Miksi nuo ekokapinat ei ole töissä klo 9:35?
Kommentit (17)
Ei niiden tarvi, vanhemmat maksaa kaiken mitä pitävät yllään, yms.
Jotenkin kans koomista jos nämä myös taistelee öljynkäyttöä vastaan ja vaatteiden valmistuksessa käytetään öljyä... hmmmm..
Hipit kiinni ja yhdyskuntapalvelua 500h. Roskia keräämään kaduilta ja puistoista niin samalla luonto pelastuu 👍
Koneen säätiö maksaa istumisesta 200k€.
Syitähän voi tietysti olla lukemattomia. Ekana tietysti tulee mieleen tuo iltavuoro. Voi olla myös syysloma, työttömyys jne
Niillä on ehkä tärkeämpää tekemistä, esimerkiksi yrittää pelastaa lasten ja nuorten tulevaisuus?
Mä ainakin oon lomalla. Eikä ole hesaan asiaa. Ei oo ollu kahteenkymmeneen vuoteen sinne asiaa. Pelottava paikka nykyään.
Miksi päivystät työaikana täällä, ap?
Vierailija wrote:
No mikset sinä ole?
Eläke
Ei tuolla toiminnalla pelasteta maailmaa, ei suojella luontoa eikä sen monimuotoisuutta. Ovat typeryksiä. Vain tieteen ja teknologian avulla voidaan vähentää luonnon kuormitusta. Eli opiskelemaan ja innovoimaan. Ei istumaan tyhjänpanttina ja häiriökäyttäytymään.
Vierailija wrote:
Niillä on ehkä tärkeämpää tekemistä, esimerkiksi yrittää pelastaa lasten ja nuorten tulevaisuus?
Perse homeessa istumalla sitä maailmaa ja tulevaisuutta on ennenkin pelastettu.
Ne ei halua tukea kapitalisteja käymällä töissä.
Vierailija wrote:
Ei tuolla toiminnalla pelasteta maailmaa, ei suojella luontoa eikä sen monimuotoisuutta. Ovat typeryksiä. Vain tieteen ja teknologian avulla voidaan vähentää luonnon kuormitusta. Eli opiskelemaan ja innovoimaan. Ei istumaan tyhjänpanttina ja häiriökäyttäytymään.
Eli boomerit ei tee mitään, vaan jättävät (taas) kaiken muiden vastuulle? No ei kyllä yllätä.
Itse vastasit