Kyllä on taas Kaunis pieni elämä -Anne ennättänyt:
Kommentit (52)
Ei se nyt niin paljon ole ennättänyt. Nyt on jo 17 päivä, ja tuo "kalenteri" on vasta 10 päivässä ;)
hillityt ja tyylikkäät, pariisilaistyyliset koristelut, eikä mitään kiinalista valohelvettikrääsää.
Annen koti on sellainen provencelaisjoulun tyyppinen, robustin rustiikkinen.
Kyllä melkein kuka tahansa saisi tehtyä omasta elämästään hienon blogin, jos vähän näkisi vaivaa. Kuvat ovat lavastuksia ja niissä tavallisenkin asian saa näyttämään kauniilta, kun asettelee hienosti ja suunnittelee valaistuksen. Tykkään katsella sisustusblogeja, mutta pidän aina mielessäni sen, että se ei ole todellista elämää. Yksikin blogin pitäjä kertoi, että hän ottaa useita kuvia aina sen jälkeen, kun siivooja on käynyt ja laittaa niitä kuvia sitten pitkän aikaa. Jopa kuvissa olevat eläimet/tavarat/vaatteet saattavat olla lainassa, kun sopivat sisustukseen. Blogin pitäjän motiivi saattaa olla rakentaa itselleen imagoa, mainostaa nettituotteitaan, esitellä valokuvaustaitojaan, rakkaus esineisiin tai ihan mikä tahansa. Ei kai sellaisista asioista kannata olla kenellekään kateellinen?
Anna mun kaikki kestää...
onko ikkunoissa nyt Tarjoustalon kaikki mahdollinen halpakrääsä vilkkumassa?
En ymmärrä... Mitä ihmeellistä jossain blogissa voi olla, jotta se on NIIN ihmeellinen...
On nätti blogi ja tykkään seurata itsekin, vähän kuin jotain kodinkuvalehteä selailis ilmatteeksi ja kivoja askartelunäpertelyjä tekee. On myös nätti koti ja kaikinpuolin jees.
Mutta että jotkut ihan oikeasti miettivät että valitsenkos tänäjouluna pariisilaiskoristelut vai kenties hieman brittiläisemmän otteen koristeluun, vai olisiko sittenkin paras pysyä skandinaavisessa kustavilaisuudessa tämän joulun koristeluissa, niin se kyllä hymyillyttää. Sama juttu sisustuksen osalta, mietitään että ööö, mikäs tyyli musta olis hieno ja sit katellaan kuvia netistä ja lehdistä ja imitoidaan parhaan taidon mukaan. Joo, ei se mitään,itsekin katselen kuvia, pidän pelkistetystä, ehkä skandinaavisesta tyylistä, mutta se ei lähtökohtaisesti määrää sisustustani.
Jos joku esine tai väri inspiroi, niin sitä sitten, olkoon sitten vaikka Huittis- tai Savitaipaletyyliä, pääasia että omaa silmää miellyttää.
siitä henkilökohtaisuudesta, perheen omasta arjestahan se elämisen maku, tunnelma ja koti syntyy. Tyylin valitsemalla ja imitoimalla syntyy ehkä hotellihuone tai huoneisto. Persoonaton, tyly, kylmä, ostotunnelmainen, ei ihmisistä itsestään ja elämästä syntynyt tunnelma.
Joskus vaan ihmettelen että mihin ihmeeseen se työntää kaikki ne tekeleensä? Ne on kauniita ja kivoja mutta tuntuu että jatkuvalla syötöllä tulee jotain uutta.
Ihana koti ja ihana elämä ja se koskee ja satuttaa niitä, joilla asiat toisin tai huonommin
itse sisältöön, niin erottuuhan tuo blogi edukseen miljoonasta muusta vastaavasta esim. kuvien laadun perusteella ja sivujen mm. rakenne ja layout on selkeä ja miellyttävä lukea.
Tero
blogistin kanssa kutakuinkin saman ikäinen, lapseton, virkamiesuraa rakentava, urbaani ja maailmaa kiertänyt nainen, eikä minulla ole paljoakaan yhteistä blogistin kanssa, mutta olen tavattoman inspiroitunut ja vaikuttunut tuosta blogista ja blogistista.
En askartele, tai muutenkaan pidä näpertelystä, mutta saan tuollaisesta ihmisestä positiivista energiaa. Kaunis blogi, kauniita ihmisiä, kauniita asioita ja esineitä.
Tulen blogista aina hyvälle tuulelle.
nettiäiti, joka keskittää kaiken elämänsä netissä pyörimiseen ja blogin tekemiseen. Lapset toimivat näytenukkeina.
Paljonhan se hommailee. Joskus vaan ihmettelen että mihin ihmeeseen se työntää kaikki ne tekeleensä? Ne on kauniita ja kivoja mutta tuntuu että jatkuvalla syötöllä tulee jotain uutta.
sisustuskauppa. Jospa sinne.
ja siihen, että tekee tänne av.lle aloituksia ja raivoisasti puolustaa itseään niissä.
Miten joku jaksaa?
Tai olen muutaman vuoden vanhempi ja rakennan tutkijan uraa, mutta joka tapauksessa elämäni on todella kaukana tuon blogin maailmasta. Silti pidän blogista paljon!
Luulen että ne mammat, jotka haluaisivat samanlaisen elämän kuin mitä blogissa esitellään mutta jotka eivät siihen syystä tai toisesta kykene, eivät pysty nauttimaan blogista kateuden takia. Tulee liian lähelle, tai jotain.
blogistin kanssa kutakuinkin saman ikäinen, lapseton, virkamiesuraa rakentava, urbaani ja maailmaa kiertänyt nainen, eikä minulla ole paljoakaan yhteistä blogistin kanssa, mutta olen tavattoman inspiroitunut ja vaikuttunut tuosta blogista ja blogistista.
En askartele, tai muutenkaan pidä näpertelystä, mutta saan tuollaisesta ihmisestä positiivista energiaa. Kaunis blogi, kauniita ihmisiä, kauniita asioita ja esineitä.
Tulen blogista aina hyvälle tuulelle.
että minusta blogi on söpö ja hienosti tehty ja vielä jos ylläpitäisi sitä vähän tiuhemmin niin se olis yksi Suomen ykkösblogeista, mutta provencelaisjoulu oli käsitteenä ihan tajuton. Mikä helkkarin provencelaisjoulu...
Ei se nyt niin paljon ole ennättänyt. Nyt on jo 17 päivä, ja tuo "kalenteri" on vasta 10 päivässä ;)