Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on taas Kaunis pieni elämä -Anne ennättänyt:

Vierailija
17.12.2011 |

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin edes vähän inspistä oman lääväni joulusiivoukseen! :D

Vierailija
42/52 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+++ja siihen, että tekee tänne av.lle aloituksia ja raivoisasti puolustaa itseään niissä. Miten joku jaksaa?----

Ei ole perää. Nytkään ei ole viikkoon päivittänyt blogiaan. Hoitelee lapsiaan ja valmistelee jouluaan ja hoitaa liikettään.

Antakaa ihmisten elää eläämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan kuin jonkun ammattilaisen tekemä blogi kuvineen, askarteluineen, ruokineen, ideoineen, kirjoineen (kamala kasa, joka on luettu reilusti jouluun mennessä) jne. EI kenelläkään ole aikaa tollaseen, paisti jollakin, joka pyörittää sitä työkseen ja elää oikeasti ihan jotain muuta elämää. Skeptikko

luen itse paljon, tosin olen hitaahko lukija, koska jään usein pohtimaan lukemaani, selaan muutaman sivu taaksepäin ja luen uudestaan jne. Tuo kirjapino jouluksi, aikamoinen urakka. Tokihan kursorisesti lukemalla lukee isoja määriä, mutta mitä siitä jää käteen?

Vierailija
44/52 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne taa stehnyt hienot linnunsiivet tyttärelle koreografiaan ja komeat kiitoskortit saanut aikaan Isabelia muistaneille

Vierailija
45/52 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät siis olleet emännän näpertelemiä...

Muuten kyllä aivan mahtava blogi ja ihania kuvia. Tosin tuo ylenpalttinen viimeaikainen mainostus on syönyt ainakin minun kiinnostustani blogia kohtaan :(.

Vierailija
46/52 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kirjoittaa, että nehän sai ne kortit valmiina, ilmaiseksi! niinkun taitavat saada aika paljonkin nykyään, kun blogi on saanut "nimeä".

en tykkää minäkään näistä mainoksista, mutta pakkohan blogistin on mainita ja kehua puotia, jos on saanut ilmaiseksi jotain!

Vierailija
47/52 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin aikaa askarrella lapsille kaikkea kivaa *kade*

Ja sit kun vielä ois kotonakin aina noin siistiä... Tai sit se on aina kuvia ottaessa siivonnut vaan sen yhden kohdan ja potkinut sotkut selän taakse ;)

Vierailija
48/52 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin aikaa askarrella lapsille kaikkea kivaa *kade*

Ja sit kun vielä ois kotonakin aina noin siistiä... Tai sit se on aina kuvia ottaessa siivonnut vaan sen yhden kohdan ja potkinut sotkut selän taakse ;)

Olen kade.

Vierailija
49/52 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei vaadi kuuta taivaalta.

Lueskelen joskus tuota blogia ja toteutan jotain juttuja. Tukkakin on ihan nätti kun käyn kampaajalla. Siistin kodin saa jokainen joka haluaa. Mitä järkeä noita juttuja on kadehtia?!

Vierailija
50/52 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska menisihän niihin lapsiin kauheasti aikaa jos olisivat koko ajan kotona. Ja onhan niillä kanikin. Senkin kanssa pitäisi joskus ehtiä olla.

Ainakin mun lapset oli pienenä niin vilkkaita, että jouduin niitä vahtimaan lähes koko ajan ja jos jotakin yritin samalla vaikka kutona, niin joku oli heti repimässä lankakerää tms. Ja jos käänsin selkäni ja häivyin toiseen huoneeseen, joku tunki pikkulegon nenäänsä sillä aikaa tms. Meillä oli koko ajan kauheasti vilskettä vaikka olin kodinkin saneerannut hyvin lapsiystävälliseksi.

Vierailija
51/52 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä ihan sikakiva nukkekoti, Vauv aioli söpö. Oliko se isä traktorimyyjä?

Vierailija
52/52 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanaa että hän avoimesti kertoo vinkkejä miten voimme somistaa kotiamme.