Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy sanoa, että kyllä ottaa päästä, kun en pääse mihinkään...

Vierailija
17.12.2011 |

Pikkujoulut olisi ollut, mies ei suostunut katsoon lapsia, vaan sopi itselleen muuta. Ensi viikolla olisi valmistumisjuhla opiskelujeni suhteen, no en pääse sinnekään, kun en saa lapsia hoitoon mihinkään. Ja iltajuhla ei sovi, kun mies ei halua luopua viikonlopun vapaistaan, kun niitä on Niin harvoin. Eli en saa sitten juhlia valmistumistani mitenkään. Paitsi kotona lasten kanssa. Ai niin, ehdotti mies, että mene sunnuntaina... Ja käynhän niin usein ravintoloissa. Pitääpä miettiä, hmm, taitaa olla 2 vuotta siitä, kun viimeksi jaksoin vaivautua...

Mies vaan hokee, että olen tosi itsekäs, kun en voi ajatella sitä, että hänellä on vain pari viikonloppua kuukaudessa vapaata. Olen kai siis röyhkeä, että kehtaankin ehdottaa silloin itse meneväni jonnekin ja kehtaankin olettaa, että mies katsoo meidän omia lapsia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vie lapset mummolaan/kummitädille/naapuriin.

Onnea valmistumisen johdosta!

Vierailija
2/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureita en niin hyvin tunne, että voisi vaivata..

Ja niinpä, miehelle kyllä sanoin, että olenhan minäkin jatkuvasti lasten kanssa, kun hän käy jossain. "no mitä sitten ja ite kerran sanoit minulle, että hommaa lastenvahti, niin siksi sanon sinullekin aina" Hmm, miehen ei kyllä Ikinä ole tarvinut lastenvahtia hankkia, kun olen aina perkele kotona!! Suututtaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä, että vie miehen sukulaisiin ja kerro siellä, että miehesi kun ei pysty jäämään lasten kanssa. Eiköhän viesti kierrä takaisin jossakin vaiheessa.

Vierailija
4/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä niitä tulemaan teille hoitamaan lasta. Esim. eläkeläisten bussiliputkin on niin halpoja, että ei kata kyllä bensakuluja. Äitini tulee tarvittaessa hoitamaan meidän lapsia ja hän asuu 500 kilometrin päässä.

Vierailija
5/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten niin marttyyriä että. Oletko sä aikuinen vai lapsi? Pistä se mies olemaan lastensa kanssa, sanot ettei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
6/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita eropaperit vetämään ja tunge sille jouluna kinkku takapuoleen..

Vierailija
7/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan menemään etkä kysele. lähet samalla oveavauksella ku mies tulee. joko tulee ero (joka on kyllä teillä väistämättä eessä tolla menolla) tai sit mies tajuaa tyhmyytesä.

älä makaa maassa jos et halua että ylitsesi kävellään.

Vierailija
8/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saa lukea, ettei saa lapsenvahtia.

Aikoinaan nuorena olin usein lapsenvahtina ihan melko vieraillekin ja hyvin meni ja vanhemmat pääsivät yhdessä ulos. Täten sain vähän omaa rahaa.

Nyt omat lapseni ovat muuttaneet omillensa ja jälleen minulla olisi mahdollisuus ja aikaa toimia lapsenvahtina illalla tai viikonloppuna.

Joten eihän sitä tiedä, vaikka juuri minä olisin se naapuri, joka mielellään auttaisi lapsiasi hoitamalla.

Eli otattakaa kontaktia naapureihinne ja vaikka kaupassa kysytte myyjältä, tietääkö hän luotettavaa lapsenvahti. Näin toimittiin ennen.

Vierailija
9/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miehesi on itsekäs sika joka haluaa pitää sinut neljän seinän takana.

Valmistumisjuhla on vaan kerran (ellet lue useampaa ammatia), eikä pikkujoulujakaan yleensä kovin monia vuodessa.

Tässä asiassa kannattaa laittaa kova kovaa vasten eikä antaa periksi.

Jos annat periksi tässäkin niin mitä seuraavaksi ? Kieltääkö hän juuri hankkimasi ammatin harjoittamisen eli töihin menon ?

Vierailija
10/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan mun ex mieheltä ja siksi se ex taitaakin olla.