Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perinteistä jouluruokaa teidän joulupöydässä ei ole?

Vierailija
15.12.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rosollia, lipeäkalaa, maksalaatikkoa.

Vierailija
22/24 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ihmettelen kun muutama oli maininnu että miehen/itsensä takia jotai ei ole joulupöydässä?? Siis täh? Muutko söisivät, mutta kun yks ei halua niin sitten ei tarjota?? Vai mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muitakaan lihoja tai kaloja (kasvissyöjäperhe)

Tuskin myöskään mitään luumukiisseleitä tms.

Vierailija
24/24 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ihmettelen kun muutama oli maininnu että miehen/itsensä takia jotai ei ole joulupöydässä?? Siis täh? Muutko söisivät, mutta kun yks ei halua niin sitten ei tarjota?? Vai mitä ihmettä?

ihan vain siksi että ovat vielä niin pieniä etteivät ole noita ruokia (mitään niistä, mitä mainitsin) maistaneet. Joten eivät he osaa noita kaivata.

Miehellä taas on noita inhokkeja sen verran paljon että en jaksa itsellenikään mitään imellettyä perunalaatikkoa tehdä.

Ei meillä arkenakaan syödä sitä mistä mies ei tykkää, jos hän on poissa niin silloin voidaan syödä vaikkapa katkarapupataa.

Mun mielestä on ihan normaalia ottaa toiset huomioon. Mies ei esim tuota savulohta ole vonkunut, koska tietää että minä en voi sietää sitä hajua. Kuten en myöskään rosollia.

Kummastele sinä rauhassa. Niin pitkään kun mies ja minä olemme ainoat jotka "normiruokaa" syövät niin eiköhän ole ihan normaalia että meidän makumieltymykset painavat eniten.

(lapset ovat 6kk, kolmoset)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän