Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku tehdä minulle maksusuunnitelman laskuista?

Vierailija
11.12.2011 |

Minulla on kuukausittaisia laskuja (luottoja) muutamaan eri paikkaan ja mietin, miten ja missä järjestyksessä ne olisi järkevää maksaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka pois tai ne joissa korkein korko.

Vierailija
2/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna osamaksu 1500e

Stockmann Mastercard 1700

OP mastercard 1000



Tulot 2600 (palkka + lapsilisät) ja muut kuukausittaiset menot yht. 1000e



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnassa taitaa olla isoin korko, maksa siis Klarnaa paljon kuin voit esim. 500 euroa/kk ja 100/kk noita muita kuussa siihen saakka kun saaat klarnan maksettua, sitten käyt tuon stockan kortin kimppuun 600 e/kk.

Vierailija
4/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät yhden kuukauden tosi säästäen ja sen jälkeen kutakin lyhennät 300 e /kk, niin jää muuhunkin kuin pakollisiin. Ja saat nuo maksettua muutamassa kuukaudessa. Sen jälkeen laitat pari korttia halki, ja jätä vain yhden luottokortin hätätilanteita varten.

Vierailija
5/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, teen niinkuin neuvot. ap

Klarnassa taitaa olla isoin korko, maksa siis Klarnaa paljon kuin voit esim. 500 euroa/kk ja 100/kk noita muita kuussa siihen saakka kun saaat klarnan maksettua, sitten käyt tuon stockan kortin kimppuun 600 e/kk.

Vierailija
6/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan yhden luottokortin itselleni. Ärsyttää, kun noita on kertynyt :( ap

Elät yhden kuukauden tosi säästäen ja sen jälkeen kutakin lyhennät 300 e /kk, niin jää muuhunkin kuin pakollisiin. Ja saat nuo maksettua muutamassa kuukaudessa. Sen jälkeen laitat pari korttia halki, ja jätä vain yhden luottokortin hätätilanteita varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis tehnyt OP visan kaa niin, että maksanut laskuja pois ja käyttänyt taas (huom! vain pakolliset esim. ruokaostot), siten ei mene korkoja. Vaan tavallaan maksan edellistä pois.



Muuten hyviä neuvoja saitkin ja fiksulta vaikutat!



Tsemppiä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi