Joko täällä on noteerattu että Jussi Parviainen siteeraa AV:tä uusimmassa blogikirjoituksessaan?
Kommentit (26)
Eikö Parviainen uhkaillut myös eks vaimojensa miehiä Sanna Kaisa-Palon ja Satu Ruotsalaisen kumppaneita, ja taisi käydä täräyttämässä tajuttomaksi Palon miehen, ja uhkasi tappaa Sadun miehen. Huh, huh! Ja täällä aikoo ottaa selvää, kuka puhuu mt-potilaasta, että pääsee...mitä? Pitääkö tässä turvautua jo poliisiin, on kyllä melkoisen sairas ihminen.
Menee heti pupu pöksyyn noil´la haukkujilla.
Eikö Parviainen uhkaillut myös eks vaimojensa miehiä Sanna Kaisa-Palon ja Satu Ruotsalaisen kumppaneita, ja taisi käydä täräyttämässä tajuttomaksi Palon miehen, ja uhkasi tappaa Sadun miehen. Huh, huh! Ja täällä aikoo ottaa selvää, kuka puhuu mt-potilaasta, että pääsee...mitä? Pitääkö tässä turvautua jo poliisiin, on kyllä melkoisen sairas ihminen.
Menee heti pupu pöksyyn noil´la haukkujilla.
Minä voin yhtyä samaan väitteeseen luettuani ukon blogia...hui, etsi minutkin Jussi!
nämä Parviaisketjut. Ihan yhtä maanista riehumista kuin blogikin.
Huoh. Piti sinnekin eksyä.
Eli AV tarkoittaa tätä palstaa. Koko palstaa.
Käsittääkö AV vain vauva.fi -palstan, vai voiko AV nimellä kutsua vaikka suomi24.fi -kirjoittajaa?
Kukas sinä olet, joka kysyt tätä? J.P?
Justhan mä hokasin että tossa yläreunassa lukee Aihe vapaa. Eli Vauva.fi -lehden keskustelupalstan nimi on "Aihe vapaa" ja siksi kirjoittajia kutsutaan monesti AV-mammoiksi :D
Minusta tosin tuo mamma-nimitys töksähtää pahasti, ellei sitten tarkoitus ole loukata. No taitaa kyllä olla.
Muistui tästä mieleen vuosien takainen juttu, kun meidän taloon muutti uusi perhe: isä, äiti ja kaksi lasta. Se perheen äiti, joka työskenteli lähihoitajana päiväkodissa tuli sitten kerran allekirjoittaneelta kysymään, että "oletko sinä YH?"
Nyt kaikille tiedoksi: Ei, en ole YH enkä JP, mutta ilmeisesti olen kuitenkin AV-palstalainen :D
ole välttämättä loukata, riippuu asiayhteydestä. Vauva.fi keskustelupalstalla on useita alueita ja AV (eli Aihe Vapaa) on yksi näistä, löytyy myös esim. Seksi.
No mitä se siellä kirjoittaa? En millään viitsis mennä lukemaan...
Joku pässi oli kirjoittanut "Vauva-lehdessä"
Embusken blogin jälkeen minun olleen
Lapinlahdessa suljetulla osastolla koko talven,
ja joku toinen että olen mielenterveyspotilas.
Älkää pilkatko oikeasti psyykkisesti sairaita ihmisiä
minun persoonallani
ja yleisellä tyhmyydellänne.
"Suljetulla osatolla koko talven".
Pässi.
Minä olin siellä salaa ja valmistin elokuvan käsikirjoitusta,
josta puolet kirjoitin Pakistanissa Osaman naapurissa.
Josta kerroin jo vuosi sitten monille kavereilleni.
Teidän maailmanne on niin pieni,
että voitte panna sen säästöporsaaseen
niin lapsenne särkevät sen vasaralla
yrittäessään varastaa karkkirahaa koska te ette sitä ikinä anna.
