Lue keskustelun säännöt.
Onko Aasiassa/Afrikassa yhtä paljon masentuneita kuin
06.10.2011 |
länsimaissa? Vai ehtiikö ne hengissäpysymisen keskellä masentua?
Kommentit (4)
Tutkimusten mukaan masennusta ja muita mielenterveysongelmia on eniten nimenomaan köyhissä kehitysmaissa.
minkä ei pitäisi kyllä olla mikään ihme. Kun masennus on ihan oikea sairaus eikä mikään muotisana laiskottelulle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Afrikassa 8/10 naisesta kärsii sekoboltsin miehensä harjoittamasta väkivallasta
kehitysmaiden synnytyksen jälkeinen masennus oli yli kaksi kertaa yleisempi kuin länsimaissa.
Tutkimusten mukaan masennusta ja muita mielenterveysongelmia on eniten nimenomaan köyhissä kehitysmaissa.