Meedio Christal on linjoilla, laittakaa kysymyksiä
nimimerkin kera. Vastaan mahdollisimman monelle.
Kommentit (176)
Oletkohan enää linjoilla..?
Tahtoisin tietää minä vuonna valmistun (eli saan paperit ns. ulos) nykyisistä opiskeluistani?
Näetkö lisää lapsia meille enää?
Ajatteleeko biologinen isäni minua koskaan, ja jos, niin mitä hän ajattelee?
Saat opiskelusi valmiiksi ensi vuoden puolella. Näen kaksi lasta, tytön ja pojan. Et ole opiskelujen takia uskaltanut vielä miettiä perheenlisäystä.
Isäsi näen vahvasti. Hän muistaa sinut, mutta ei uskalla miettiä sinua enempää. Hän omalla tavallaan häpeää, vaikka on myös jääräpäinen.
Sinulla on suuri sydän, ja juuri siihen tämä mies on ihastunut. Hän on kuitenkin pohjimmiltaan valtavan ujo ja herrasmies, joten pientä rohkaisua hän vaatii. Onko mies leijona merkiltään? Vaikka rohkaisua kaipaakin, niin haluaa silti naisen silmissä olla se "miehinen mies" joka kutsuu treffeille. Käytä siis oveluutta.. :)
Tuleeko meille vielä vauva, jos niin milloin?
Miten vaivani kanssa käy?
Nimimerkillä Nukke
Tulet saamaan vaivaasi parannusta, mutta kokonaan et siitä parane.
Keväällä saat pienen nyytin syliisi, näen vaaleanpunaista hentoa väriä.
Kiitos että vielä vastasit Christal.
Hänen horoskoopistaan en tiedä. Emme voi treffejä oikein sopia, kun olemme molemmat perheellisiä ja varattuja. Lähinnä haluaisin ystävystyä.
pieni pyöreä
minulle on tulossa leikkaus ja iso sellainen onnistuuko se ja koenko suuren muutoksen elämässäni sen leikkauksen takia? onko tämä kaikki taistelun arvoista?
satu
lisää lapsia, mutta meneekö vuodet vauhdilla ohi? Nyt on myös etsinnässä uusi työ syksyksi, löytyykö minulle mieleinen työ?
Kiitos etukäteen!
t. Doris
Näetkö saammeko enää lapsia?
- raitapää -
Tulevaisuudestani? Esim.perheestä tai parisuhteestani? Tulenko menemään naimisiin? olen nähnyt unen jossa sanottiin ainoastaan 15,19,11 tanja ja siihen sitten heräsin.
Kiitos t.mymmeli
rakastaako hän minua? vaikka on kohdellut niin kuin on tehnyt? onko meidän järkeä enää jatkaa?
- kerro kuvastin-
tämä yö päättyy minun kannaltani?
nimimerkki: Satakieli
Suhde kestänyt vasta pari kk, mutta harkitsemme Jo ullkomaille muuttoa. Toteutuuk muutto ja kestääkö suhde?
Aamurusko
HEI
Työelämässäni on käynnissä jonkinainen kriisivaihe, asettuuko tilanne, löydänkö oman paikkani?
Onko minulla opastavia tai muita henkiä lähelläni??
mistä koulusta valmistuu meedioita?
Mihin maahan päädymme lopulta asumaan?
t. Virve
saatko sinä? kerro että mulla on ikävä!!
toivunko, löydänkö tieni? näetkö muuta erityistä?
kamerani USb-piuha?
Nim. Samsung
Vastailetko Christal vielä?
Haluaisin niin kovasti tutustua paremmin tähän mieheen jota alati ajattelen. Pitäisikö minun tehdä jokin aloite asian suhteen vai uskaltaako hän lähestyä? Mitä hän ajattelee minusta?
nim. pieni pyöreä