Meedio Christal on linjoilla, laittakaa kysymyksiä
nimimerkin kera. Vastaan mahdollisimman monelle.
Kommentit (176)
Missä on uusi kotimme? Olemmeko sukua?
Saammeko 4 lapsen jos niin milloin?
Nimimerkillä Tulppaani
Mikä minun vanhempaa lastani vaivaa? Miten voin häntä auttaa?
Kiitos, jos ehdit vastata.
Entäpä vaarille ja mummolle?
Miten veljeni elämänlaita, opinnot ja työelämä?
Pääseekö lapseni isä tänne?
Pääsenkö eroon häiriköstä?
Kumpaan opinnon parii kannattaa vaiko kumpaakaan? Pääsenkö edes?
ONNI-PONNI
Entäpä vaarille ja mummolle?
Miten veljeni elämänlaita, opinnot ja työelämä?
Pääseekö lapseni isä tänne?
Pääsenkö eroon häiriköstä?
Kumpaan opinnon parii kannattaa vaiko kumpaakaan? Pääsenkö edes?
ONNI-PONNI
ONNI-PONNI
Minulle 33 vuotiaalle naiselle, joka on koko elämänsä toivonut tyttölasta. Että saanko minä sen tytön? Olenko saamassa yleinsäkään vauvaa enää? Koska näetkö sen sukupuolen?
kiitos
opiskelemaan haluamalleni alalle? Vai löydänkö töitä? Edessä oleva leikkaus jännittää, kuinka se menee? Kiitos jos kerkeät vastata.
-äityli
Hei Christal!
Haluaisin tietää mitä äidilleni kuuluu?Onko hän nähnyt ihanat pienet poikani?Käykö hän meitä katsomassa,kuten arvelen?Haluaisin hänen tietävän,ettei mene päivääkään,etten häntä ajattelisi ja kaipaisi.
Lumihiutale
Vastaathan niille jotka eivät vastausta ole saanut.
Pakko kommentoida...
Ei ole mahdollista että valmistuisin vielä ensi vuonna.
Minulla on jo kaksi lasta, joista toinen syntynyt opiskeluaikana, joten ei pidä paikkaansa, etten olisi uskaltanut opiskelun takia miettiä perheenlisäystä.
Tuo isäjuttu tod. näk. ja toivottavasti pitää paikkansa, mutta tuollainen vastaus oli ehkä helppo kirjoittaa kysymykseni muotoilun perusteella.
Kiitos kuitenkin, itsehän lähdin kyselemään :)
Olin siis nimimerkki Maaria, sivulta kolme..
Pakko kommentoida...
Ei ole mahdollista että valmistuisin vielä ensi vuonna.
Minulla on jo kaksi lasta, joista toinen syntynyt opiskeluaikana, joten ei pidä paikkaansa, etten olisi uskaltanut opiskelun takia miettiä perheenlisäystä.
Tuo isäjuttu tod. näk. ja toivottavasti pitää paikkansa, mutta tuollainen vastaus oli ehkä helppo kirjoittaa kysymykseni muotoilun perusteella.Kiitos kuitenkin, itsehän lähdin kyselemään :)
Tuskinpa kovin moni odottaa niiltä jotain totuusarvoa. Tämä on minusta kiva ketju riippumatta siitä, miten "oikein" näkeminen sujuu.
Olet siunatumpi kuin luuletkaan.. Onko se sitten ovulaatio vai jo pikkuinen kohdussa, tarkista asia!
Täytyi kaivaa tämä ketju ja viesti esille!
Kysyin meediolta "koska saan lapsen?" Silloin oli kiertopäivä 23 (3+1)
Lasta olemme yrittäneet lähes neljä vuotta. Olimme jo hoidoissa. Nyt hoitotauolla tulin sitten raskaaksi. Tänään teimme testin ja nyt siis 4+3. Tämä on siis ihan uskomatonta! Emme ikinä uskoneet luomuvauvaan. Nyt vain jäitä hattuun, mutta tämä hymy naamalta ei kyllä katoa mihinkään!
-Petra-
Miten jaksan kesäkuulle asti? Selviävätkö molemmat ja ovatko terveitä? Miten perheen taloudellinen tilanne, helpottaako koskaan? Näetkö uutta työtä taikka asuntoa? Helpottaako tämä läsnäolemattomuus koskaan? Onko yleensäkään aurikoisempaa tiedossa? Tuntuu kuin liian synkkää ja aivan liian epävarmaa on nykyisin.
nimim. LÄSNÄOLOA
Olet siunatumpi kuin luuletkaan.. Onko se sitten ovulaatio vai jo pikkuinen kohdussa, tarkista asia!
Täytyi kaivaa tämä ketju ja viesti esille!
Kysyin meediolta "koska saan lapsen?" Silloin oli kiertopäivä 23 (3+1)
Lasta olemme yrittäneet lähes neljä vuotta. Olimme jo hoidoissa. Nyt hoitotauolla tulin sitten raskaaksi. Tänään teimme testin ja nyt siis 4+3. Tämä on siis ihan uskomatonta! Emme ikinä uskoneet luomuvauvaan. Nyt vain jäitä hattuun, mutta tämä hymy naamalta ei kyllä katoa mihinkään!
-Petra-
Paljon tarrasukkia pikkuiselle ihmeelle..
Oletkohan enää linjoilla..?
Tahtoisin tietää minä vuonna valmistun (eli saan paperit ns. ulos) nykyisistä opiskeluistani?
Näetkö lisää lapsia meille enää?
Ajatteleeko biologinen isäni minua koskaan, ja jos, niin mitä hän ajattelee?
halus tän ylös