Te elämässä kitsaat.
En enää ikinä lue yhtään keskusteluanne.
Että eksyinkin sinne avattuani tietoneen
ja mentyäni Googlen kautta sisään
ja näin jossakin lukevan että "Jussi Parviainen on nero".
"Vauva-lehdestä":
Joku pässi oli kirjoittanut "Vauva-lehdessä"
Embusken blogin jälkeen minun olleen
Lapinlahdessa suljetulla osastolla koko talven,
ja joku toinen että olen mielenterveyspotilas.
Älkää pilkatko oikeasti psyykkisesti sairaita ihmisiä
minun persoonallani
ja yleisellä tyhmyydellänne.
"Suljetulla osatolla koko talven".
Pässi.
Minä olin siellä salaa ja valmistin elokuvan käsikirjoitusta,
josta puolet kirjoitin Pakistanissa Osaman naapurissa.
Josta kerroin jo vuosi sitten monille kavereilleni.
Teidän maailmanne on niin pieni,
että voitte panna sen säästöporsaaseen
niin lapsenne särkevät sen vasaralla
yrittäessään varastaa karkkirahaa koska te ette sitä ikinä anna.
Te elämässä kitsaat.
En enää ikinä lue yhtään keskusteluanne.
Että eksyinkin sinne avattuani tietoneen
ja mentyäni Googlen kautta sisään
ja näin jossakin lukevan että "Jussi Parviainen on nero".
"Vauva-lehdestä":
Pelottavaa...
Joko täällä on noteerattu että Jussi Parviainen siteeraa AV:tä uusimmassa blogikirjoituksessaan?. Näköjään kaikki lukee nykyään aaveetä!
AP:n tiedän, se tarkoittaa aloituskirjoittajaa, mutta tuota AV:tä en ole mitenkään sisäistänyt.
Ilmeisesti se tarkoittaa synnyttänyttä naista joka kirjoittelee netissä. Onko mitään muuta yhteistä nimittäjää, esim. millainen perhemuoto, työllisyystilanne ym? Pohdin tätä koska usein AV nimitystä käytetään jotenkin halventavan kuuloisessa merkityksessä.
Vinkki: mikä tämän palstan nimi on?
Uhkailevan löytävänsä sen joka häntä kutsui mt-potilaaksi, ja näyttävänsä tälle.
Harmi ettei jussi tajua, ettei mt-potilas ole ainakaan minun suussani haukkumasana, olen sellainen itsekin.
Menikö oikein? Mistä kirjaimet a ja v tulevat?
Menikö oikein? Mistä kirjaimet a ja v tulevat?
AV niin kuin Aihe Vapaa?
Jessus, mikä sherlock.
Uhkailevan löytävänsä sen joka häntä kutsui mt-potilaaksi, ja näyttävänsä tälle. Harmi ettei jussi tajua, ettei mt-potilas ole ainakaan minun suussani haukkumasana, olen sellainen itsekin.
Henkisesti ette pysty minua vahingoittamaan mitenkään,
"Vauva-lehdessäkään" ja fyysisestikin se on hyvin vaikeaa.
Sillä minulla on "hullun voimat".
"Voi muuten ollakkin että etsin käsiini sen joka käytti "mt-potilas-käsitettä"
haukkamasanana tuossa juuri mainitussa"Vauva-lehdessä".
Jos edes osasisit kuvitella millaisia tuskia monet heistä
joutuvat kärsimään
niin saisit pienen tuntuman siitä mitä koet
kun kohtaamme fyysisesti.
Ja kyllä me kuule kohtaammekin.
Päätin sen juuri.
Kirjoitan siitä blogin: Hullu pieksi idiootin!
Ja niin pääset sinäkin hoitoon."
Käsittääkö AV vain vauva.fi -palstan, vai voiko AV nimellä kutsua vaikka suomi24.fi -kirjoittajaa?