Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 25 €:lla hyvän kirjan aikuiselle? Haluaisin antaa kirjalahjakortin joululahjaksi.

Vierailija
14.12.2011 |

En tiedä kirjojen hintoja kun itselleni ostan divareista tai kirppiksiltä tai lainaan kirjastosta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä idea

Vierailija
2/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunokirjallisuuden hinnat vaihtelevat omien kokemusteni mukaan 20 js 40 euron välillä, yllättävän moni suosikkikirjakin maksaa vain parikymppiä. Itse tosin tykkään ostaa useamman pokkarin, jos saan lahjakortin kirjakauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla varma, että lahjan saaja saa kortilla uutuuskirjan, anna 30 euron lahjakortti.

Täältä saa osviittaa kirjojen hinnoista, tosin siis nettihintoja.

Tammi-helmikuussa on vieläpä kirja-ale, joten sieltä nyt saa tietysti pienemmälläkin hinnalla luettavaa, muttei uutuuksia.

https://www.akateeminenkirjakauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/OpenCms…

Vierailija
4/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa itse asiassa useammankin, jos lahjakortin saa käyttää sen summan vasta tammikuussa, kun kirja-alet alkaa. Suosin itse mieluummin lahjakorttia joululahjaksi kuin kalliilla ostettua syksyn uutuutta.

Vierailija
5/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Austerin uusin (jota toivoin lahjaksi) maksaa just jotain 24,90 tms.

Jotkut isot tietokirjat tietty maksavat enemmän. Mutta minusta ihan ok summa.

Vierailija
6/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkäsin tuollaisesta tosi paljon. Kyllä tuolla rahalla jo saa ihan hyvin suht uudenkin kirjan, vanhempia sitten voi saada jo parikin.

Vierailija
7/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Finlandia-voittaja Liksom maksaa nyt tarjouksessa 24€. Eikä kukaan kuitenkaan tajua ostaa sitä mulle joululahjaksi.

Vierailija
8/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi lisätä osan jos kalliimman tahtoo, mutta toisaalta tuolla summmalla saa jo aika monta pokkariakin.