Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini leijuu miehensä koulutuksella! Naurattaa!

Vierailija
17.12.2011 |

Hehehee, ja mies on insinööri! :D Aivan perusinsinööri ammattikorkeasta. Ei siinä mitään, hyvä että on joku ammatti jne., mutta en nyt näe asiassa sen kummempaa leijumisen aihetta. Oma FM-mieheni on hänen mielestään aivan pohjalla tähän insinööriin verrattuna.. Pitää aina purra huulta kun kaveri avaa suunsa ja kehut alkavat virrata :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutko sinä (ja kaveripiirisi) ihan oikeasti tuollaisista asioista?

Tiedän suunnilleen mitä kavereitteni miehet tekevät työkseen, mutta heidän koulutuksestaan minulla ei ole aavistustakaan.

Mutta tämä kaverini kyllä puhuu, siksipä huvittaakin. :) Tosin tiedän kyllä useimpien kavereideni koulutustaustan, kun on paljon koulukavereita. :)

ap

Vierailija
22/27 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on puolisoonsa tyytyväinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ennen tajunnut, että miehen koulutuksella voi päteä. Omalla nyt korkeintaan.

En ole koskaan tajunnut että millään koulutuksella voi päteä, saati sitten asemalla tai suvunkautta saadulla kuten aateliset yms. hömpät.

Ai niin olen muuten toimitusjohtaja itse, big deal.

Vierailija
24/27 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/27 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ennen tajunnut, että miehen koulutuksella voi päteä. Omalla nyt korkeintaan.

En ole koskaan tajunnut että millään koulutuksella voi päteä, saati sitten asemalla tai suvunkautta saadulla kuten aateliset yms. hömpät.

Ai niin olen muuten toimitusjohtaja itse, big deal.

Se koulutus kuitenkin kertoo, että on jaksanut ja halunnut opiskella... Kaikkien vahvuudet ei vaan ole samoissa asioissa, esim. itse olet varmaan hyvä sosiaalisissa taidoissa. Vastaavasti insinörteissä on paljon niitä, joiden vahvuudet ovat näpertelyssä. Tutkijoiden vahvuudet ovat ideoinnissa jne.

Aatelisuudesta ei kannata olla ylpeä, koska sitä ei ole itse ansainnut. Mutta kyllä kovan työn avulla hankitusta koulutuksesta saa jo vähän ylpeä ollakin! Ja pitää kyetä myös olemaan iloinen muiden saavutuksista omiensa ohella.

Vierailija
26/27 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ei niin väliä.

Vierailija
27/27 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin huomannut, että jostain syystä monet pitävät insinöörejä jotenkin "hyvinä". Itse olen ihan vain AMK:sta valmistunut rakennusinsinööri ja olen usein huomannut, että monet pitävät minua jotenkin osaavana ja työtäni vaativana vaikka olen ihan tavallinen kuten työnikin. Mieheni on DI ja jostain syystä häntäkin "ihaillaan" työnsä takia. En tiedä kuvittelenko vain... Hassua, vaikka omakin koulutukseni oli melko lyhyt eikä kamalan vaativakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän