisaruksillesi? ystävälle? Joka tulee viemään sinut ja on sinun sekä vauvan kanssa sillä aikaa että saat apua!!!!!

Vierailija
6/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai viekö sossut? Mies jätti, kun tulin raskaaksi.. Olen kantanut vauvaa sydämeni alla 9kk, en kestäisi, jos joku tekee hänelle pahaa tai sieppaa! Mä oon väsy väsy väsy ;´(

Vierailija
7/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paha olla. ap

Vierailija
8/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi puolisokin auttamassa. Oot varmaan ihan uupunut ja tarvitsisit nyt pikaisesti apua. Soita taksi ja lähde vauvan kanssa suoraan päivystykseen. Nuo harhat on merkki siitä, että kaikki ei ole hyvin.

*halaus*

Vierailija
9/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin se lapsi syliin ja paina vasten ihoasi. Jos perustapeet on tyydytetty, rauhoittuu varmaan sydämenlyöntien kuuntelusta.

Kun vauva rauhoittuu, rauhoitut sinäkin. Kaikki on hyvin, ei hätää.

Vierailija
10/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen aikaa kun sun tarvii nyt levätä, jonkun läheisesi luona, esim. vanhempiesi, sisaruksesi tai ystäväsi luona.

Ei kukaan halua sulle pahaa vaan auttaa sua. :)

Vierailija
11/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt joku sinne sun luoksesi.

Ap, kukaan ei yritä tehdä pahaa sun lapselle eikä sulle, ei tartte pelätä. Sinä tarvit nyt äkkiä apua ja seuraa!

Vierailija
12/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti lähdit päivystykseen..

Vierailija
13/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi naapurin puhe, ainakin kylppärissä.

Vierailija
14/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tulee viemään sinut ja on sinun sekä vauvan kanssa sillä aikaa että saat apua!!!!!

liittää lauseen loppuun teinisuman huutomerkkejä?

Vierailija
15/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat parkuko joku voi tehä ls-ilmotuksen.

Vierailija
16/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on jo vähän parempi.. Vauva on 7kk. ap

Vierailija
17/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on jokaisessa huoneistoissa oma ilmanvaihto.. Onks se nyt sit ihan varma, ettei joku kiusaa ja tarkkaile?? ap

Vierailija
18/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pal et näät vihreitä ukkoja ja kuulet ääniä?

Vierailija
19/19 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu että kaveri on teillä.

Ei sua kukaan kiusaa ja tarkkaile,miksi kukaan niin tekisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän