Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät peseydy sitten päivittäin

Vierailija
05.12.2011 |

Mikä on ihanampaa kuin mennä puhtaana nukkumaan illalla? En tajua.

Meikkaamisen, hiuslakan, liikunnan jne jälkeen ei voi olla peseytymättä. Ja kyllä sitä normaali aikuinen haisee likaiselle, vaikkei ihan hielle. Mutta sellaiselle ällölle.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jaksanut peseytyä kuukausiin ja nyt olen alkanut kyseenalaistaa koko peseytymisen tarpeen. Senkö takia tarvisi peseytyä mitä muut ihmiset kaupassa miettivät minusta? Pysykööt etäämmällä. Muiden ihmisten peseytyminen minua kiinnostaa vielä vähemmän kuin omani. En tykkää olla vedessä tai märkä. Eikä minua itseäni haittaa mikään haju. Vaatteita vaihdan kyllä ja niitä pesen. Olen noin 50 vuotias mies.

Minulla on sama fiilis ja vaihdan ihoa vasten alusvaatteet joka päivä puhtaisiin mutta en läträä suihkussa vesipesussa joka päivä ihan tarpeettomasti niin kauan kun en tunne itseäni likaiseksi ja haisevaksi. Iho vaan kuivuu liikaa talvella liiasta suihkuista ja alkaa kutisemaan. Sitten saa koko ajan levitellä perusvoiteita.

Minua haittaa kamalan pistävän hien ja paskan hajut ja alkaa yököttämään. Jos tämmöisiä haju pommeja tulee viereen niin alan oksentamaan jollen pääse pois siitä löyhkästä heti. Jo likaisten vaatteiden hajukin on kammottava jos joku sellaisilla tulee viereen julkisissa kulkuneuvoissa.

Vierailija
42/43 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käyn joka päivä suihkussa lenkin jälkeen, mutta nyt kun syksy ja kylmä talvi on kohta edessä, niin ei tule lenkillä hiki ja en silloin joka lenkin jälkeen peseydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyminen tuhoaa ilmaston.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän