Hyvä pariterapeutti Tampereella?
Parisuhde on totaalisen solmussa. Mies ei suostu juttelemaan asioista. Itselläni on todella paha olla, ja se haittaa jo keskusteluyrityksiäkin. Pariterapia taitaisi olla nyt oikea ratkaisu, tosin ainakin aluksi menen sinne yksin, mies ei halua lähteä. Mitä hyviä pariterapeutteja Tampereella on?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on sillä klikkaako terapeutin kanssa?
Jotain on ihmisessa vialla jos parisuhde on kusessa ja terapeuttikin tyhmä!!Te tarvitsette apua, älä hei yritäkään "keskustella" miehen kanssa. Taitaa olla melkosta solvausta teidän "keskustelut" jos ne ei onnistu.
Jos taas kumppani ei mitään puhu niin miettisin miksi olla yhdessäkään?Et voi pakottaa miestä terapiaan mutta menemällä itse voit saada itsesi ainakin suhtautumaan uudella tavalla, puhumaan ja kuuntelemaan niin että mies voi avautua.
Itse olin joskus ihan koulun kautta terapiassa ja sinne tuli mieskin joitain kertoja mukaan ja opeteltiin riitelemään fiksummin.
Lähinnä meidän riidoissa iso avain oli että olen hiljaa kun toinen puhuu, en keskeytä hänen puhetta. Vanhoja riitoja ei nosteta esiin, ne käsitellään pois eikä jäädä mälläämään niillä sekä kuuntelin mitä toinen sanoo.Positiivisuutta parisuhteeseen, yhteisiä haaveita, tavotteita.
Menkää yhdessä vaikka kävelemään niin tulee puhuttua.
Hyviä vinkkejä on kerrottu :) Voisit kokeilla myös empatiaa.
Rosa Meriläinen, vastaanotto salhojankadun pubissa👍
Meilläkin etsinnässä parisuhdeapua! Onko uusia?
Ei ole uusia, mutta alku kesästä asti on käyty tuolla Jannella. Vuorovaikutus on parantunut ja ilmapiiri ei ole enää niin ikävä. Olimme silloin tosiaan eron kynnyksellä, nyt tilanne on jo parempi. Riitoja tulee vielä ajoittain, mutta olemme oppineet lopettamaan ne ajoissa ja tunteiden tasaannuttua pääsemään yhteisymmärrykseen. Harmittaa kyllä että ei aikaisemminlähdetty hakemaan ammattiapua, niin monesta vaikeudesta olisi selvitty vähemmällä.
Uusia suosituksia? Varsinkin uskottomuusasioissa.
Kävin reilu vuosi sitten tuolla Jannella (täältä saamani vinkin ja ystävän rohkaisemana) alunperin liittyen omiin tunne-elämän hankaluuksiin ja myöhemmin kumppanin kanssa yhdessä. Koin saavani apua, oma elämä jotenkin rauhoittui ja kumppanin kanssa moni asia selkiintyi ja siten yhteys parani. Ollaan edelleen yhdessä. <3 :-)
Ihan Tampereen keskustassa Hämeenkadulla on vastaanotto.