Valmistuin Diplomi-insinööriksi ja tajusin vasta sitten kuinka pieneen muottiin miehiä sullotaan
Naisille kelpaa vain älykäs ja rikas DI ja muut jäävät ilman... Katkeroituvat. Sama koskee myös naisia jotka eivät saa DI:n kosketusta kokea... Katkeria ihmisiä. Niin surullista ja ahdistavaa meille joilla tämä aateluuden taakka on. Jokainen nainen himoaa ja tarjoaa itseään. Oikein pahaa tekkee.
Kommentit (18)
Moni nainen suhtautuu ahnaasti ajatukseen dippainssi miehestä, koska mielikuva heistä on sellainen, että he ovat rikkaita ja älykkäitä.
Tota. Me DI:t olemme kerman päältä kuorittua kermaa. Komeita, älykkäitä, seksikkäitä, rikkaita ja osaamme keskustella. Sängyssä saamme naisen kuin naisen nauttimaan. Kun menemme jonnekin, on naisia jonossa. Kyllä kannattaa olla DI!
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen suhtautuu ahnaasti ajatukseen dippainssi miehestä, koska mielikuva heistä on sellainen, että he ovat rikkaita ja älykkäitä.
No ammatti kertoo paljon ihmisestä ihan kuten vaikka harrastukset tai musiikkimaku. Tai se haluaako lapsia tai tykkääkö matkustella tai käyttääkö alkoholia.
Hyvä selvittää ihan aluksi että ollaanko jotenkin samalla kartalla vai ihan liian erilaisia.
Jatka vaan itsellesi kirjoittelua. Kyllä se vaimo noin manifestoituu!
Koulutustaso on vahvasti periytyvää, eikä vähiten geenien takia. Tämän takia lasta usein painostetaan opiskelemaan, ja jos tunnollinen venyy siihen geeneistään huolimatta, pääsee kouluttamaton vanhempi kehuskelemaan geeneillään. Todennäköisempää kuitenkin on, että kouluttamattoman lapsi tuottaa saman pettymyksen kuin kaikki aikaisemmatkin sukupolvet omille painostajilleen.
Ai kauheaa, kirjoitustaidoton diplari AV:lla. 😱
Ps. Matemaattisella lahjakkuudella ei parisuhdemarkkinoilla pitkälle pötkitä.
Pidän itseni timmissä kunnossa, että kun selllaisen DI-miehen kanssa sattuu mahdollisuus flirttiin, olen valmis.
Ainakin dippainssiperheissä on usein lapsia. Eiköhän ne jotenkin ole saatu aikaiseksi. Dippainssi teorian sisäistäneenä voi olla paras kaikista. Ovat hyviä tutkimaan ja kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä väärä kuva.
Olen insinööri ja pidän monia DI:tä ehkä jopa vähän yksinkertaisina putkiaivoina. Toki mun ÄO on 145. En ole siis mitenkään kunnianhimoinen, enkä pidä koulusta tai auktoriteeteista. Opiskelin vain sen verran, että sain haluamani siistin sisätyön. Yksityisellä ei ole niin väliä, onko koulutustausta ins. vai DI. Eri juttu jossain matalapalkkaisissa viroissa, joissa vaatimuksena ylempi korkeakoulututkinto. Naisia on kyllä ollut ihan riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin dippainssiperheissä on usein lapsia. Eiköhän ne jotenkin ole saatu aikaiseksi. Dippainssi teorian sisäistäneenä voi olla paras kaikista. Ovat hyviä tutkimaan ja kokeilemaan.
Vaimolla on aikaa pitää rakastajia, kun mies on ylitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko takaportti myös auki?
En tiedä, mikä on diplomi-insinööri tarkalleen ottaen, joten ei kiinnosta! XD
N19
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä on diplomi-insinööri tarkalleen ottaen, joten ei kiinnosta! XD
N19
Kiinnostaisko tulla mun luo? En oo DI!
Vierailija kirjoitti:
Olen insinööri ja pidän monia DI:tä ehkä jopa vähän yksinkertaisina putkiaivoina. Toki mun ÄO on 145. En ole siis mitenkään kunnianhimoinen, enkä pidä koulusta tai auktoriteeteista. Opiskelin vain sen verran, että sain haluamani siistin sisätyön. Yksityisellä ei ole niin väliä, onko koulutustausta ins. vai DI. Eri juttu jossain matalapalkkaisissa viroissa, joissa vaatimuksena ylempi korkeakoulututkinto. Naisia on kyllä ollut ihan riittämiin.
Millä testattu?
DI:t on yksi harvoja ammattiryhmiä, joissa miehellä on vara valita puolisonsa, turha lytätä heitä
n23