Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailen 50 v miestä jolla ei mitään omaisuutta

Vierailija
08.01.2025 |

Elänyt pienipalkkaisena vuokralla ja lapsiinsa uhrannut aikansa ja rahansa. Hieno mies, hyvä luonne. Rahasta ei saisi välittää. Silti, olen itsekin 50v ja sentään mulla on asunto-osake ja hieman sijootuksia. Tuntuu ettei mitään yhteistä elämää voi suunnitella koska toisella ei ole varaa toteuttaa mitään unelmia. Kamala tunne, että tämmöinen vaikuttaa. Miten toimia? Pääseekö tästä yli?

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne unelmat siis ovat?

Vierailija
2/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ei kannata riiailla köyhien kanssa, pakostikin tulee mieleen että mies on kiinostunut ainoastaan omaisuudestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne unelmat siis ovat?

Mitä sun unelmat sille miehelle kuuluu, ei yhtään mitään!

Vierailija
4/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menen tänään taas ruokajonoon, 2 maisterin pummi mutta paras ja älykkäin mies. toki siellä on vain rumia vanhoja akkoja yleensä mutta nyt on viime vuonna alkanut tulemaan nuoria ukrainalaisia pimuja kans ja ainakin 1 tosi kauniskin

ANdy

Vierailija
5/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmani on kun lapset lähtevät, matkustella paljon. Hänen kanssaan siihen ei pysty koska ei ole tilillä pätäkkää kun kaikki on eletty.

Vierailija
6/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Mammona on tärkeintä.

Vierailija
7/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeks se ees hyvin?

Vierailija
8/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 50v mies, ei ole lapsia, olin pienipalkkaisessa tuotantotyössä toistakymmentä vuotta ja ei ole mullakaan yhtään mitään omaisuutta, työttömäksi joutuminen puhalsi nekin vähäiset säästöt mitä kerkesin kerryttää.

Vierailija
9/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun unelmani on kun lapset lähtevät, matkustella paljon. Hänen kanssaan siihen ei pysty koska ei ole tilillä pätäkkää kun kaikki on eletty.

Miksi et tarjoa hänelle matkoja? Sehän olisi perusoletuksena, jos asetelma olisi rikas mies - köyhä nainen. Tasa-arvoa peliin vaan.

Vierailija
10/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero huonoimmalla mahdollisella hetkellä myydä asunto. Ei mullakaan mitään ole.

Vierailija
11/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei omista mitään olet onnellinen!

Vierailija
12/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alku huuman jälkeen alkaa tökkiä, jos et ole valmis maksamaan.

Vierailija
13/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko,että tänne kukaan rikas kirjoittaa. Aloitus on Provo.

Vierailija
14/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 50v mies, ei ole lapsia, olin pienipalkkaisessa tuotantotyössä toistakymmentä vuotta ja ei ole mullakaan yhtään mitään omaisuutta, työttömäksi joutuminen puhalsi nekin vähäiset säästöt mitä kerkesin kerryttää.

Minäkin välillä mies,välillä nainen:)

Vierailija
15/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko osingoille pääseväsi? Viisas mies, elää tätä päivää ja käyttää rahaa juuri siihen elämiseen ja lapsiinsa.

Vierailija
16/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehellä ei kai ole velkaakaan. Usein unohtuu kuinka 400t euron ok-talo ei kokonaan ole oma. Pankki voi viedä koko höskän ja silti jää velkaa. Tuona miehenä jättäisin ap:n, ei tule hommasta mitään.

Vierailija
17/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat siis, että jollain 50+v mummolla on aivan valinnanvaraa miesten suhteen?

Vierailija
18/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä, korjaan vuosisatoja tilanne on ollut paljossa toisinpäin mutta, jis mies valittaisi samasta kuin Ap, niin suhtautuminen olisi taatusti toinen... 

Vierailija
19/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä yli pääse, mutta ympäri.

Vierailija
20/196 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse menen tänään taas ruokajonoon, 2 maisterin pummi mutta paras ja älykkäin mies. toki siellä on vain rumia vanhoja akkoja yleensä mutta nyt on viime vuonna alkanut tulemaan nuoria ukrainalaisia pimuja kans ja ainakin 1 tosi kauniskin

ANdy

Niinkö? Täytyy varmaan itsekin lähteä. Täällä päin asuu yksi kaunis ukrainalaisnainen, joka jo katseli mua kaupassa. Jospa se olisi jonottelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan