Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko tupakoitsijat muita huonompia sängyssä?

Vierailija
20.03.2024 |

Kokemuksia?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä sanoisin, että parempia. Tupakoitsijat ovat usein värikkäitä persoonia. Mutta siis kysymyksesi on hieman hassunpuoleinen. Eipä kait tohon osaa vastata. En usko asiassa olevan merkittävää tilastollista eroa tupakoitsijoiden ja tupakomattomien kesken. Saa sitä toki kysellä ja pohdiskella.

Vierailija
2/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsojat ovat huonompia aivan kaikessa minun kokemusten mukaan. Eivät osaa käyttää edes tuhkakuppia ja roskiksia monet. Lihavia, huonoihoisia ja impotentteja roskaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökinhajuinen hengitys vie kyllä halut sängyssä. Saati röökiyskä 🤮. Kiva kun toinen alkaa rykimään tervamöykkyä kesken aktin.

Vierailija
4/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkattu viharikoksesta ihmisryhmää kohtaan.

Vierailija
5/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee stögiksen hajuisen nikotiiniaddiktin kanssa sänkyyn? Röökaaminen kertoo paljon luonteen laadusta.. Ovat riippuvuuksiin taipuvaisia ja heikkohermoisia iso osa. Eivät välitä omasta tai muiden terveydestä

Vierailija
6/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsojat ovat huonompia aivan kaikessa minun kokemusten mukaan. Eivät osaa käyttää edes tuhkakuppia ja roskiksia monet. Lihavia, huonoihoisia ja impotentteja roskaajia.

Ei muuten pidä paikkaansa. Ovat tyypillisesti urheilevia ja hyväkuntoisia. Paksu palstamamma kuvittelee että kaikki ovat hänenlaisiaan.

Vierailija
7/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkattu viharikoksesta ihmisryhmää kohtaan.

Sinä kutsut tupakoitsijoita ihmisryhmäksi? Katso vähän millaista sakkia ovat ja mieti uudelleen...

Vierailija
8/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Ovat tyypillisesti urheilevia ja hyväkuntoisia. Paksu palstamamma kuvittelee että kaikki ovat hänenlaisiaan.

Höpö höpö :DD Urheiluseuroissa ei paljoa röökit savua, heikommat hermot omaavat käyttää nikotiinipusseja, harva edes nuuskaa. Kyllä iso osa röökipossesta on niin sanottua heikompaa ainesta.

Vierailija
9/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökin lussuttelijat ovat sitten hölmön näköistä sakkia. Ei kovin tyhmempää kastia kyllä ihan heti löydy. Olen skipannut aika monta naista joiden tupakointi on ollut yksi suuri tekijä siihen päätökseen.

Vierailija
10/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta sinä olet mielisairas, läskilauta, vanha rupsahtanut akka. Panokelvoton siis.

Vierailija
11/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Jostain syystä myös mielenterveys ongelmaiset tupakoi yleisesti paljon, ehkä se liittyy huonoihin hermoihin. Tunnistan kanssa nämä hermoheikit tupakoineen. Ja tumpit tosiaan lentää maahan, niin saa oman syövän lisäksi koko luomakunnan saastutettua mikromuovilla 👹

Vierailija
12/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijaa ei voi päästää lähelle genitaaleja ihan hygieniasyistä.

Vierailija
13/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta sinä olet mielisairas, läskilauta, vanha rupsahtanut akka. Panokelvoton siis.

Kuvailit itsesi? Voi teitä inceleitä, oispa teillä enkeleitä :------D

Vierailija
14/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ripulipaskasi haisee vielä pahemmalle.

Vierailija
15/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keskivertoa naista huomattavasti parempi sängyssä, en ymmärrä miten tupakan poltto voisi siihen vaikuttaa?

Saa olla harrastamatta seksiä kanssani, jos asia häiritsee, mutta ei se siihen seksin laatuun vaikuta, jos ei nyt satu olemaan joku 50 vuotta ketjupolttanut, jolla ei happi kulje. 

Syön terveellisesti ja liikun paljon, BMI 20,5. Ketjun väitteistä poiketen tupakka vähentää ruokahalua, ja monelle tapahtuu hyvinkin rivakka turpoaminen lopettamisen jälkeen. 

Vierailija
16/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissiposkesi näkyy takaapäin. Äitiskin häpee sua.

Vierailija
17/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijan parodontiitti suu ei kyllä innosta suudelmaan eikä nuolentaan

Vierailija
18/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijan parodontiitti suu ei kyllä innosta suudelmaan eikä nuolentaan

Lehmänpierusi haisee vielä pahemmalle. 

Vierailija
19/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissiposkesi näkyy takaapäin. Äitiskin häpee sua.

Heheh tuu syliin, saat vähän maitoa ja sitten nukkumaan kiukku pois :)

Vierailija
20/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keskivertoa naista huomattavasti parempi sängyssä, en ymmärrä miten tupakan poltto voisi siihen vaikuttaa?

Aikamoinen väite, mihin perustat tämän? Siihen että joku röökinhajuinen juoppo sinua pannessaan sanonut että olet hyvä? Vai olet käynyt katsomassa tupakoimattomien naisten seksiä salaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi