Muita akateemisia persujen kannattajia?
Perussuomalaiset leimataan usein kouluttautumattomien junttien puolueeksi tälläkin palstalla, mutta varmasti löytyy muitakin akateemisia perussuomalaisten kannattajia.
Kertokaa vähän itsestänne, ja miksi päädyitte äänestämään perussuomalaisia? Oletteko ns. kaapissa asian suhteen eli ette halua tai viitsi kuuluttaa asiasta lähipiirille?
Me olemme siis hyvin toimeentuleva akateeminen perhe, vanhemmat asiantuntija-ammateissa, asutaan pientaloalueella, harrastetaan, jne.
Kommentit (34)
Ei muistaakseni ollut ehdollakaan viime vaaleissa. Suurin osa nyky-kd-edustajista on ns. suurelle yleisölle tuntemattomia.
Ei muistaakseni ollut ehdollakaan viime vaaleissa. Suurin osa nyky-kd-edustajista on ns. suurelle yleisölle tuntemattomia.
Minä provisori
Mies fyysikkoÄänestimme kumpikin Persuja :)
Ei uskoisi, kun et osaa kirjoittaa edes omaa oppiarvoasi oikein.
Aikaisemmin äänesrimme kokoomusta.
Täällä kaksi akateemista ja minulla vieläpä parikin tutkintoa. Tosin olen ns vaihtaja eli olen äänestänyt vihreitä, kokoomusta ja persuja. Nyt tosin taidan jatkossakin äänestää persuja, en kylläkään Soinia pressaksi, koska hänellä on mielestäni paljon annettavaa demokratialle Suomessa ihan rivimiehenä. Vastavoima pitää aina olla, muuten päätöksenteko kärsii ja korruptio lisääntyy.
Perussuomalaiset leimataan usein kouluttautumattomien junttien puolueeksi tälläkin palstalla, mutta varmasti löytyy muitakin akateemisia perussuomalaisten kannattajia.
Ja kyllähän persut ovat itse maineensa junttipuolueena teoillaan ja ulostuloillaan ansainneet. Tuskin sinäkään käyt sitä kiistämään?
Akateemisenjuntin erottaa perusjuntista vain korkeampi koulutus ja ehkä paksumpi tilipussi.
Itseäni kyllä hävettäisi, jos olisin erehtynyt persuja äänestämään ja en varmasti siitä täällä alkaisi leveillä.
Tunnen aika monta oppinutta, jotka haluavat, et Suomi pysyisi Suomena. Kohta, jos meno jatkuu, ei enää erota, kävelläänkö Helsingin kaduilla vai jossain Pohjois-Afrikkassa olevassa valtiossa.
En voi ymmärtää, jotka haluavat menettää Suomen. Harmi. Maahanmuutto pitää pysäyttää ja sen takia äänestän jatkossakin Perussuomalaisia.
Eikös ne hommafoorumin keskustelijat ole just myö jotain akateemisia persuja.
Eikös ne hommafoorumin keskustelijat ole just myö jotain akateemisia persuja.
Siellä kyllä on ihan kaikkien puolueiden edustajia, pääasiassa kyllä persuja ja kokoomuslaisia ja muutoksen porukkaa. Siellä on muuten hieman laadukkaampaa kirjoittelua kuin täällä, mutta sehän ei paljoa vaadi :)
Ja kyllähän persut ovat itse maineensa junttipuolueena teoillaan ja ulostuloillaan ansainneet. Tuskin sinäkään käyt sitä kiistämään?
Akateemisenjuntin erottaa perusjuntista vain korkeampi koulutus ja ehkä paksumpi tilipussi.
Itseäni kyllä hävettäisi, jos olisin erehtynyt persuja äänestämään ja en varmasti siitä täällä alkaisi leveillä.
Kova uho ja kiima, se on vain puolue siinä missä muutkin puolueet, ei kannata tehdä politiikasta vihan kohdetta. Ennen persujahan oli muodikasta pilkata keskustaa ja sitä ennen demareita ja kommunisteja. Nyt on ihan sama ilmapiiri Suomessa kuin 70-luvulla, silloinhan esim veteraaneilta vietiin kaikki arvostus ja ihailtiin neuvostoliittoa. Nyt on ihan sama henki ja sama porukka tai näiden silloisten punaniskakommareiden jälkeläiset ovat nyt sitten viherkommareita ja äärivasureita, erittäin vaarallista :(
Miten tän nyt sanois. Joku TKK:n konelinjan läpikäyminen ei välttämättä kovin pitkälle kehitä ihmisen maailmankuvaa ja ajattelua tai laajenna skaalaa tuttavapiirissä. Mutta akateemisia ollaan silti. Ja eikös monet ammattikorkeakoulun käyneetkin katso olevansa akateemisia?
Me olemme siis hyvin toimeentuleva akateeminen perhe, vanhemmat asiantuntija-ammateissa, asutaan pientaloalueella, harrastetaan, jne.
IT-alan konsultteja, koti Tuomarilassa tai Nöykkiössä, poika pelaa lätkää, tyttö ratsastaa, äiti käy jumpassa ja isi lenkkeilee.
Jos hyvää VVM:ää miettisi em. puolueista KD:sta löytyisi Kallis, Niinistö oli kyllä paras. Räsänen on osoittanut olevansa loistava sisäministeri, mutta saattaisi sopia monelle muullekin pallille. Kun päästäisiin Käteisestä ja Stubidosta, voisi hallitusta täydentää Kokoomuksella. Niin, no ehkä Käteiselle voisi antaa joku rooli, jossa hän ei ratkaise raha-asioita. EVVK-Stubbia en halua enää parantamaan ulkopolitiikkaa likaamalla kotipesää ja kääntämään selkää naapureille. Hakkaraiselle tuo ehdottamasi pesti saattaisi sopia, Halla-ahon laittaisin ihan vihreiden kiusaksi ympäristöministeriksi. Ei minulla ole mitään ympäristöä vastaan, päinvastoin, mutta kun Vihreät päästivät susipulliaisen takavasemmalle ja muuttuivat kaiken muun kuin ympäristöasioiden puolueeksi, lähinnä toiset haukkuviksi kitisijöiksi, on selvää, että ei siellä ole mitään järkevää. Susipulliaiselle olisin hyvinkin voinut antaa jonkun salkun.