Kaverini leijuu miehensä koulutuksella! Naurattaa!
Hehehee, ja mies on insinööri! :D Aivan perusinsinööri ammattikorkeasta. Ei siinä mitään, hyvä että on joku ammatti jne., mutta en nyt näe asiassa sen kummempaa leijumisen aihetta. Oma FM-mieheni on hänen mielestään aivan pohjalla tähän insinööriin verrattuna.. Pitää aina purra huulta kun kaveri avaa suunsa ja kehut alkavat virrata :)
Kommentit (27)
pitäs vielä olla se hyvä työ, jossa menestyy...
onhan nyt FM sata kertaa korkeammin koulutettu kuin joku insinööri. Kaverisi taitaa olla vähän yksinkertainen.
En oo ennen tajunnut, että miehen koulutuksella voi päteä. Omalla nyt korkeintaan.
olen huomannut, että aina ruvetaan kiusaamaan jos erehtyy ukkoaan kehumaan....sen vuoksi minä kehun vain miehelleni ja jätän muut naiset haukkumaan ukkojaan ihan rauhassa.
on huono itsetunto. Tuo on merkki siitä.
Minua ärsyttää tuommoset "mun mies sitä ja tätä" selostavat tuttavat. Minulla oli aiemmin yksi jo kypsempään ikään ehtinyt kaveri, joka selosti kaikki seksijuttunsakin, miten ihana uusi mies on... Hohhoijaa... Jotain rajaa sentään.
olen huomannut, että aina ruvetaan kiusaamaan jos erehtyy ukkoaan kehumaan....sen vuoksi minä kehun vain miehelleni ja jätän muut naiset haukkumaan ukkojaan ihan rauhassa.
Mutta kehun teille nyt anonyymisti:
Mieheni on kiltti, rakastava, älykäs, komea, huumorintajuinen ja oikein tohtori koulutukseltaan.
Oma FM-mieheni
heh heh
Itse asiassa rehellisesti sanoen, mielestäni tuossakaan ei ole mitään pätemisen aihetta, fm on tosi yleinen koulutus ja pidän sitä ihan tavallisena. Olen kyllä ylpeä miehestäni, mutten siksi että on FM. Jos luit viestini, huomasit kyllä, että ilmaisin mieheni koulutuksen siksi, että kaveri pitää ylemmin koulutettua miestäni alempiarvoisena hänen koulutuksensa takia, mutta toki olit nätisti irroittanut tuon asiayhteydestä :)
Onko teidän miehillä yhtä paljon syytä olla ylpeitä? Tuo kaverin ylpeys miehensä koulutuksesta saattaa johtua myös siitä, että insinöörit itse ovat tavattoman vaikuttuneita omasta älykkyydestään ja hän on ilmeisesti onnistunut vakuuttamaan myös kaverisi. Humanisteja taas pidetään yliopiston tyhmimpinä. Olen itse humanisti.
... se insinööri vaan on niin hyvä sängyssä, ettei pysy nahoissaan? Tuskin sillä insinöörin koulutuksella leuhkisi, jos olisi ihan tumpelo tai keskinkertainen muuten... :D
Jos se nyt on jota kuta kiinnostaa, niin kaverini itse on merkonomi ja minä olen kandi humanistiselta alalta. Mielestäni meillä kummallakaan ei ole mitään erityistä ylpeiltävää. :D Siksi aina jaksaa naurattaa ja huvittaa.
ap
Olihan aina vanhoissa suomalaisissa leffoissakin loppuhuipennus kun paljastui, että se tavalliseksi tukkijätkäksi luultu olikin oikein metsähallituksen insinööri!!! Insinöörismiehiä on pitkään arvostettu eri lailla kuin jotain merkonomeja ja muita niitä ja näitä nomeja. Sosionomi, datanomi, kuka noissa edes pysyy perässä. Insinööri sen sijaan on vanha kunnon arvokas hieno ammatti. Ja ei, mieheni ei ole insinööri nyt kuitenkaan.
Mitä se osaa, ei mitään ja mistä se duunia, ei mistään. FM = työtön.
Jos ap luet tekstisi niin tajuat, että olet nolo! :)
Minunkin päiväni menee välittömästi pilalle, kun joku tulee kehuskelemaan omilla tai muiden saavutuksilla. Mikä se luulee olevansa? Kunnon suomalainen kulkee hartiat lytyssä nöyränä eikä leuhki!
puhutko sinä (ja kaveripiirisi) ihan oikeasti tuollaisista asioista?
Tiedän suunnilleen mitä kavereitteni miehet tekevät työkseen, mutta heidän koulutuksestaan minulla ei ole aavistustakaan.
nyt esimies.
Koulutus FM.
Työtä kyllä löytyy, että ihme väite tolla yhdellä vastaajalla.
Sivistyksen puutetta, ettei ymmärrä koulutuksen tasoa.
Tavallinen insinööri ei ole mitään työmarkkinoilla. Täytyy olla diplomi insinööri.
"Jos se on oikeassa?" Ai missä asiassa oikeassa? Siinä, että on hyvä koulutus? Kai se on ihan ok koulutus, mutten kyllä leijumaan rupeaisi :D
ap