Lue keskustelun säännöt.
Ulla Turun seudulta linjoilla? Miksi kiusaat tytärtäsi ja toivot hänelle pahaa.T:tuttusi
17.12.2011 |
aina puhut selän takana tyttärestäsi pahaa,et auta mitenkään,et koskaan,huumepoikaasi kyllä.Sukulaiset häpeää sua Ulla!Muuta tapasi!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Purkaa muihin pahaa oloaan..velipoika teki itsarin.