Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs kaikkea kivaa vihreät on aikaansaaneet?

Vierailija
25.01.2012 |

Ketkä vaativat meille tuhottoman kalliit energiansäästölamput hehkulamppujen tilalle?

Ketkä tukevat mieluummin saksalaista kivihiilenkaivajaa kuin sallivat suomalaisten jätteiden hyötykäytön lämpövoimaloissa?

Ketkä vaativat vesi- ja tuulivoiman lisäämistä, mutta vastustavat kumpaankin liittyvien laitosten rakentamista?

Kielletäänkö seuraavaksi yksityistalouksilta puun poltto pienhiukkasten vuoksi?

Kenen aikaansaannos oli sakon muuntorangaistuksien poistaminen poliisin määräämien sakkojen osalta? ->

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/03/uusi_sakkolaki_lisasi_rikollisuut…

Leväperäinen suhtautuminen kannabiksen leviämiseen?

Vankeusrangaistuksien ajaminen osin kotona suoritettaviksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä Vihrietä taas Suomessa olikaan? Kansanedustajia 10, puolueessa 7000. Oho, onpa niillä valtaa!!

Vierailija
2/3 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä joiden takia en missään olosuhteissa äänestä yhtäkään vihreää, en vaikka olisi mikä henkilövaali kyseessä

ei mulla yksinkertaisesti ole varaa ottaa riskiä että heidän valtansa nousee yhtään, kun olen se köyhä öljylämmittäjä, maapallon tuhoaja, hiilijalanjälki ei mahdu kenkään, pelsepuupi ja piru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä joiden takia en missään olosuhteissa äänestä yhtäkään vihreää, en vaikka olisi mikä henkilövaali kyseessä

ei mulla yksinkertaisesti ole varaa ottaa riskiä että heidän valtansa nousee yhtään, kun olen se köyhä öljylämmittäjä, maapallon tuhoaja, hiilijalanjälki ei mahdu kenkään, pelsepuupi ja piru

mäkään en äänestä ikinä vihreitä, niistä on jo nytkin ollut harmia ihan liikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän