Joko täällä on noteerattu että Jussi Parviainen siteeraa AV:tä uusimmassa blogikirjoituksessaan?
Kommentit (26)
Eli AV tarkoittaa tätä palstaa. Koko palstaa.
Käsittääkö AV vain vauva.fi -palstan, vai voiko AV nimellä kutsua vaikka suomi24.fi -kirjoittajaa?
Ei ketään kirjoittajaa.
Jumalattoman typerää touhua. Jokuhan täälä selvästi tehtailee näitä Parviais aloituksia. Joka päivä on aina uusi aloitus tehty kyseisestä henkilöstä. Antaisitte jo rauhan ja ruotisitte jotain järkevää.
Menkää itseenne.
T: 11cm mies
Käsittääkö AV vain vauva.fi -palstan, vai voiko AV nimellä kutsua vaikka suomi24.fi -kirjoittajaa?
Että jp haluaa jäädä huomiotta, googlaakin itseään. Kaikki huomio ei voi olla ylistävää, se pitäisi ymmärtää.
Kukas sinä olet, joka kysyt tätä? J.P?
Justhan mä hokasin että tossa yläreunassa lukee Aihe vapaa. Eli Vauva.fi -lehden keskustelupalstan nimi on "Aihe vapaa" ja siksi kirjoittajia kutsutaan monesti AV-mammoiksi :D
Minusta tosin tuo mamma-nimitys töksähtää pahasti, ellei sitten tarkoitus ole loukata. No taitaa kyllä olla.
Muistui tästä mieleen vuosien takainen juttu, kun meidän taloon muutti uusi perhe: isä, äiti ja kaksi lasta. Se perheen äiti, joka työskenteli lähihoitajana päiväkodissa tuli sitten kerran allekirjoittaneelta kysymään, että "oletko sinä YH?"
Nyt kaikille tiedoksi: Ei, en ole YH enkä JP, mutta ilmeisesti olen kuitenkin AV-palstalainen :D
saattavat tosiaan kehitellä kaikenmaailman tarinoita tai kuvitelmia ja lopulta uskoa itsekin niihin.
Jotenkin mulla on sellanen kutina isovarpaassani, että herra professori on tätä kukkuluuruu-porukkaa.