Haluaisiko joku tehdä minulle maksusuunnitelman laskuista?
Minulla on kuukausittaisia laskuja (luottoja) muutamaan eri paikkaan ja mietin, miten ja missä järjestyksessä ne olisi järkevää maksaa.
Kommentit (7)
Klarna osamaksu 1500e
Stockmann Mastercard 1700
OP mastercard 1000
Tulot 2600 (palkka + lapsilisät) ja muut kuukausittaiset menot yht. 1000e
ap
Klarnassa taitaa olla isoin korko, maksa siis Klarnaa paljon kuin voit esim. 500 euroa/kk ja 100/kk noita muita kuussa siihen saakka kun saaat klarnan maksettua, sitten käyt tuon stockan kortin kimppuun 600 e/kk.
Elät yhden kuukauden tosi säästäen ja sen jälkeen kutakin lyhennät 300 e /kk, niin jää muuhunkin kuin pakollisiin. Ja saat nuo maksettua muutamassa kuukaudessa. Sen jälkeen laitat pari korttia halki, ja jätä vain yhden luottokortin hätätilanteita varten.
Kiitos vinkistä, teen niinkuin neuvot. ap
Klarnassa taitaa olla isoin korko, maksa siis Klarnaa paljon kuin voit esim. 500 euroa/kk ja 100/kk noita muita kuussa siihen saakka kun saaat klarnan maksettua, sitten käyt tuon stockan kortin kimppuun 600 e/kk.
vaan yhden luottokortin itselleni. Ärsyttää, kun noita on kertynyt :( ap
Elät yhden kuukauden tosi säästäen ja sen jälkeen kutakin lyhennät 300 e /kk, niin jää muuhunkin kuin pakollisiin. Ja saat nuo maksettua muutamassa kuukaudessa. Sen jälkeen laitat pari korttia halki, ja jätä vain yhden luottokortin hätätilanteita varten.
Mä siis tehnyt OP visan kaa niin, että maksanut laskuja pois ja käyttänyt taas (huom! vain pakolliset esim. ruokaostot), siten ei mene korkoja. Vaan tavallaan maksan edellistä pois.
Muuten hyviä neuvoja saitkin ja fiksulta vaikutat!
Tsemppiä!!!
eka pois tai ne joissa korkein korko.