Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En minä ainakaan ole nähnyt tai kuullut kenenkään kohdanneen lisääntyvää rasisimia

Vierailija
12.12.2011 |

Onko tämä vaan joku poliittinen keppihevonen? Rupeaa jo väsyttämään tämä rasisimia siellä rasismia täällä -itku. Ihmiset on aina suhtautuneet hieman epäluuloisesti muualta tuleviin ja se on ihan ymmärrettävää, suorastaan luonnollista. Näin on ollut aina, eikä nykypäivänä asia ole mitenkään lisääntynyt, oikeastaan päinvastoin, kun esim. tummaihoinen ei ole enää niin harvinainen näky kuin vaikka parikymmentä vuotta sitten.

Tämä RASISMIA RASISMIA -huutelu johtaa lopulta siihen (kuten vanhassa tarinassa sudesta lampaiden kimpussa), että kun sitten joskus jossain joku kohtaa ihan oikeata rasismia, niin ei ketään voisi vähempää kiinnostaa, koska ajattelee, että siellä vaan taas joku Bödötti kalastelee ääniä.

"Presidenttiehdokas Biaudet: Suomesta tullut rasistisempi maa"

http://www.mtv3.fi/uutiset/presidentinvaalit2012/index.shtml/arkistot/k…

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten Halla-aho, Hakkarainen, jne...

Vierailija
42/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uutta, että känniläiset on idiootteja. Niille käy tyhmien juttujen syyksi ihan mikä tahansa. En tuota nyt luokittelisi varsinaiseksi rasimiksi.

Neekeriukko ei ole rasismia

Rasistinen huutelu ei ole rasismia jos huutelija on kännissä.

Näin. Katsokaa kuinka nää typpit tekee tätä myyräntyötä tässä meidän silmien edessä.

Katsopas nyt kun asia on niin, että samat jutut menivät ennen läpi tyhmyytenä, mutta nyt kun raisimiksi leimaaminen on muotia, niin kaikki ovat heti rasisteja.

Eli känniläisten jutut ovat olleet ihan yhtä tyhmiä aina, mutta nyt känniläiset voidaan näppärästi leimata rasisteiksi.

Eli vähän samaan tapaan kuin puolet kansasta on saatu leimattua kolesterolisairaksi alentamalla raja-arvoja, niin puolet kansasta on rasisteja, koska kohta mikä tahansa lause tulkitaan rasismiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli känniläisten jutut ovat olleet ihan yhtä tyhmiä aina, mutta nyt känniläiset voidaan näppärästi leimata rasisteiksi.

Sillon niiltä vain puuttui sun kaltaisten cheerleader-joukko.

Vierailija
44/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tummaihoiset ihmiset kertoo että niille huudellaan ravintolassa ENEMMÄN, miksi se pitäisi jättää huomiotta vain siksi että huutelijat on kännissä?

Vierailija
45/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei Biaudettia kiinnosta pätkän vertaa maahanmuuttajien kohtalot. Hän vain pelkää sitä, kun persut ravistelevat näitä ikiaikaisia ruotsinkielisen vallan rakenteita. Muutaman idioottipersun toiminnan ansioista Biaudet on huomannut näppärän keinon leimata persut ja yrittää saada kansan persuja vastaan rasismikortilla. Näin hän yrittää säilyttää ruotsinkielisten valta-aseman jatkossakin, koska mikään muu puolue kuin persut ei uskalla siihen puuttua.

Vierailija
46/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiskunnan natsihenkinen osa voittaa aina, vaikka se olisi suhtessa pienikin. Jos niille vaan annetaan yhtään valtaa. Kas kun asia on niin, että jos ihmistä halvennetaan tietoisesti ja tarkoituksella, kyseisen ihmisen arvo laskee AINA. Vaikka lopuksi todettaisiin että halventaja oli väärässä eikä se mitä hän puhuu ole totta. Tai että hänen puheensa on moraalisesti väärin. Kyseinen ihminen tai ihmisryhmä on joka tapauksessa menettänyt kunniansa ja kasvonsa MYÖS niitten joukossa, jotka eivät aluksi ajatelleet hänestä/heistä pahaa. Tämä on pomminvarma taktiikka, joka vie ihmiskunnan aina pomminvarmasti samoihin julmuuksiin ja sortoon. Meidän sukupolvella on ollut tuuria koska ollaan saatu nauttia jostain todella harvinaisesta.

Vierailija
47/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman idioottipersun toiminnan ansioista

Tarkoitit varmaan muutama idiootti ja persujen suuri, hiljaisesti hyväksyvä enemmistö joka ei MISSÄÄN SANO ETTÄ RASISMI ON VÄÄRIN. Tai moiti avoimesti persuiksi tunnistautuvien avointa rasismia. Sehän se huolestuttavin joukko tässä on. Missä on tämän palstan rasismin tuomitsevat persut? Jotka näissä ketjuissa esiintyisivät esim. rasistista puhetta vastaan? Sellaista joukkoa ei ole!

Vierailija
48/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rasismin puolustelua ja vähättelyä ja niiden ihmisten arvonalennuksen yritystä, jotka puhuvat rasismia vastaan.

Vierailija
49/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman idioottipersun toiminnan ansioista

Tarkoitit varmaan muutama idiootti ja persujen suuri, hiljaisesti hyväksyvä enemmistö joka ei MISSÄÄN SANO ETTÄ RASISMI ON VÄÄRIN. Tai moiti avoimesti persuiksi tunnistautuvien avointa rasismia.

Mikä tämä sitten on?

"Perussuomalaisten eduskuntaryhmän julkilausuma

SYRJINTÄÄ, RASISMIA JA VÄKIVALTAA VASTAAN"

http://www.yle.fi/tvuutiset/uutiset/upics/liitetiedostot/julkilausuma.p…

Vierailija
50/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rasismin puolustelua ja vähättelyä ja niiden ihmisten arvonalennuksen yritystä, jotka puhuvat rasismia vastaan.

Tässähän on kritisoitu sitä, miten Biaudet käyttää rasismikorttia törkeästi hyväkseen ihan muiden asioiden ajamiseen.

Vierailija
51/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä sitten on?

"Perussuomalaisten eduskuntaryhmän julkilausuma

SYRJINTÄÄ, RASISMIA JA VÄKIVALTAA VASTAAN"

julkilausuma jonne Halla-aho oli kuin olikin saanut rasismin ujutettua "posiviisen syrjinnän kieltäminen blaa blaa" muodossa.

Ja mitä väliä julkilausumilla, kun käytännössä rasimia katsotaa sormien välistä niin että heikompia hirvittää. Juurikin tänään Soini ja Lerner-Ruohonen taas luikertelivat vastuusta ja siirsivät puolueen avoimen rasistisen aineksen tekosten kommentoinnin vuosien päähän. MITENKÄÄNHÄN ei voi antaa lausuntoa rasistisesta tuomiosta NYT ja TÄSSÄ. Juhlapuheiden sijaan teot todellakin puhuu.

Vierailija
52/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on kritisoitu sitä, miten Biaudet käyttää rasismikorttia törkeästi hyväkseen ihan muiden asioiden ajamiseen.

sun omassa päässä sijaitsevassa laalaa-maassa. Oikeasti kukaan ei edes jaksa kommentoida noita sun itkettävän lapsellisia rkp-lätinöitä.

Vierailija
53/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska omalta osaltani muuttuneet keskustelunaiheet kavereiden ja tuttavien kesken liittyy ihan siihen, että itselleni on tullut enemmän ikää ja omaisuutta, ja yhtäkkiä mua kiinnostaa kovastikin, mikä kansanosa tekee mökkimurtoja ja automurtoja.

Minä voin sanoa suoraan, että en ole kovin hyvin sopeutunut siihen että ulkomaalaisten määrä on kasvanut niin nopeasti tässä kaupungissa jossa asun. Väistämättä, kun katson esimerkiksi opiskelijaryhmiä, ajattelen kuinka monta suomalaista ois päässyt tuohonkin kouluun jos ulkomaalaiset eivät voisi hakea täältä ilmaista tutkintoa (=suomalaisten maksamaa) ja viedä opiskelupaikkoja. Minun on tosi vaikea nähdä, mitä hyvää siinä on, että täällä on yhtäkkiä kaikki nurkat täynnä joutilaita nuoria, ulkomaalaisia miehiä vetelehtimässä joka paikassa. Niistä huokuu sellainen turhauma, että mun silmissä noi on pelkkiä käveleviä aikapommeja, eikä heidän paikkansa ole täällä.

Joku paremmin tietävä vois kertoa mulle, mitä mun pitäisi tehdä esimerkiksi oman venäläisiin kohdistuvan asennevammani kanssa. Tänään olen ollut lapsieni kanssa korkeakoulun kirjastossa hakemassa materiaalia. Ohitettiin satoja ihmisiä ilman mitään ongelmaa, kunnes kaksi venäläistä nuorta miestä käveli suurinpiirtein päälle. Mä en käsitä, mistä kaksi ilmiselvästi armeijaa pakoilevaa, Suomen yhteiskuntaa hyväksikäyttävää jätkää vetää sellaisen itsetunnon, ettei heidän tarvitse käyttäytyä kuten muut. En vaan tajua.

Vierailija
54/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitettiin satoja ihmisiä ilman mitään ongelmaa, kunnes kaksi venäläistä nuorta miestä käveli suurinpiirtein päälle. Mä en käsitä, mistä kaksi ilmiselvästi armeijaa pakoilevaa.

Senhän nyt näkee jokainen päälle. Lisäksi tietysti ne käveli sun päälle tahallaan. Noh, mua on kerran tönäisty kerran todella törkeästi ulkomailla koska puhuin vierasta kieltä ja ajattelemattomuuksissani ja epähuomiossa menin törmäämään.

Lisäksi haluaisin kysyä sulta että millä perusteella kaupungilla notkuvat nuoret miehet välttämättä on työttömiä sossunpummeja? Eikö mamu voi tehdä vuorotyötä? Onko kahvilassa kavereiden kanssa työajan ulkopuolella roikkuva mamu jotenkin automaattisesti pahempi kuin vaikka jääkiekkoottelussa, futiskentällä tai baarissa työajan ulkopuolella kavereiden kanssa notkuva suomimies?

Vierailija
55/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ap ei ole osannut vastata, miksi juuri hän on asiantuntija rasismin suhteen.

Terv. se, jonka maahanmuuttajakaveri kertoo huomanneensa rasismin lisääntyneen Suomessa viime vuosina (ja tämä kaveri ei ole mikään kumminkaima, vaan ollaan paljon tekemisissä ja puhutaan näistäkin asioista)

Vierailija
56/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ap ei ole osannut vastata, miksi juuri hän on asiantuntija rasismin suhteen.

Terv. se, jonka maahanmuuttajakaveri kertoo huomanneensa rasismin lisääntyneen Suomessa viime vuosina (ja tämä kaveri ei ole mikään kumminkaima, vaan ollaan paljon tekemisissä ja puhutaan näistäkin asioista)

No kerropa nyt niitä esimerkkejä, kiitos.

Vierailija
57/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne ei kelpaa. Rasistiset huutelut ei ole rasismia jos politikko on tyhmä. Rasistiset huutelut kapakassa ei ole rasistisia huuteluja koska siellä ollaan humalassa. Näin se menee. Nyt tääkin tivaaja on luonnollisesti valmiina heti asiallisen vastauksen saadessan kiskaisemaan esiin jonkun helvetin rkp-kortin asiasta viidenteentoista, josta jaaritella aivot sulattavan typeriä seuraavat 50 viestiä.

Vierailija
58/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut Helsingissä koko ikäni. Ruotsinkielisille en ole kuullut huudeltavan väärän kielen puhumisesta kuin pari kertaa ja ne kaikki kerrat jossain yöbusseissa ja aikuisille miehille.

Tämän vuoden puolella olen kuullut kolme kertaa päivällä, kun aikuinen mies käy aukomaan päätään ala-asteikäisille TYTÖILLE siitä että "Suomessa puhutaan vittu suomea!".

Vierailija
59/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut Helsingissä koko ikäni. Ruotsinkielisille en ole kuullut huudeltavan väärän kielen puhumisesta kuin pari kertaa ja ne kaikki kerrat jossain yöbusseissa ja aikuisille miehille.

Tämän vuoden puolella olen kuullut kolme kertaa päivällä, kun aikuinen mies käy aukomaan päätään ala-asteikäisille TYTÖILLE siitä että "Suomessa puhutaan vittu suomea!".

Tuo ei ole oikein, mutta syytä saa hakea myös RKP:n suunnassa. Se on joka välissä vaatimassa, että suomenkielisten pitäisi aloittaa pakkoruotsin opinnot jo ala-asteella, jotta voisivat paremmin palvella ruotsinkielisiä. Ei ihme, että joillain menee hermot (vaikka tietenkään missään tapauksessa ei saisi kohdistua viattomiin ruotsinkielisiin).

Vierailija
60/62 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin itseni kanssa vetoa siitä että viiden minuutin sisään tulee tollanen rkp-viesti ja siihen meni kolme minuuttia. Tällä kertaa oli sen verran häpyä että sivulauseessa sentään sanottiin ettei lapsille saa huutaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi