Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Aasiassa/Afrikassa yhtä paljon masentuneita kuin

Vierailija
06.10.2011 |

länsimaissa? Vai ehtiikö ne hengissäpysymisen keskellä masentua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan masennusta ja muita mielenterveysongelmia on eniten nimenomaan köyhissä kehitysmaissa.

Vierailija
2/4 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan masennusta ja muita mielenterveysongelmia on eniten nimenomaan köyhissä kehitysmaissa.

minkä ei pitäisi kyllä olla mikään ihme. Kun masennus on ihan oikea sairaus eikä mikään muotisana laiskottelulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa 8/10 naisesta kärsii sekoboltsin miehensä harjoittamasta väkivallasta

Vierailija
4/4 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysmaiden synnytyksen jälkeinen masennus oli yli kaksi kertaa yleisempi kuin länsimaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi