Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"nyt mä tiedän miks meidän koulun opettajat on niin lihavia" ov

Vierailija
11.02.2012 |

Poika sanoi että näki opettajien huoneessa pöydällä 2isoa kakkua.

Ai kauhee kun mua nauratti :D

Juu, eikä kaikki opettajat todellakkan ole isoja siellä koulussa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tunnin jälkeen kakkukahveille ja sitten tupakille.

Vierailija
2/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin peruskoulussa 20 vuotta sitten aina katsottiin miten opettajahuoneen pöydällä oli kakku tai kaksi kun siellä kävi. Muutama lihava opettaja oli, mutta enpä osannut niitä tarjoiluja siitä syyttää. Osa oli laihoja, osa lihavia ja osa siltä väliltä. Se oli vain normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, opettajien huoneessa ei todellakaan ole kakkukahveja sen enempää kuin muillakaan työpaikoilla. Jos jollakin on joku merkkipäivä, silloin saattaa jotain tarjoilua joskus ilmestyä

Vierailija
4/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppoaa pääosin muutamiin suihin. Ja nää suut kuuluu noin 30-40 vee miehille.

Ja on muuten ihan sama miten kuivaa känttyä sinne vie, niin parin välkän aikana kaikki on kadonnut.

Tuo ahmiminen ei yleensä harmita, mutta raskaana ollessani tuntui tosi kurjalta, kun nää tietyt ahmattiäijät hamstrasi monta sämpylää kokouksen väliajalla ja itse jäin kokonaan ilman.

Että lisää miehiä vaan opehuoneisiin!

Vierailija
5/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samanlain polttaa lääkäritkin sairaaloissa vaikka ei saisi, ja pullaa ynnä muuta mättöä siellä on aina tarjolla pöydillä, eihän niitä tietenkään pakko ola syödä. Taidat olla aika hyväuskoinen. :)

Vierailija
6/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on muuten ihan sama miten kuivaa känttyä sinne vie, niin parin välkän aikana kaikki on kadonnut.

Tuo ahmiminen ei yleensä harmita, mutta raskaana ollessani tuntui tosi kurjalta, kun nää tietyt ahmattiäijät hamstrasi monta sämpylää kokouksen väliajalla ja itse jäin kokonaan ilman.

Ei sitten ole tullut mieleen sanoa asiasta! Ihme pillitystä. Kyllä meidän kokouksissa on ihan selvää, että kaikille pitää riittää. Jos joku hamstraa, sanotaan siitä aika äkkiä.

Vierailija
7/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kouluissa ei kyllä todellakaan tupakoida. Jos joku ope polttaa, niin kyllä on todellakin selvittävä koko päivä ilman tupakkaa, ja poltettava kotona. Missä koulussa voisi polttaa? Alakoulussa ei opettajilla ole yleensä edes hyppytunteja, että voisi minnekään lähteä.

P.S. Mun tuttavapiirissä on kyllä todella paljon opeja, ja kukaan ei edes polta

Vierailija
8/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista herkuista, opekokouksissa meillä on ihan selvä ohje, eli yksi suolainen, yksi makea, ja kaikille riittää. Ja jos joskus on kakkuaja, niin yhtälailla niitä maistaa hoikat kuin paksummatkin. Se paksuus kerätään vuosien varrella vähän muusta, kuin satunnaisesta juhlapäivästä.

Vierailija
9/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nähnyt monestikin, ruokatunnilla ovat oikein ringissä keittiön takana kessulla. Miksi muka ei voisi polttaa, tyhmiähän te olette.

Vierailija
10/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ole tullut mieleen sanoa asiasta! Ihme pillitystä. Kyllä meidän kokouksissa on ihan selvää, että kaikille pitää riittää. Jos joku hamstraa, sanotaan siitä aika äkkiä.

Vaan mitäs se sanominen siinä enää auttoi. Ja kyllä mua sekin v..tuttaa, että jos tuo vaikka synttäreidensä kunniaksi ison kasan karkkia, niin tietyt ahmatit syö laarit tyhjiksi ennen kuin kaikki saisi maistaa. Kun ei noita hyppytuntilaisia möhömahoja pysty koko ajan vahtimaankaan.

Naisia sentään hillinnee omien linjojen miettiminen, nuo tietyt äijät on sen sijaan kai luovuttaaneet raskausvatsojensa suhteen.

Vierailija
11/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koulussa ole sellaista paikkaa, mihin eivät muut näkisi tai oppilaat haistaisi.

Vierailija
12/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tunnin jälkeen kakkukahveille ja sitten tupakille.

Vierailija
13/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvassapa ovat varmaan muutenkin tupakoivat opettajat, ei heistä mitään rinkejä saa. Keittiön taaksekin on kessulle aika hankala mennä, kun nykyisten hygieniasäännösten vuoksi kukaan muu ei saa keittiöön astua jalallakaan kuin keittiön väki. Ja yleensä keittiön takana useimmissa koulurakennuksissa ei kai ole kuin ovi ulos koulun pihalle.

Vierailija
14/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kahvilla melkein aina vohveleita, pipareita tai karkkia. Meitä on työyhteisössä vain viisi, ja aina joku tuo jotain kahville. Minä karppaan, enkä syö nosita mitään, ei tee edes mieli. Mutta ne muut ovat kaikki tosiaan lihavia, ja aina ottavat jotain kahvin kanssa. Siis vaikka olisi juuri syöty ruokaa.

Vierailija
15/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen kummempaa, niin pitäisi olla sairaaloidenkin savuttomia mutta ne EI ole, miksi se pitää jankata vastaan kun itse olen nähnyt että näin on. Ei se siitä miksikään muutu vaikka te siellä kirjaa luettekin että se on kiellettyä, maailmassa tapahtuu paljon asioita jotka on kiellettyjä mutta silti niitä tehdään ja tupakointi koulussa ei ole pahin rikos mitä tapahtuu.

Vierailija
16/16 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalan vielä ymmärrän, että se on mahdollista, kun on ruokatuntia ja taukoa, parveketta ja pihaa yms. mhin mennä. Mutta koulusta et ehdi minnekään, ja oppilaat ja vanhemmat puuttuvat asiaan takuulla välittömästi, jos joku tila tai opettaja haisee tupakalle.